خانه و آشپزخانه

بهترین مارک قابلمه برای جهیزیه + 19 مدل جدید بازار

قابلمه برای جهیزیه چی بخرم؟

سرویس قابلمه برای جهیزیه در مدل های بسیار متنوعی در طرح و رنگبندی جدید عرضه شده اند. که تنوع بالای این محصولات خرید سرویس قابلمه جهیزیه را برای نوعروسان چالش برانگیز کرده. قابلمه ها یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه عروس هستند که انتخاب یک سرویس پخت پز زیبا و باکیفیت برای جهیزیه اهمیت ویژه‌ای دارد. زیرا علاوه بر اینکه تاثیر مستقیمی روی آشپزی دارد، نمای ویژه‌ای هم به دکوراسیون آشپزخانه‌ می‌بخشد

انتخاب یک سرویس قابلمه خوب برای جهیزیه عروس هم معیارهای خاص خودش را دارد که از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده و هم ظاهری زیبا و لوکسی داشته باشد و از نظر سایزبندی هم، باید برای یک زوج مناسب باشد. بنابر این در این مقاله قصد داریم بهترین مارک سرویس قابلمه مناسب برای جهیزیه عروس را معرفی کنیم.

اگر شما هم قصد انتخاب و خرید یک سرویس قابلمه مناسب برای جهیزیه عروس را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قابلمه برای جهیزیه چی بخرم؟

در حال حاضر از متریال متفاوتی ساخته می‌شوند که

انواع قابلمه های گرانیت، سرامیک، چدن، مسی… با اشکال بسیار زیبا و رنگبندهای جذاب را از مارک های خوب ایرانی و خارجی در بازار می بینیم که هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اما اینکه کدام مدل قابلمه ها مناسب جهیزیه هستند را در ادامه با بررسی ویژگی ها و مشخصات هر کدام از برندها بهتر خواهیم شناخت.

سرویس قابلمه چدن


قابلمه‌های چدنی برای مواد غذایی که برای پختن به زمان طولانی نیاز دارند، مناسب است. این قابلمه‌ها در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و به طور کلی تنوع رنگ بالایی ندارند و نسبت به سایر قابلمه‌ها قیمت بیشتری دارند.
(برای انتخاب قابلمه چدنی دقت کنید سرویس قابلمه‌ای را انتخاب کنید که آلومینیوم نداشته باشد.)

سرویس قابلمه مسی


قابلمه‌های مسی حرارت را به خوبی منتقل می‌کنند و از آنجایی که با غذای ترش و شور واکنش نشان می‌دهند، داخل قابلمه مسی فلزات دیگری به کار می‌رود. جالب است بدانید قابلمه مسی هر چقدر که ناخالص‌تر باشد، سبک‌تر است و بالعکس.

قابلمه لعابی


قابلمه‌های لعابی برای پخت انواع خورشت و غذاهای آبکی مناسب هستند این قابلمه ها دارای روکش حساستری به گرما و سرما هستند در برندهای بی کیفیت بر اثر گرم و سرد شدن ترک می‌خورند.( دقت کنید تا وقتی که روکش لعابی قابلمه سالم باشد می‌توانید از آن استفاده کنید.)

قابلمه استیل


قابلمه‌های استیل ظاهر زیبا و لوکسی دارند و از آنجایی که قابلیت استفاده در انواع فر را دارند فوق العاده کاربردی می‌باشند.این قابلمه واکنش پذیر نیست و به صورت مستقیم حرارت را انتقال می‌دهد،

قابلمه تفلون


این قابلمه‌ها از نظر طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و قیمت آنها مناسب است با وجود قیمت اقتصادی و تنوع بالایی ز طرح و رنگ قابلنه های تفلون ارزش خرید دارند. تا وقتی تفلون داخل آن خراش برندارد، هم مصرف روغن را کم می‌کند و هم آشپزی در آن لذت بخش است.

قابلمه سرامیکی


این قابلمه‌ها دارای چند لایه هستند و داخل آنها نچسب می‌باشد که هم مواد غذایی به آن نمی‌چسبد و هم شستشوی آن راحت است. قابلمه سرامیکی اصل، ضد خط و خش است و در برابر شوک حرارتی، مقاومت بالایی دارد.

قابلمه گرانیتی


قابلمه گرانیتی ظاهر شیکی دارد، سبک است، ضد خراش است و در برابر سایش مقاومت بالایی دارد به همین دلیل فوق العاده محبوب می‌باشد. داخل این قابلمه‌ها نچسب است و برای پخت غذا روغن کمی استفاده می‌کند به همین دلیل غذایی کاملا سالم را می‌توانید بوسیله آن برای عزیزانتان تهیه کنید.

قابلمه پیرکس


قابلمه‌های پیرکس بسیار جذاب هستند و با غذاهای مختلف واکنش نشان نمی‌دهند. اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، این است که در زمان پخت، میزان حرارت زیر آن کم باشد.
از آنجایی که در زمان پختن غذا، داخل این قابلمه قابل رویت می‌باشد، آشپزی با آن بسیار لذت بخش است.

قابلمه روحی


قابلمه‌های روحی بسیار با کیفیت هستند و طول عمر بالایی دارند،این قابلمه ها، حرارت را به طور یکسان به همه قسمت‌های مواد غذایی پخش می‌کنند، بنابراین مواد غذایی به طور یکنواخت داخل آن پخته می‌شود.
اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که امروزه قابلمه‌های آلومینیومی را به جای قابلمه‌های روحی می‌فروشند که هم سبک و ارزان هستند هم با برخی مواد غذایی (مانند اسفناج) واکنش نشان می‌دهند.

قابلمه برای جهیزیه
قابلمه برای جهیزیه

چند از قابلمه برای جهیزیه لازمه؟

سوالی که ذهن نو عروسان را به خود مشغول کرده است، این است که برای جهیزیه چند سرویس قابلمه بخرم؟
برای پاسخ به این سوال باید گفت برای خرید قابلمه مناسب برای جهیزیه، ابتدا باید میزان بودجه خود را در نظر بگیرید، برای جهیزیه همان یک دست قابلمه خوب هم کافی است. اما همان یک سرویس را با جنس خوب و کیفیت بالا بخرید.
از آنجایی که سرویس قابلمه‌ها با تعدادی مختلف قابلمه، تابه، درب آن و سرویس کفگیر ارائه می‌شوند، بهتر از سرویس قابلمه‌ای را انتخاب کنید که کامل باشد و بتواند تمام احتیاجات شما را برآورده کند و از آنجایی که تمام قطعات آن یکرنگ است، هماهنگی بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه شما می‌بخشد.
دقت کنید سرویس قابلمه‌ای که برای جهیزیه انتخاب می‌کنید دارای چند قابلمه و تابه کوچک و بزرگ باشد، مقاومت و دوام بالایی داشته باشد، شکل ظاهری آن زیبا و هنرمندانه باشد و فاقد مواد شیمیایی باشد، تا به وسیله آن بتوانید غذاهایی سالم،طبخ کنید.


بهترین مارک قابلمه برای جهیزیه

انواع سرویس قابلمه برای جهیزیه کاندید(kandid)، ام جی اس (MGS)، کرکماز (Korkmaz)، دسینی (Dessini)، جی فی نی (Giffini)، زرساب (Zarsab) و دبلیو ام اف یا وی ام اف (WMF) از برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی زیادی اقدام به طراحی و تولید سرویس قابلمه عروس جدید کرده‌اند که هم فوق العاده با کیفیت هستند و هم ظاهری زیبا و مدرن دارند.

سرویس قابلمه MGS

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس‌ قابلمه های جهیزیه عروس، موجود در بازار ساخت کمپانی ام جی اس آلمان هستند که در ظرفیت‌های متفاوت با طراحی زیبا و لوکس تولید شده اند.
برند MGS انواع قابلمه‌ها را با کیفیت بالا و فاقد مواد شیمیایی به بازار عرضه کرده که بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشند.

سرویس قابلمه یونیک


سرویس قابلمه‌های خاص و شیک یونیک تحت لیسانس انگلیس و در کشور چین، تولید می‌شوند.
کمپانی یونیک با به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و با استفاده از مواد اولیه مرغوب همواره توانسته، یکی از محصولات پرفروش بازار باشد و مشتریان خود را راضی نگه دارد.

سرویس قابلمه کرکماز


یکی از محبوب‌ترین سرویس قابلمه‌های مناسب جهیزیه عروس، ساخت کمپانی کرکماز ترکیه است که با بالاترین سطح کیفیت و استاندارد ساخته شده‌اند.
کمپانی کرکماز انواع قابلمه‌ها را از متریال مختلف، مطابق با استاندارد بین المللی ساخته و با طرحی زیبا و شکیل به بازار عرضه کرده است.

سرویس قابلمه دسینی


سرویس قابلمه‌های ساخت کمپانی دسینی، ساخت کشور چین به سفارش ایران هستند که توسط پیشرفته‌ترین تجهیزات با کیفیتی بالا، طراحی شده‌اند اما قیمت مناسبی دارند.انواع سرویس قابلمه‌های دسینی و مدل های تک قابلمه دسینی دوام و مقاومت بالایی دارم و فاقد مواد شیمیایی هستند.

سرویس قابلمه کاندید


کمپانی ایرانی کاندید انواع سرویس قابلمه‌ها را در ظرفیت‌های متفاوت با طراحی هنرمندانه تولید کرده که از نظر کیفیت، قابلیت رقابت با محصولات همرده خارجی خود را دارند، اما از نظر قیمت سیار ارزان‌تر هستند.

نتیجه:

با در نظر گرفتن انواع قابلمه‌ها، انتخاب یک نوع قابلمه، بستگی به میزان نیازتان و سلیقه شخصی شما دارد. به طور مثال قابلمه تفلون نچسب است و تمیز کردن آن آسان است و دوام بالایی دارد.
قابلمه سرامیکی در برابر خط و خش مقاوم است، قابلمه استیل برای آشپزی حرفه‌ای و طولانی مدت کاربرد دارد، قابلمه چدن برای غذاهایی که آرام و یکنواخت پخته می‌شوند بهتر است و…
بنابراین با توجه به نکاتی که گفته شد و مشخصات هر نوع سرویس قابلمه، شما می‌توانید قابلمه مد نظرتان را برای جهیزیه انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا