خانه و آشپزخانه

بهترین توستر بوش اصل + 11 مدل پرفروش بازار

توسترهای بوش با طراحی زیبا و عملکرد عالی در حال حاضر یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین توسترهای موجود در بازار هستند. که با برخورداری از ویژگی های یک توستر خوب در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شکیل عرضه شده اند


توستر بوش در چندین مدل بسیار کاربردی می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید هر ساعت از شبانه روز، نان داغ و تازه داشته باشید و از خوردن آن لذت ببرید. طراحی و تنوع بالای توستر بوش مناسب زندگی مدرن امروزی و زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می‌کند. در ادامه این راهنمای خرید انواع مدل توسترهای بوش را بررسی و معرفی می کنیم اگر شما هم قصد انتخاب و خرید توستر بوش را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

توستر بوش ساخت کجاست؟

توستر بوش ساخت برند موفق جهانی بوش و یکی از محصولات پرطرفدار بازار از کمپانی نام آشنای بوش است که این برند در حال حاضر یکی از سه برند مطرح دنیا محسوب می‌شود با ارائه محصولات با کیفیت آن محبوبیت جهانی دارند.

برند بوش در کشورهایی مثل مالزی، ترکیه، مجارستان، چین و… خط تولید دارد و انواع لوازم خانگی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند.
توستر بوش اصل یکی از محصولات بوش از بهترین متریال ساخته می‌شود و کیفیت و دوام بالایی دارد، به همین دلیل به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود و محبوبیت بالایی دارد.

بهترین توستر بوش

توستر بوش مدل TAT8613 ، مدل 3P420، توستر بوش مدل TAT8613 سه مدل پرفروش ترین توستر های بوش با ویژگی طراحی زیبا و مدرن، عملکرد عالی و سادگی در اسفاده از بهترین مدل توستر بوش هستند که فضای کمی را در آشپزخانه شما به خود اختصاص می‌دهد و وزن کمی دارد و این امکان را برایتان فراهم می‌کند که در وعده صبحانه، نان تازه و داغ داشته باشید.

آیا توستر بوش خوبه
آیا توستر بوش خوبه

آیا توستر بوش خوبه؟

برند بوش با تنوع بالایی انواع توستر بوش را با طراحی مدرن و آخرین تکنولوژی روز با رنگ بندی متنوع قرمز و مشکی… با متریال ساخت با کیفیت را به جهت استفاده آسان و کاربردی از این محصولات تولید و عرضه کرده است. آون توستر های بوش با برخورداری از بهترین متریال ساخت و طراحی فوق العاده با قیمت اقتصادی ارائه می‌شوند که نسبت به کیفیت بالای توسترهای بوش ارزش خرید را دارند.


ویژگی‌های توستر بوش

توسترهای بوش با ویژگی‌های منحصر به فردی دارند به نوعی از محصولات با کیفیت و درجه یک بازار شناخته شده اند. که با بررسی و در نظر گرفتن معیارهای مختلف به راحتی میتوان توسترهای بوش اصل را از نمونه های تقلبی میتوان تشخیص دارد.

2- این توستر مجهز به آسانسور نان است که به لطف آن بعد از گرم شدن، براحتی نان بالا می آید و نیازی نیست دستتان را داخل محفظه داغ دستگاه کنید.

3- توستر بوش،امکان گرم کردن نان‌های دایره‌ای شکل مانند دونات و همبرگر را هم برایتان فراهم می‌کند.

4- بدنه این دستگاه در حین کار کردن اصلاً داغ نمی‌شود و کاملاً ایمن است.

5- توستر بوش دارای سینی برای جمع کردن خرده های نان می‌باشد و تمیز کردن آن بسیار راحت است.

6- این دستگاه مجهز به قابلیت تنظیم درجه حرارت است که میزان برشتگی نان را به وسیله آن می‌توانید تغییر دهید.

7- توستر بوش دارای گرمادهی یکنواخت است و همه قسمت‌های نان را به طور یکسان گرم می‌کند.

8- این توستر دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک است که باعث می‌شود نان هیچ وقت نسوزد، زیرا به محض داغ شدن به شما هشدار می‌دهد.

9-در این دستگاه تکنولوژی DEFROST (یخ زدایی) می‌باشد که از طریق آن شما می‌توانید نان فریز شده را داخل توستر قرار داده و نان داغ تحویل بگیرید.

10- این دستگاه قابلیت گرم کردن مجدد نان را دارد.

11- تکنولوژی AUTO HEAT CONTROL در توستر بوش به کار رفته که برای بالا بردن کیفیت نان تست، حرارت داخل دستگاه را به صورت اتوماتیک تنظیم می‌کند.

12- این توستر مجهز به فناوری MIROR HEATING است که از بوسیله آن دو طرف نان به میزان یکنواخت با حرارت ملایم تست می‌شود.

13- به لطف تکنولوژی TOAST TO TASTE که در توستر بوش به کار رفته نان را می‌توانید به سلیقه خودتان به رشته و تست کنید.

تشخیص توستر بوش اصل


از آنجایی که توستر بوش اصل بسیار پرطرفدار هستند، سودجویان نمونه‌های تقلبی آن را در بازارهای مختلف بفروش می رسانند.که وجود مدل های فیک تشخیص توستر بوش اصلی برای کاربران کمی چالش برانگیز می‌باشد.

1- یکی از راه‌های تشخیص توستر اصلی، بررسی قیمت آن است. از آنجایی که توستر بوش ساخت آلمان است و از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شود مطمئناً ارزان نیست. بنابراین در حین خرید، اگر قیمت دستگاه از حد منطقی کمتر باشد حتماً باید به اصل بودن توستر شک کنید.

2- کمپانی بوش برای محصولات خود جعبه‌های با کیفیتی را در نظر گرفته که لوگو برند بوش روی آن درج شده است. بنابراین در زمان خرید محصول به جعبه آن دقت کنید.

3- برای هر کدام از محصولات برند بوش، دو عدد برچسب در نظر گرفته شده که یکی روی جعبه محصول و دیگری روی خود محصول چسبانده شده است. در زمان خرید توستر دقت کنید، مشخصات روی برچسب دستگاه و جعبه آن یکی باشد.

4- برچسبی که روی توستر چسبانده شده، حاوی مشخصات آن است و با برچسب محصول دیگر فرق می‌کند.

5- یکی دیگر از راه‌های تشخیص توستر اصلی شماره سریال آن است. شماره سریالی که روی دستگاه قرار دارد را در وب سایت رسمی شرکت بوش وارد کنید، اگر توستر اورجینال باشد مشخصات آن به طور کامل نمایش داده می‌شود.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

توستر بوش بهتر است یا فیلیپس؟

توسترهای بوش و فیلیپس هر دو از برندهای خوشنام هستند که سبب سده سوالی که در زمان انتخاب و خرید توستر، ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول کرده، این است که توستر بوش بهتره یا فیلیپس؟


همانطور که می‌دانید بوش یک برند مطرح آلمانی است و فیلیپس یک کمپانی‌ لوازم خانگی معتبر هلندی می‌باشد و هر دو بسیار پرطرفدار هستند. توستر بوش طراحی زیبا و شکیلی دارد و جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می‌بخشد.


اگر بخواهیم توستر ساخت این دو کمپانی را با هم مقایسه کنیم، هر دو آنها بدنه‌ای مستحکم، مقاوم و در عین حال ایمن دارند.
در هر دو این توسترها تکنولوژی‌هایی به کار رفته که کار کردن با آنها را آسان کرده و بهترین عملکرد را برای کاربران رقم زده است.
هم توستر بوش و هم توستر فیلیپس دارای سینی کاربردی برای جمع کردن خرده های نان هستند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.
فناوری قطع خودکار حرارت، هم در توستر بوش و هم در توستر فیلیپس به کار رفته، هر دو دستگاه توان مصرفی بالا و مصرف انرژی پایینی دارند.
اما اگر از نظر قیمت بخواهیم توستر بوش و فیلیپس را با هم مقایسه کنیم، قیمت توستر بوش مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

نتیجه:
برای خرید توستر بوش اصل، حتماً یا از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر دستگاه را انتخاب کنید، یا از وب سایت رسمی کمپانی بوش اقدام به خرید آن کنید. تا هم از اصالت محصولی که می‌خرید مطمئن شوید و هم از اصل بودن آن مطمئن شوید و هم محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا