خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین یخچال جی پلاس + 11 مدل پرفروش بازار

یخچال جی پلاس با طراحی مدرن و کاربردی یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین یخچال‌های موجود در بازار ایران هستند، که در مدل یخچال های ساید بای ساید، دوقلو و بالاپایین در طرح‌های شیک و رنگ‌های متنوع سفید، تیتانیوم، سیلور، نقره‌ای و مشکی آینه‌ای و با ظرفیت‌های متفاوت، متناسب با نیاز خانواده‌های ایرانی به بازار عرضه شده است.

از آنجایی که یخچال جی پلاس علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارد و دارای امکانات و قابلیت‌های بیشماری میباشد، بسیار مقرون به صرفه و قیمت مناسب است، روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود و بیشتر مورد توجه کاربران قرار میگیرد. یخچال های جی پلاس در رده پرفروش ترین یخچال های در حال حاضر در بازار قرار دارند.

با توجه به محبوبیت برند جی پلاس و فروش بالای یخچال فریزرهای این برند در این مقاله بیشتر به معرفی این محصولات شرکت جی پلاس می پردازیم. اگر شما هم قصد انتخاب و خرید یخچال جی پلاس را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یخچال جی پلاس ساخت کجاست؟

شرکت جی پلاس توسط برند معتبر گلدیران (نماینده رسمی کمپانی ال جی در ایران) در سال 1398 در داخل کشور پایه گذاری شد.
این کمپانی با تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب،خیلی زود جایگاه ویژه‌ای در بین برندهای دیگر پیدا کرد.
محصولات این برند شامل انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، یخچال و… می‌باشند که بعضی از قطعات آنها تولید کشورهای خارجی است ولی به طور کلی ساخت ایران هستند.
محصولات جی پلاس از نظر کیفیت قابلیت رقابت با محصولات هم رده خارجی خود را دارند، اما از نظر قیمت بسیار ارزان‌ و مقرون به صرفه تر هستند.

بهترین مدل یخچال جی پلاس

یخچال های جی پلاس در مدل های ساید بای ساید، دوقلو و بالاپایین با ظرفیت های مختلف 24، 26، 28، 30، 40 فوت از گزینه های ایده ال برای خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت هستند که با ویژگی فوق العاده پیشرفته در بین سایر یخچال های ایرانی توانسته از برندهای پرطرفدار بازار باشد. انواع یخچال جی پلاس کدام است؟

یخچال ساید جی پلاس


یخچال‌های ساید بای ساید ساخت جی پلاس به صورت چهار درب و دو درب با ظرفیت‌های مختلف از 24 فوت تا 40 فوت طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به تعداد افراد خانواده‌تان و میزان نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.
یخچال چهار درب ساید جی پلاس به این شکل است که دو درب پایین فریزر و دو درب بالا یخچال میباشد و طراحی یخچال دو درب ساید جی پلاس به این صورت است که یخچال کامل و فریزر باریک در کنار هم طراحی شده اند که در بیشتر مواقع روی درب آن آبریز تعبیه شده یا دارای یخ ساز اتوماتیک است.
این یخچال‌ها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و نسبت به یخچال‌های ساید برندهای دیگر خوش قیمت‌تر می‌باشند. قیمت یخچال ساید جی پلاس نسبت به ظرفیت و مدل آن متفاوت است.

یخچال دوقلو جی پلاس


در این مدل یخچال و فریزر در کنار هم به صورت عمودی طراحی شده‌اند و شما با خرید آن، یک فریزر بزرگ و یک یخچال بزرگ دارید که هر کدام به صورت جدا هستند و موتور مجزا دارند.
این یخچال‌ها طراحی زیبایی و کیفیت بالا و موتوری پرقدرت دارند و فوق العاده جادار می‌باشند به همین دلیل برای خانواده‌های پرجمعیت بیشتر کاربرد دارند.
مصرف انرژی یخچال فریزر دو درب جی پلاس بسیار پایین است و قیمت مناسبی دارد.

یخچال جی پلاس دو درب


این محصول کمپانی جی پلاس دو طبقه است و یخچال و فریزر روی هم قرار گرفته اند، به طوری که یک درب برای یخچال و یک درب برای فریزر بطور جداگانه طراحی شده که اغلب قسمت بالا یخچال قرار گرفته و طبقه پایین فریزر می‌باشد و بهترین گزینه برای خانواده‌های کم جمعیت می‌باشد.
یخچال‌های دو درب جی پلاکس طراحی شیک و رنگهای متنوعی دارند و فوق العاده با دوام و باکیفیت هستند و مجهز به موتوری قدرتمند می‌باشند. قیمت این یخچالها از همه مدل‌ها ارزان‌تر است.

یخچال جی پلاس خوبه؟

یخچال‌های جی پلاس از قطعات و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته می‌شوند به همین دلیل دوام و طول عمر بالایی دارند.
طراحی فوق العاده و ظاهر این یخچال‌ها بسیار شیک و جذاب است و میتواند جلوه ای ویژه‌ به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد.
موتور یخچال جی پلاس علاوه بر اینکه هوشمند می‌باشد، بسیار قدرتمند است و مصرف انرژی پایینی دارد. کمپانی جی پلاس برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری در نظر گرفته و شما می‌توانید با خاطری آسوده یخچال جی پلاس را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

امکانات یخچال جی پلاس

طراحی

شکل ظاهری یخچال جی پلاس بسیار لوکس و مدرن است و تنوع رنگ بالایی دارد و شما می‌توانید مطابق با دکوراسیون منزلتان یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید.

موتور اینورتر هوشمند

یخچال جی پلاس دارای موتور هوشمند است که توانایی مدیریت مصرف برق را دارد و مانع خاموش و روشن شدن پی در پی موتور می‌شود و به نوعی میتوان گفت دور موتور را کنترل می‌کند. کمپرسور این یخچال هم عملکرد بالایی دارد و هم دوام و طول عمر بالایی دارد.
موتور هوشمند یخچال جی پلاس مجهز به 18 ماه خدمات پس از فروش و 5 سال گارانتی معتبر می‌باشد.

رده انرژی

مصرف انرژی یخچال جی پلاس بسیار پایین است و گرید انرژی آن A+ و A هستند که در رده یخچال فریزرهای کم مصرف ایرانی قرار گرفته اند.

قابلیت فرش باکس

یخچال جی پلاس مجهز به قابلیت فرش باکس است که به لطف این قابلیت آن میزان دمای هر کدام از محفظه‌های یخچال بر حسب نوع مواد غذایی داخل آن تنظیم می‌شود.

سرمایش سریع

یخچال جی پلاس مجهز به قابلیت انجماد سریع می‌باشد که هم به وسیله آن، مواد غذایی با سرعت بالا منجمد می‌شوند و هم بعد از تمیز کردن یخچال می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید تا دمای یخچال با سرعت بالا برگردد.

فناوری فرش ایر

در یخچال جی پلاس از تکنولوژی فرش ایر استفاده شده که از طریق ایجاد هوای خنک و تازه به متعادل سازی دمای یخچال می‌پردازد و دمای داخل یخچال و فریزر همواره یکسان است ، بنابراین مواد غذایی داخل این یخچال‌ها تازه‌تر و سالمتر می‌ماند.

تکنولوژی نوفراست

نوفراست( تکنولوژی ضد برفک) از دیگر ویژگی های کاربردی است که سبب نیشود یخچال جی پلاس برفک نمی‌زند تکنولوژی نوفراست باعث عملکرد بهتر یخچال نیز می گردد.

یخچال جی پلاس دارای محفظه نگهداری میوه و سبزیجات است و همچنین محفظه‌ای برای گوشت، مرغ و ماهی در آن تعبیه شده که هر کدام دارای تهویه مناسب هستند و طوری طراحی شده که ارزش غذایی آنها را حفظ میکند.

یخچال جی پلاس مجهز به عملکرد هوشمند است که بوسیله آن خود یخچال، به صورت خودکار مواردی مانند مصرف انرژی، میزان سرمایش و… کنترل و تنظیم می‌کند و مواردی دیگر مانند انجماد سریع و سرمایش بالا را خاموش یا روشن می‌کند.

یخچال جی پلاس دارای زنگ هشدار است و اگر به هر دلیلی دمای یخچال کم شود و به 12_ برسد، بصدا درمی آید و به شما هشدار میدهد.

آیا کیفیت یخچال جی پلاس خوبه؟ بخرم؟


کیفیت یخچال جی پلاس و برخورداری از فناوری روز دنیا سبب عملکرد عالی این محصول شده است اگر به دنبال یک برند یخچال ایرانی هیستید بررسی امکانات و ویژگی یخچال های جی پلاس حرف های زیادی برای گفتن دارد. که این برند میتواند یکی از گزینه های عالی برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی و طراحی از نمونه یخچال های لوکس برای آشپزخانه های مدرن امروزی باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا