خانه و آشپزخانهلوازم برقی

سرخ کن فیلیپس بهتره یا گوسونیک؟ (مقایسه) + 11 مدل پرفروش

فیلیپس و گوسونیک هر دو از برندهای مطرح و معتبر در عرصه تولید سرخ کن بدون روغن هستند که همواره توانسته اند با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و بروز محصولات خود را در سطح بالایی نگه دارند و با ارائه مدل های متنوعی از سرخ کن های بدون روغن محبوبیت زیادی پبدا کرده اند.
سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس و گوسونیک هر دو بسیار با کیفیت و کاربردی هستند و عملکرد بالایی دارند.
اما برای کاربرانی که قصد خرید سرخ کن بدون روغن دارند، با توجه به قیمت و عملکرد مدل های مختلف این محصولات اغلب این سوال پیش می اید که سرخ کن فیلیپس بخرم یا گوسونیک؟
برای پاسخ به این سوال و سوالاتی از این قبیل در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سرخ کن فیلیپس خوبه یا گوسونیک؟

سرخ کن های فیلیپس دارای طراحی ظاهری خیلی جذاب و در مقابل سرخ کن های گوسونیک با قابلیت های متنوع و قیمت مناسب تری عرضه میشوند که در کل با بررسی ویژگی های هر کدام از این دو برند که در ادامه به صورت کامل بیان میشود و خلاصه آن را در جدول زیر مشاهده می کنید قطعا از بین این دو برند خوشنام میتوان بهترین مدل را تهیه کرد.

ویژگیفیلیپسگوسونیک
ظرفیتکوچکتر، مناسب خانواده‌های کوچک‌تربزرگ‌تر، مناسب خانواده‌های پرجمعیت‌تر
توان1400-2225 وات1700-2800 وات
برنامه‌های پختمتنوع و کاربردیمتنوع و کاربردی
طراحیمتنوع، ظریف، کوچکساده‌تر، مدرن
قیمتبالاترپایین‌تر
سرعت پختبالابالا
تردی غذاعالیعالی

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برند فیلیپس ساخت کشور هلند است که با بیش از ده‌ها سال تجربه و سابقه درخشان و استفاده از دانش مهندسین هلندی توانسته با طراحی و تولید سرخ کن‌های بدون روغن درجه یک در طرحها و رنگ‌های مدرن و زیبا و سایزهای مختلف نیاز خانواده‌ها برطرف کند. این سرخ کن‌ها اغلب تحت لیسانس هلند هستند و در کشور چین به مرحله مونتاژ می‌رسند.

سرخ کن های بدون روغن فیلیپس با تکنولوژی گردش سریع هوا کار می‌کنند و در حجم‌های مختلف 4، 6 و 7 لیتری… تولید شده اند که مجهز به صفحه نمایش آنالوگ هستند و توان مصرفی بالایی دارند و انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، سیب زمینی، پیتزا و… را بدون استفاده از روغن، بسیار ترد و خوشمزه و کاملاً سالم و رژیمی به شما تحویل می‌دهند.
در این سرخ‌کن‌ها از تکنولوژی RAPID AIR استفاده شده که به لطف آن کمترین مصرف روغن را دارند، همچنین مجهز به فناوری محافظت از بیش حرارتی ‌میباشند که مانع سوختن غذا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این سرخ کن مجهز بودن به قابلیت تنظیم دما و زمان است که فوق العاده کاربردی می‌باشد.

فیلیپس
فیلیپس

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس مزایای بسیار زیادی دارند که در این قسمت به طور خلاصه آنها را بیان میکنیم.

1- این سرخ کن با پخت غذای سالم به شما این امکان را می‌دهد که با کمترین میزان روغن غذایی ترد و خوشمزه را تجربه کنید.

2-سرخ کن بدون روغن فیلیپس هوای داغ را به صورت یکنواخت روی مواد غذایی پخش می‌کند و همه قسمت‌های غذا به صورت برابر پخته می‌شود و به اصطلاح این سرخ کن پخت یکنواختی دارد.

3- سرعت پخت سرخ کن بدون روغن فیلیپس بسیار بالا است، به همین دلیل با استفاده از آن در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی میکنید.

4- کار کردن با سرخ کن بدون روغن فیلیپس بسیار آسان است و تمیز کردن آن هم راحت می‌باشد.

5- سرخ کن بدون روغن فیلیپس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس


این سرخ کن همانند دیگر وسایل برقی در کنار مزایای بی‌شماری که دارد، دارای معایب فوق العاده ناچیزی هم هست که در این قسمت آنها را بیان می‌کنیم.

1- از نظر برخی کاربران قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس نسبت به سرخ کن‌های دیگر برندها کمی بالا است.

2- از آنجایی که سرخ‌کن‌های ساخت کمپانی فیلیپس ابعاد بزرگی دارند، از نظر برخی کاربران فضای بیشتری را در آشپزخانه شما به خود اختصاص می‌دهند.

سرخ کن بدون روغن گوسونیک

سرخ کن بدون روغن گوسونیک ساخت کشور ترکیه است که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و خوش قیمت‌ترین سرخ‌کن‌های موجود در بازار می‌باشد.
کمپانی گوسونیک سرخ‌کن‌های باکیفیتی را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب با ظرفیت‌های مختلف 6 لیتری، 6/5 لیتری و 8 لیتری به بازار عرضه کرده که بسیار کاربردی هستند و عملکرد بالایی دارند.
سرخ‌کن‌های گوسونیک مجهز به صفحه لمسی زیبایی هستند که به وسیله آن می‌توانید، سرخ‌کن را مدیریت کنید. همچنین چراغ داخلی برای این سرخ کن تعبیه شده که بوسیله آن، در حین آشپزی می‌توانید، روند آشپزی را نظاره‌گر باشید.

سرخ کن بدون روغن گوسونیک همانند دیگر سرخ‌کن‌ها با تکنولوژی استفاده از جریان هوای گرم قادر به طبخ انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، ماهی، انواع سبزیجات، سیب زمینی، پیتزا و… می‌باشد. این سرخ کن توان مصرفی بالایی دارد، به همین دلیل بسیار قدرتمند است و سرعت آشپزی شما را چندین برابر می‌کند.

مزایای سرخ کن بدون روغن گوسونیک

سرخ کن‌های بدون روغن گوسونیک مزایای بسیار زیادی دارند که در این قسمت چند مورد آن را کوتاه بیان می‌کنیم.

1- قیمت سرخ کن بدون روغن ساخت کمپانی گوسونیک، نسبت به سرخ کن‌های ساخت برندهای دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

2- سرخ کن گوسونیک از قطعات مرغوب و درجه یک ساخته شده به همین دلیل دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد و به راحتی خراب نمی‌شود.

3- شکل ظاهری سرخ کن بدون روغن گوسونیک بسیار مدرن و جذاب است و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

4- سرخ کن بدون روغن گوسونیک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.

گوسونیک
گوسونیک

معایب سرخ کن بدون روغن گوسونیک

سرخ کن بدون روغن گوستونیک در کنار مزایای خوبی که دارد دارای معایبی بسیار کم است که شامل:

1- از نظر برخی کاربران صدای سرخ کن گوسونیک کمی بیشتر از سرخ‌کن‌های دیگر است و شاید برای برخی آزاردهنده باشد.

مقایسه سرخ کن فیلیپس و سرخ کن گوسونیک

مقایسه سرخ کن فیلیپس و سرخ کن گوسونیک

برای پاسخ به این سوال که سرخ کن گوسونیک خوبه بخرم یا فیلیپس؟ در این قسمت ما هر دو سرخ‌کن‌ها را از جهات مختلف ظرفیت، برنامه‌های پخت و پز، طراحی ظاهری، توان مصرفی، با هم مقایسه می‌کنیم.

1- ظرفیت
برای انتخاب سرخ کن باید تعداد افراد خانواده‌ و میزان نیازتان را در نظر بگیرید. سرخ کن‌های گوسونیک اغلب در سایزهای بزرگتر و برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی شده‌اند و سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس کوچکتر هستند.
بطور مثال اگر خانواده دونفره‌ای دارید، سرخ کن 4 لیتری برای شما مناسب است و اگر 3 یا 4 نفر هستید سرخ کن با ظرفیت 4 تا 6 لیتر را انتخاب کنید.

2- توان مصرفی و قدرت
قدرت سرخ کن بدون روغن با توان مصرفی آن رابطه مستقیم دارد که بر اساس وات (W) محاسبه می‌شود.
هرچه توان مصرفی سرخ کن بیشتر باشد، سرخ کن قدرت بیشتری دارد و غذا را با سرعت بالاتر طبخ می‌کند.
توان مصرفی سرخ کن‌های گوسونیک بین 1700 تا 2800 وات است و قدرت سرخ کن های فیلیپس بین 1400 وات تا 2225 وات است.
از نظر قدرت و توان مصرفی سرخ کن بوسونیک کمی بالاتر است.

3- برنامه‌های پخت و پز
سرخ کن فیلیپس دارای چندین برنامه متنوع و کاربردی پخت و پز است و سرخ کن گوسونیک هم تعداد بالایی برنامه پخت و پز دارد.
هر دو کمپانی برنامه‌های از پیش تنظیم شده زیادی را برای سرخ کن‌های خود طراحی کرده‌اند و هر دو سرخ کن دارای قابلیت پختن، سرخ کردن، گرم کردن و طبخ انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، کیک، نان تست، سیب زمینی، پیتزا و… را دارند.
سرخ کن گوسونیک قابلیت تنظیم دما و زمان دارد، اما هر دو سرخ کن از نظر برنامه پخت و پز تفاوت چندانی ندارند و در یک سطح هستند.

4- طراحی ظاهری
سرخ کن گوسونیک از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده اما تنوع کمتری دارد و بیشتر به رنگ خاکستری و سیاه در بازار موجود است و ظاهری مدرن و شیک دارد.
سرخ کن فیلیپس از موادی بسیار با کیفیت ساخته شده و طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذابی دارد و طراحی بسیار کوچک و ظریفی دارد.
انتخاب کل ظاهری سرخ‌کن بستگی به سلیقه شخصی شما دارد زیرا هر دو سرخ کن ظاهری جذاب و لوکس دارند.

5- نحوه عملکرد
هر دو سرخ کن بدون روغن دارای نمایشگر دیجیتال هستند و کار کردن با آنها بسیار راحت است و حتی کاربران مبتدی هم قادر با کار کردن با آنها هستند.

6- سرعت پخت غذا
هر دو سرخ کن گوسونیک و فیلیپس بسیار قدرتمند هستند و سرعت پخت بالایی دارند و در زمانی بسیار کوتاه مواد غذایی ترد و مغز پخته را به شما تحویل می‌دهند.

7- میزان ترد بودن غذاها
هر دو سرخ کن فیلیپس و گوسونیک غذا را به صورت یکسان و کاملاً ترد و خوشمزه به شما تحویل می‌دهند و از این نظر عملکردی یکسان دارند.

8- از نظر قیمت
قیمت سرخ کن‌های بدون روغن بر اساس گنجایش ، میزان قابلیت‌ها، توان مصرفی و قدرت، تعداد برنامه‌های پخت و پز، جنس بدنه آن،برند سازنده، شکل ظاهری و… تعیین می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت سرخ کن بدون روغن گوسونیک نسبت به سرخ کن بدون روغن فیلیپس بسیار قیمت مناسب‌تر است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نتیجه


هر دو سرخ کن گوسونیک و فیلیپس بسیار با کیفیت و با دوام هستند و برای مصارف خانگی بسیار کاربردی می‌باشند.
برای انتخاب و خرید سرخ کن بدون روغن، ابتدا بودجه خود را مشخص کنید، سپس با در نظر گرفتن نیاز خود، تعداد افراد خانواده‌تان و سلیقه شخصیتان، سرخ کن مد نظرتان را انتخاب کنید.
اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، این است که حتماً از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا هم از اصالت کالایی که می‌خرید، مطمئن شوید و هم بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره ببرید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

منبع:

https://www.usa.philips.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا