خانه و آشپزخانه

نظرات درمورد لباسشویی دوو ( معایب و مزایا) + 9 مدل پرفروش بازار

ماشین‌های لباسشویی دوو یکی از محصولات پرفروش برند خوشنام و معتبر دوو هستند که در جدیدترین سری ماشین لباسشویی‌های دوو این روزها بسیار شهرت پیدا کرده‌اند اما آیا واقعاً ماشین‌های لباسشویی دوو خوبه؟ کیفیت و کارایی این محصولات چگونه است؟ و نظرات خریداران در مورد ماشین لباسشویی دوو چیه؟ با اینکه برند دوو در بین سایر برندهای ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی توانسته جایگاه ویژه‌ای پیدا کند اما ما در این مطلب بیشتر به بررسی مدل‌های پرفروش ماشین لباسشویی ریمو و کاریزما و سینیور می‌پردازیم


ماشین لباسشویی دوو

قبل از خرید ماشین لباسشویی دوو و یا هر محصول دیگری بررسی مشخصات و مشاهده نظرات مثبت و منفی خریداران برای انتخاب دقیق‌تر محصول قطعاً در انتخاب آگاهانه کمک شایانی می‌کند تا بتوانید بهترین ماشین لباسشویی دوو را نیز انتخاب نمایید قبل از بررسی مشخصات جالب است که بدانیم که برند دوو در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول کره تاسیس شد این برند مانند سایر برندهای کره‌ای با کیفیت ساخت بالا محبوبیت بالایی کسب کرد و پس از موفقیت‌های ساخت محصولات‌های بی‌نظیر در کشورهای دیگر نیز محصولات شرکت دوو و مدل های متنوع مونتاژ می‌شود.


کیفیت ماشین لباسشویی دوو خوبه؟

ماشین‌های لباسشویی دوو سری جدید ساخته شده مطابق با آخرین تکنولوژی روز یکی از با کیفیت‌ترین ماشین لباسشویی‌های در حال حاضر بازار ایران هستند که با مونتاژ قطعات از بهترین شرکت‌های کره‌ای و چینی به یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار بازار ایران تبدیل شده‌اند اما ماشین‌های لباسشویی دوو مانند هر برند دیگری دارای نقاط قوت و ضعف هستند.


مزایای ماشین لباسشویی دوو

امکانات: ماشین‌های لباسشویی دوو ساخته شده با فناوری نوین از امکانات متعددی پیشرفته چون برنامه‌های شستشوی مختلف مانند برنامه ضد چروک، شستشوی سریع و غیره برخوردار هستند که در سه سری پرطرفدار ماشین لباسشویی سری پریمو کاریزما و سینیور به خوبی توانستند نیازهای کاربران را برطرف کنند
 موتورهای BLDC: در سری جدید ماشین‌های لباسشویی دوو دارای موتورهای BLDC یا دایرکت درایو هستند، با همین امکان در ماشین های لباسشویی دوو را در رده ماشین لباسشویی بدون لرزش و صدا قرار گرفته اند.

برنامه‌های شستشو: ماشین لباسشویی دوو هم مانند سایر برندها با برخورداری از برنامه‌های متعدد شستشو قابلیت شستشوی سریع شستشوی ضد حساسیت را برای انواع پارچه‌ها و لباس کودک و همچنین در برخی از مدل‌های جدید لباسشویی دوو شستشو بخار و برنامه ضد چروک نیز برخوردار هستند.
رده انرژی: برند دوو با پیشرفت چشمگیر و تجربه سال‌های متمادی در ساخت انواع مدل لباسشویی در جدید سری ماشین لباسشویی‌های دوو از ویژگی رتبه مصرف انرژیA +++ برخوردار هستند.


گارانتی ماشین لباسشویی دوو: از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات است که برای نصب اولیه و یا خرید قطعات اصلی این برند از خدمات پس از فروش این محصولات به درستی پشتیبانی می‌شود.


معایب ماشین لباسشویی دوو

نشتی آب مخزن، سر و صدا، عدم ورود آب به مخزن لباسشویی از رایج‌ترین معایب در برخی از مدل ماشین‌های لباسشویی هستند که خریداران این محصولات از معایب ماشین لباسشویی دوو عنوان کردند که البته در سری جدید لباسشویی‌های دوو و کمترین میزان معایب را در بین سایر برندها دارند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو و نظرات در مورد ماشین لباسشویی دوو

 ماشین لباسشویی دوو مدل پریمو

موتور دایرکت درایو (Direct Drive)
نمایشگرصفحه نمایش لمسی
برنامه شستشو14 برنامه
درجه مصرف انرژی +++A
مشخصات
برنامه شستشو اسپری مستقیم آب و مواد شوینده روی البسه، طراحی ویژه بدنه با نویز و لرزش کمتر، صفحه نمایش لمسی، دارای سیستم حباب ساز برای افزایش کیفیت شستشو
ارتقا سیستم کاهش لرزش و صد

نظرات در مورد ماشین لباسشویی دوو مدل پریمو

رضا اسودی رودخانه بری:

واقعاعالی توصیه میکنم حتما بخرید نسبت به قیمت واقعا عالیه،من ۹کیلویی دوو دارم واقعا نسبت با الجی وسامسونگ خیلی خیلی بهتره اینا فقط قیمتشون بالاست وگرنه دوو هم کیفت وهم ظاهرعالیه ،من که راۻیم

کاربر :

من شش ماه به طور مرتب استفاده کردم حتی روزی سه بار واقعا به غیر نقاط مثبت چیزی ندیدم .

حمزه میرزایی:

سلام دوستان بهترین لباسشویی که دیدم و باهاش کار کردم دوو بوده هم سامسونگ داشتم هم الجی. بنظر من بهترین بوده تا حالا محصولات دوو حالا دیگر محصولاتش رو نمیدونم ولی من ازش راضیم تا بالای سر واقعا میگم اگه قصدخرید لباسشویی دارید حتمن این مورد لباسشویی رو مد نظر داشته باشید از لحاظ کیفیت و کارای هیچی کم نداره من امروز خریداری کردم همه برانامه هاش رو چک کردم واقعا عالیه دم دووگرم برا محصولاتش

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما

موتوردایرکت درایو (Direct Drive)
نمایشگرصفحه نمایش LED.
برنامه شستشو15 برنامه و برنامه شستشو همراه با بخار (Steam Wash)
درجه مصرف انرژی  (A+++(-35%
مشخصاتتکنولوژی نانوسیلور، بدنه طرح اکو، سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم

نظرات درمورد لباسشویی دوو کاریزما

یداله قرارلو

ماشین لباسشویی دوو ۸کیلو کاریزما

مدل ۸۱۴۰ را ۴ساله داریم خیلی زیاد کار کرده و بسیار ماشین مرغوبیه

کاربر دیجی‌کالا

از خریدم نسبتا راضی ام

+ خدمات پس از فروش مناسب

_ جمع شدن آب داخل لاستیک دور در خروجی

_ لکه ها و چربی ها رو پاک نمیکنه

ماشین لباسشویی دوو سری سینیور

ماشین لباسشویی دوو سری سینیور

موتوردایرکت درایو (Direct Drive)
نمایشگرصفحه نمایش LED.
برنامه شستشو1$ برنامه و برنامه شستشو
درجه مصرف انرژی  A+++
مشخصاتتکنولوژی پیشرفته، بدنه طرح جدید، سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم

نظرات درمورد لباسشویی دوو مدل سینیور

محمد حسین میری

خیلی خوبه از لحاظ جنس و طول عمر حتما بخرید

وحید کرمی دمقی

سلام با اینکه دو روز دیر به دستم رسید ولی با این حال دمشون گرم. هنوز روشنش نکردیم ولی حس خوبی بهش داریم. از خدمات پس از فروش اومدن زحمت کشیدن و نصبش کردن. احتمالا تا یک هفته دیگه استارتشو بزنیم. بعد از چند ماه استفاده اگه یادم نره میام و نظرم رو در مورد کیفیت و قدرت لباسشویی میگم.

+مصرف برق کم

+ظاهر زیبا

+برنامه های مختلف شستشو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا