دکوراسیون

33 طرح جدیدترین تابلو فرش منظره طبیعت ماشینی و دستبافت فوق العاده زیبا ارزان

تابلو فرش منظره یکی زیباترین طرح تابلو فرش‌هایی هستند. که با تنوع بالایی از طرح و رنگبندی بسیار جذاب سبب شده که به یکی از عوامل دکوراسیون داخلی تبدیل شوند. تابلو فرش‌های با گستردگی از نقش های بسیار زیبا طرفدارانزیادی جلب این طرح تابلو فرش های شیک و زیبا شده‌اند. اگر شما هم قصد خرید زیباترین تابلو فرش منظره دستبافت و یا ماشینی را دارید پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با انواع طرح تابلو فرش منظره جدید بازار آشنا شوید. و در پایان پرفروشترین تابلوهای منظره مدرن وشیک را ببینید.

تابلو فرش منظره طبیعت

طراحان با ایده گرفتن از طبیعت و آثار تاریخی زیباترین نقشه های تابلو فرش‌هایی طرح منظره را طراحی کرده‌اند. که با بافت تابلو فرش در دو نوع دستبافت و ماشینی این نقش ها را به تابلو فرش‌هایی چشمگیر تبدیل می‌کنند. و علاقمندان بسیاری تابلو فرش‌های طرح منظره جدید را با قاب های بسیار شکیل برای دکوراسیون خانه انتخاب کرده اند.

انواع تابلو فرش منظره

تابلو فرش‌های طرح منظره در تنوع نقشه‌های مختلف هستند. که هر کدام زیبایی منحصر بفرد خود را دارند. و با توجه به سلیقه ها ی متفاوت افراد طرح‌های زیبا و جذاب با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک به خوبی هماهنگ می‌شوند.

  • تابلوفرش کوچه باغ
  • تابلو فرش کلبه و جویبار
  • تابلو فرش کوه جنگل
  • تابلو فرش حیوانات
  • تابلو فرش آثار باستانی
  • تابلو فرش گل
  • تابلو فرش منظره بهاری

تابلو فرش دستبافت منظره

تابلو فرش‌های ابریشم دستبافت با طرح منظره و یا خطی از گذشته تا به امروز جزو کالاهای لوکس و قیمتی محسوب می‌شوند. که نوع بافت و کیفیت مواد اولیه آنها سبب زیبایی و ظرافت خاص تابلو فرش ابریشم طرح منظره شده است. و به این دلیل که نخ ابریشم از گرانترین نخ بافت فرش هستند. این تابلو فرشهای دستبافت از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند.

تابلو فرش منظره از کجا بخرم؟

اگر به دنبال خرید زیبا ترین طرح تابلو فرش منظره هستید، میتوانید با مشاهده تصاویر و طرح و نقش های گوگل ابتدا طرحی مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید. سپس از فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری معتبر تابلو فرش دلخواه خود را انتخات کنید. البته اگر از طرفداران تابلو فرش‌های دستبافت باشید پیشنهاد میکنم مقاله بهترین تابلو فرش دستبافت را مطالعه و مدل‌های معرفی شده در این مطلب را ببینید.

تابلو فرش ماشینی طرح منظره

تابلو فرش‌های ماشینی طرح منظره با تنوعی از نقش‌های بسیار زیبا تولید می‌شوند. که همین تنوع بالای طرح و نقش سبب شده که به عنوان یکی ابزار دکوراتیو مدرن و امروزی روی اکثر دیوار خانه ها نصب شوند. و نظرات بسیاری از خریداران تابلوهای مدرن به این مدل تابلوفرش طرح منظره جلب شود.

تابلو فرش ماشینی بهتره یا دستبافت؟

همانطور که میدانید تابلو فرش در دو مدل دستبافت و ماشینی بافته می‌شوند. با این که طرح و نقشه این دو نوع تابلو فرش یکی هستند . اما مدل تابلو فرش های دستبافت با نخ و چله ابریشم از زیبایی و ظرافت بافت بیشتری برخوردارند، و از نظر کیفیت هم در درجه بهترین تابلو فرش های بازار قرار دارند. و نسبت به تابلو فرش های ماشینی از قیمت بالاتری دارند.

قیمت تابلو فرش منظره

عوامل مختلفی چون ابعاد و اندازه، نقشه، کیفیت جنس الیاف و رنگبندی … روی تعیین قیمت تابلو فرش تاثیر دارند. و هر چقدر تابلو فرش ظرافت و زیبایی بیشتری داشته باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. ما در این قسمت برای سهولت خرید 33 مدل تابلوفرش طرح منظره ماشینی و دستبافت را آماده کرده‌ایم. میتوانید با توجه به هزینه و سلیقه خود مدل‌های معرفی شده را بررسی کنید و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید مشخصات کاملتر و عکس تابلو فرش را همراه با قیمت روز تابلو فرش مد نظرتان را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا