دکوراسیون

خرید و قیمت 18 مدل آباژور کنار سالنی ایستاده مدرن شیک و خاص 1403

کدوم آباژور بهتره؟

امروزه یکی از عناصر خلاقانه دکوراتیو آباژور کنار سالنی مدرن ایستاده و رومیزی هستند، که از عوامل موثر در دکوراسیون و نورپردازی تبدیل شده اند. با وجود زیبایی، نور ملایم و روشنایی خاص و مناسب آباژورهای ایستاده بسیاری از افراد علاقمند به استفاده از مدل آباژور کنار مبل خانه و سالن های پذیرایی مختلف هستند. بنابراین خرید آباژور جذاب میتواند فضایی چشمگیر و طراحی منحصر بفرد را برای زیبایی دکوراسیون بوجود آورد. اگر شما هم به دنبال خرید آباژورهای شیک و خاص هستید، در ادامه همراه ما باشید تا این محصول را بیشتر بررسی کنیم و مدل‌های مدرن سال را معرفی کنیم.

انواع مدل آباژور کنار سالنی

آباژور ایستاده کنار سالنی علاوه بر خانه برای افزایش زیبایی و نوپردازی در سالن‌های بزرگ همایش، کنفرانس، هتل… کاربرد دارند. بنابر این خرید بهترین آباژور ایستاده معمولا در اولویت خرید افراد مختلف قرار دارد. برای خرید آباژور کنار سالنی سلطنتی و ساده با کیفیت و زیبا با دیدن مدل‌های متنوع قطعا انتخاب دقیقتری خواهید داشت. که متناسب با سبک مدرن و سلطنتی یا کلاسیک آباژور پذیرایی جدید و شیک را انتخاب کرد.

آباژور برنز

آباژور برنز
آباژور برنز

آباژور مدرن خطی

آباژور مدرن خطی
آباژور مدرن خطی

آباژور خمیده فانتزی

آباژور خمیده فانتزی
آباژور خمیده فانتزی

آباژور سه پایه چوبی

آباژور سه پایه چوبی
آباژور سه پایه چوبی

آباژور اداری

آباژور اداری
آباژور اداری

آباژور کلاسیک رومیزی

آباژور کلاسیک
آباژور کلاسیک

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل چراغ دیواری پذیرایی و اتاق خواب

بهترین مارک آباژور ایستاده مدرن و شیک

بهترین مدل آباژور کنار مبل کلاسیک و مدرن کدام است؟ انتخاب مدل آباژور بستگی به سلیقه شخصی و فضای مورد نظر شما دارد. اما قطعا خرید از مارک معتبر میتواند در کیفیت و زیبایی بیشتر مدل آباژور تاثیر بسزایی داشته باشد.  چندین مارک معروف مانند ام کی ای لایتینگ (mka lighting)، دیلایت (Delight)، رایکا (RAIKA)، مسینا (Messina) و ایکیا (Ikea) از بهترین مارک معروف ترین و برترین مارک های طراحی روشنایی آباژور کنار سالنی سلطنتی و شیک موجود در بازار هستند.

قیمت آباژور ایستاده کنار سالنی

آباژورهای جدید در مدل های متنوع با ظاهر و شکل های متفاوت از وسایل دکوراتیو مدرن هستند، برای خرید ابتدا مدل آباژوری را انتخاب کنید که با تنظیم نور مناسب در کنار سایر المان های دیگر اتاق هماهنگی را ایجاد کنید. سپس با بررسی مدل های معرفی شده این مقاله میتوانید با در نظر گرفتن هزینه ای که دارید کنار سالنی شیک مد نظرتان را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا