دکوراسیون

23 مدل آینه قدی جدید و مدرن ( گنبدی، چراغ دار و پایه دار)

مدل آینه قدی پایه دار و بدون پایه ( آینه ایستاده ) از لوازم دکوراتیو هستند که در طراحی داخلی دکوراسیون نقش پر رنگی ایفا می‌کنند. آینه های قدی جدید با تنوع بالایی که دارند به سادگی با هر نوع دکوراسیون کلاسیک و مدرن هماهنگ می‌شوند. علاوه بر زیبایی آینه های قدی از وسایل دکوراتیو کاربردی هم محسوب هستند که برای خرید اینه قدی جدید باید هوشمندانه عمل کرد و آینه‌ای مطابق با نوع دکوراسیون و سبک آن را انتخاب کرد. تا به نوعی بیشترین نقش کامل کننده دکوراسیون را داشته باشد.

انواع مدل آینه قدی جدید

آینه های قدی در طرح‌های جدید از وسایل کامل کننده دکوراسیون هستند. که انتخاب مدل مناسب آن میتواند بیشترین تاثیر را در بزرگتر نشان دادن فضا و همچنین نورپردازی محیط داشته باشد. از این رو ابتدا باید مدل‌های مختلف آینه قدی ایستاده را برای گرفتن نتیجه بهتر بشناسید

  1. آینه قدی چوبی
  2. آینه قدی پایه دار
  3. آینه قدی متحرک
  4. آینه قدی چراغ دار

آینه های قدی در مدل های بسیار زیبا برای پذیرایی، اتاق خواب، ورودی منزل، آرایشگاه… طراحی می‌شوند. این آینه‌ها با طراحی قاب آینه شکل اصلی آینه تشکیل شده‌اند، که انتخاب مدل قاب زیبا برای آینه های قدی بیشترین تاثیر را روی طراحی ظاهری آینه دارد. به طور کلی آینه‌های قدی در دو مدل قاب دار و بدون قاب عرضه می‌شوند، برای ساخت فریم آینه از چوب، پلاستیک، شیشه و فلز استفاده می‌شود که در مدل آینه ساده قدی و یا نقش و نگارهای سلطنتی در دکوراسیون مدرن و کلاسیک کاربرد دارند.

بهترین مدل آینه قدی جدید
بهترین مدل آینه قدی جدید
مدل آینه قدی جدید
مدل آینه قدی جدید
مدل آینه قدی جدید
مدل آینه قدی جدید

مزیت استفاده از آینه قدی

آینه های قدی با قابلیت دو برابر نشان دادن محیط برای خانه های کوچک میتواند فضا را عمق داده، بزرگ و وسیعتر جلوه دهد. که همین امر سبب زیبایی دوچندان محیط می‌شود.

آینه قدی دیواری و یا ایستاده با بازتاب نور می‌توانند نور اتاق‌های با نورکم و یا اتاق خواب را بیشتر کرده و علاوه بر زیبایی ترکیب نورپردازی هوشمندانه‌ای را برای قسمت های مختلف خانه ایجاد کنند.

آینه قدی برای پذیرایی

استفاده از آینه قدی برای پذیرایی و سالن های بزرگ منزل و همچنین آینه قدی آرایشگاه، جا کفشی …. امروزه به یکی از لوازم ضروری تبدیل شده که در مدل های فوق العاده زیبایی هم ظراحی و تولید میشوند. که البته استفاده از این مدل آینه دکوراتیو برای شراحی داخلی و دکوراسیون تاثیر چشمگیری دارند.

آینه قدی چوبی یا فلزی

آینه قدی با فریم‌های مختلف و زیبا طراحی می‌کنند، که زیبایی آینه قدی دیواری و یا ایستاده با این فریم ها دو چندان می شود. اما اینکه آینه های قدی چوبی بهتره یا فلزی؟ آینه قدی چوبی مدرن بیشترین هماهنگی را با دیگر لوازم خانه مثل مبلمان، تخت و کنسول‌های خانه دارند، و اما انتخاب بین مدل های زیبا و متنوع آینه قدی بستگی به سلیقه افراد، محل نصب آینه و نوع دکوراسیون دارد. که هر کدام از مدل آینه قدی چوبی مدرن و فلزی جذابیت خاص خود را دارند.

آینه قدی از کجا بخرم

آینه های قدی امروزه یکی از ملزومات خانه هستند، که در مدل های آینه قدی مدرن یک از وسایل دکوراتیو منزل و یا محل کار میز محسوب می‌شوند. اما به دلیل این که معمولا آینه های قدی و ایستاده در ابعاد بزرگ هستند، اغلب این سوال برای خریداران پیش می‌آید که آینه قدی از کجا بخرم؟ فروشگاه های اینترنتی خرید آینه های قدی را بسیار ساده کرده‌اند و به راحتی میتوان از بین آینه های قدی جدید مدل مناسب اینه قدی منزل را انتخاب کرد. در ادامه برای سهولت خرید، لیستی از آینه های مدرن را با لینک خرید مشاهده می‌کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا