خانهخانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین همزن برقی بوش + 9 مدل پرفروش بازار

همزن برقی بوش در دو مدل کاسه دار و بدون کاسه از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات موجود در بازار از برند نام آشنای بوش هستند. همزن‌های ساخت کمپانی بوش طراحی زیبا و مدرنی دارند و در مدل‌های متنوع و جذابی طراحی شده اند این محصول پرکاربرد و قدرتمند مناسب شیرینی و اشپزی همه نیازهای های آشپزخانه را بر طرف می‌کنند.


برند بوش انواع همزن‌های برقی با موتور قدرتمند با بدنه مستحکم و طراحی آرگونومیک را به بازار عرضه کرده که مورد توجه کاربران زیادی در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. اگر شما هم قصد خرید بهترین همزن برقی بوش را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

همزن بوش ساخت کجاست؟


برند معتبر و اصیل بوش یکی از برندهای آلمانی معتبر تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا است که در سال 1901 در استوتگارت آلمان پایه گذاری شد.
از آنجایی که محصولات این کمپانی کیفیت بالایی دارند و مطابق با استاندارد بین المللی ساخته می‌شوند، به سرعت مورد توجه مردم قرار گرفتند، به طوری که برند بوش در حال حاضر جزء سه برند برتر لوازم خانگی در دنیا می‌باشد.
این کمپانی با بیش از یک قرن تجربه و سابقه درخشان در حال حاضر، محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به همه کشورهای دنیا صادر می‌کند.

بهترین همزن بوش خانگی

همزن برقی‌های ساخت کمپانی بوش انواع مختلفی دارند و فوق العاده کاربردی هستند. همزن برقی های بوش دستی و کاسه ای با طراحی سبک اما پرقدرت کمترین فضای آشپزخانه را اشغال می کنند این همزن‌های بوش حرف ای علاوه بر اینکه آشپزی را ای شما آسان‌تر می‌کنند، لذت آن را برایتان دو چندان می‌کنند.

همزن بوش کاسه‌ای


همزن‌ کاسه دار بوش مجهز به کاسه مخصوص و سری‌های متفاوت و کاربردی هستند و قدرت بالایی دارند. این مدل همزن برای هم زدن و مخلوط کردن مواد غذایی سنگین‌تر کاربرد دارند.
همزن‌های کاسه‌ای فوق العاده پرکاربرد می‌باشند و در طرح و رنگ‌های متنوع و مدرن طراحی شده‌اند. جدیدترین همزن کاسه ای بوش باظرفیت مختلف و قدرت 500 وات به بالا از مدل همزن های قدرتمندی هستند که قطعا با کارایی بالا وجود این محصول می تواند سرعت آشپزی و شیرینی پذی را بسیار بیشتر کند

همزن برقی بدون کاسه بوش ( همزن بوش دستی)


این همزن برقی‌ها فوق العاده با کیفیت و با دوام می‌باشند و بسیار سبک هستند و جای کمی را به خود اختصاص می‌دهند. این مدل همزن‌ها طرح‌ها و رنگ‌های شیک و متنوع به بازار عرضه شده‌اند و برای هم زدن‌ مواد غذایی سبک، مثل زدن تخم مرغ کاربرد دارند.

همزن بوش چند کاره


همزن‌های چند کاره ساخت کمپانی بوش طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مدرنی دارند.
این همزن و خمیرزن بوش فوق العاده پرکاربرد هستند و می‌توان به جای گوشکوب برقی، مخلوط کن، آسیاب و…. از آنها نیز استفاده می شوند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پرفروش‌ترین مدل همزن برقی بوش

همزن برقی بوش مدل 3010 این همزن خوب بوش بسیار کاربردی و ایده‌آل برای خانواده‌های ایرانی است که در آن تکنولوژی توربو به کار رفته و به وسیله آن می‌توانید از بیشترین سرعت موتور در مواقع ضروری استفاده کنید.
این محصول کمپانی بوش موتور پرقدرتی دارد و صدای آن فوق العاده پایین است.همچنین دارای دو سری خمیر زنی و همزن، با کیفیت و کاربردی است که از استیل ضد زنگ ساخته شده اند که بسیار آسان جدا و شسته می‌شوند.
این همزن برقی بدنه‌ای بسیار مستحکم و مقاوم دارد و دارای قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو درجه است.

همزن برقی بوش خوبه؟

همرن های برقی بوش دارای قابلیت تنظیم سرعت در حالت های مختلف، همزن و خمیر زن · قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی با ظرفیتهای متنوع کاسه ای از محصولات بامحبوب و کیفیت بازار هستند که همه مدل‌های همزن های بوش ساخت کمپانی بوش پرفروش و پرطرفدار هستند.

راهنمای خرید و مشخصات همزن برقی بوش

برای انتخاب و خرید همزن بوش حرفه‌ای معیارهای مهمی را باید در نظر بگیرید که در این قسمت به آن می‌پردازیم.

1- نوع همزن برقی بوش
شما با در نظر گرفتن نیاز خود، می‌توانید یکی از انواع همزن‌های برقی ساخت کمپانی بوش( همزن دستی، همزن کاسه‌دار، همزن چند کاره بوش) را انتخاب کنید.

2- بررسی وزن همزن برقی بوش
همزن‌های دستی برند بوش، وزن کمتری دارند و بسیار سبک هستند تا دست شما در حین کار کردن خسته نشود. همزن‌های کاسه‌دار وزن بیشتری دارند، اما چون نیاز نیست که برای استفاده از همزن کاسه‌دار، آن را با دست نگه دارید پس اهمیت ندارد.

3- لوازم جانبی همزن برقی بوش

همزن‌های بوش مجهز به لوازم جانبی کاربردی هستند که شامل کاسه، پارچ، لیوان مدرج و… می‌شود که به بهبود عملکرد همزن کمک می‌کنند و باعث آسان شدن کار با آن می‌شوند.

4- جنس بدنه و جنس سری های همزن برقی بوش
جنس بدنه همزن‌های برقی برند بوش از استیل ضدزنگ یا پلاستیک مقاوم و فشرده می‌باشد.
همزن‌های استیل بوش، بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و ضد زنگ می‌باشند و در مقابل قیمت بالاتری هم نسبت به همزن‌های پلاستیکی دارند.
سری‌های همزن بوش هم یا از استیل یا از پلاستیک مقاوم ساخته شده که سری استیل کیفیت و دوام بالاتری نسبت به سری پلاستیک دارد.

5- قدرت موتور همزن برقی
هرچه توان موتور همزن برقی بیشتر باشد، همزن قدرت بیشتری دارد. همزن‌های برقی قدرت موتور کمتر برای مصارف معمولی و مواد غذایی سبک مناسب هستند و برای مصارف و مواد غذایی سنگین حتما همزن برقی با قدرت موتور بالا تهیه کنید.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هرچه توان موتور و قدرت آن بیشتر باشد، میزان مصرف انرژی همزن هم بیشتر میشود.

6- تنوع سری های همزن برقی
همزن برقی‌های بوش دارای سری‌های متنوع و کاربردی زیادی هستند که به بهبود عملکرد آن کمک می‌کنند و کاربردهای مختلفی مانند هم زدن، رنده کردن، خمیر زدن و… دارند.

7- قابلیت تنظیم سرعت موتور همزن
همه همزن برقیهای بوش دارای قابلیت تنظیم سرعت موتور هستند که بین 5 تا 17 درجه برای تنظیم سرعت دارند و شما می‌توانید با توجه به بافت مواد غذایی تان یکی از آنها را انتخاب کنید.

8- خدمات پس از فروش همزن برقی
برند معتبر و مطرح بوش، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری برای محصولات خود در نظر گرفته و شما می‌توانید با خیال راحت همزن برقی بوش بخرید.

9- قیمت همزن برقی
قیمت هر کدام از همزن‌های برقی بوش بستگی به مدل آن، جنس بدنه و سری‌های آن متفاوت است، اما بطورکلی قیمت همزن‌های دستی این برند ارزان‌تر از همزن برقی کاسه‌ای و چند کاره آن هست.

کیفیت همزن برقی بوش


با توجه که نکاتی که گفته شد و تنوع همزنهای برقی در بازار ،سوالی که ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول کرده، این است که آیا همزن برقی بوش خوبه بخرم؟ برای پاسخ به این سوال باید مشخصات همزن برقی بوش را با هم بررسی کنیم.

ویژگی‌های همزن برقی بوش


همزن برقی‌های بوش طراحی زیبا و مدرنی دارند و فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می‌کنند.
این همزن‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید شده‌اند، بطوریکه برای انتخاب دست شما باز است و می‌توانید با در نظر گرفتن دکوراسیون آشپزخانه‌تان، یکی از آنها را انتخاب کنید.
موتور همزن برقی بوش قدرت و سرعت بالایی دارد، اما صدای آن فوق العاده کم است و به هیچ وجه آزاردهنده نیست.
همزن برقی بوش بدنه‌ای مقاوم و مستحکم دارد و دارای طراحی آرگونومیک می‌باشد و طبق استانداردهای جهانی ساخته شده است.
این همزن مجهز به قابلیت تنظیم سرعت و عملکرد توربو است.

همزن برقی بوش چند وات خوبه؟


بسیاری از کاربران در هنگام خرید همزن برقی بوش به این فکر می‌کنند که همزن برقی چند وات بخرند؟
نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که همزن برقی را برای چه کاری نیاز دارید سپس با در نظر گرفتن نیازتان یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید.
همزن برقی بوش با توان موتور 500 تا 750 وات برای مصارف معمولی مثل درست کردن کیک، هم زدن تخم مرغ یا هم زدن مواد غذایی مناسب است.
اما اگر برای شیرینی‌پزی، قنادی یا مصارف سنگین همزن برقی بوش را نیاز دارید، حتماً همزن برقی بوش با توان موتور 1000 وات به بالا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا