دکوراسیون

23 مدل بهترین رومیزی ترمه سرمه دوزی و ساده جدید [ یزد، اصفهان]

انواع مدل رومیزی ترمه کدام است؟ چطور کیفیت رومیزی ترمه اصل را تشخیص دهیم؟ زیباترین ست رومیزی ترمه سرمه دوزی برای داشتن خانه ای زیبا با دکوراسیون عالی باید به جزییات خانه هم توجه کرد. جزییاتی که شاید به نظر زیاد مهم نباشد. اما در واقع وسایل ریزی که برای دکورخانه به کار می رود. با کمی سلیقه و صرف هزینه‌ای کم دکور اسیون تغییر پیدا می کند. و جلوه‌ای تازه به خانه می‌بخشد. وسایل کوچک مانند: انواع ست رومیزی ترمه زیبا که با استفاده از آن برای میز جلو مبلی، میز‌‌‌‌نهارخوری و پیشخوان آشپزخانه با نقش و نگار زیبا حس و حال دیگری به فضای خانه می‌‌بخشد.

انواع مدل رومیزی ترمه

مدل جدید رومیزی جلو مبلی ترمه در رنگها و ابعاد مختلف تولید می‌شوند. به شکل رومیزی گرد، مربع، مستطیل، بیضی، و چند گوشه که انتخاب آن بسته به میزی که قرار است. برای آن رومیزی تهیه شود دارد. شما می توانید به صورت تکی هم این رومیزی را تهیه کنید .

و اگر اهل ست کردن هستید دوست دارید همه میزهای کوچک و بزرگ منزل شما هماهنگ با هم باشند، می‌توانید از مدل ست رومیزی‌های 5 تکه را انتخاب کنید برای هر جایی از خانه استفاده نمایید ست رومیزی 5 تکه طرح‌ها و شکل هماهنگ با هم دارند و برای میزهای بزرگ و کوچک خانه قابل استفاده هستند.

بهترین مارک ترمه ( پارچه های ترمه)

پارچه‌های ترمه یکی از انواع پارچه‌های قدیمی است که در گذشته بیشتر برای لباس‌های اشرافی و درباریان استفاده می‌شد. اما اکنون هم کاربرد زیادی دارند در هر جایی از خانه از جمله رومیزی‌های ترمه استفاده می‌شود. شاید استفاده از این پارچه‌های کوچک فضای کمی را در پذیرایی و روی میز داشته باشد. ولی رومیزی ترمه زیبایی بی نظیری به خانه می‌بخشد.( در حال حاضر بهترین مارک ترمه در ایران از برندهای رضایی، هاشمی، سالاری و حسینی هستند که برای رومیزی‌ها در طرح های گوناگون استفاده می شوند.

پیشنهاد شده برای شما : ظروف سفره هفت سین

انواع طرح های رومیزی ترمه

رومیزی‌ترمه‌ از پارچه‌های با طرح‌های زیبا ، دلنشین بته جقه و ترنج که طرح آنها به صورت تقارن بافته شده هستند. زیبایی و نقش نگار آنها که با دوخت منجوق و ملیله و گاهی سرمه دوزی شده چند برابر می‌شود.

انتخاب رنگ رومیزی ترمه

این طرح رومیزی با طیف وسیعی از رنگهای بی‌نظیر طبیعی تولید می شود. با ایجاد فضایی سنتی و در این حال اشرافی را برای دکوراسیونی لوکس بسیار مناسب است.این رومیزی ها یکی از فاخرترین هنرهای اصیل ایرانی است. که در بسیاری از شهرهای ایران تولید می شوند یکی از صنایع دستی ایران در جهان شناخته شده است. مشتریان بسیاری در همه کشورها دارد که یک نوع از زیباترین رومیزی‌ها محسوب می شود.

مشخصات رومیزی ترمه اصل

رومیزیهای ترمه از تراکم و کیفیت بالا برخوردار می‌باشند. وزن ترمه هر چقدر بیشتر باشد، کیفیت بیشتری دارد.

نوع مغزی دوزی در تشخیص کیفیت رومیزی تاثیر زیادی دارد.

به نقش رو میزی توجه کنید که با هم حالت تقارن داشته باشند.

دور دوزی ترمه بسیار مهم است که معمولا به شکل ریشه‌های تزیین شده همراه با گره است.

قیمت ست رومیزی ترمه

رومیزی های ترمه اصل چون از نخ ابریشم با بهترین کیفیت و بیشترین تراکم تولید می‌شوند. پس بنابر این قیمت بالاتری نسبت به رومیزی‌هایی از جنس پلی استر دارند. قیمت آنها بسته به اصل بودن یا پلی استر بودن رومیزی تفاوت دارد.

ارزانترین رومیزی ترمه

اگر قصد خرید رومیزی ترمه ارزان با قیمت مناسب را دارید. رومیزی های پلی استر ترمه را به شما پیشنهاد می‌کنیم، زیرا از نظر قیمت به صرفه تر از نوع ابریشمی است. این رومیزیهای نفیس و سنتی با قیمت کمتر اما طرح و زیبایی بالایی برخوردار هستند. با کیفیت بالا تولید شده‌اند.

گرانترین رومیزی ترمه

گرانترین رومیزی های ترمه از جنس تمام ابریشم زربافت به دلیل نوع ابریشم که از بهترین کیفیت برخوردار می باشد و تراکم بالای بافت و دور دوزی‌های منحصر به فرد تولید شده‌اند. رومیزی ترمه سرمه دوزی شده نیز از ترمه های گران قیمت محسوب میشوند.

نحوه شستشو رومیزی ترمه

بهترین رومیزی‌های ترمه به دلیل تراکم بالای بافت و مقاومت مطلوبی که دارند. بادوام تر از بقیه رومیزی‌ها هستند. اما با این وجود نسبت به بقیه پارچه‌ها در مقابل نور حساس هستند. و چون بیشتر رومیزی های ترمه کار شده هستند پس باید سعی کرد از شستشو با دست استفاده کنید و یا اگر قصد شستن با لباسشویی را دارید از دکمه شستشو دستی استفاده شود.

کاربرد رومیزی ترمه

این را باید یاد آوری کنیم پارچه های ترمه فقط مخصوص رومیزی نیست. از این پارچه ها برای تهیه پشتی، مبلمان، سجاده و کیف‌های سنتی هم استفاده می شود در مطلب دیگر این محصولات زیبا و بینظیر را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید رومیزی ترمه

اکنون که با پارچه های رومیزی ترمه و کاربردهای آن آشنا شده‌اید، با توجه به تاثیر مهم رومیزی‌های ترمه برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی دارند با در نظر گرفتن نکاتی که قبلا برای خرید رومیزی اشاره شد ، بهترین رومیزی‌های ترمه را جهت استفاده برای خانه و یا به عنوان هدیه برای عزیزانتان درنظر بگیرید. زیرا قدمت و ماندگاری این اثر هنری بسیار زیبا برای عاشقان هنر و صنایع دستی ارزشمند است.

رومیزی ترمه از کجا بخریم

در ادامه مطلب 10 مدل از زیبا ترین و پرفروش ترین رومیزی‌های ترمه را همراه قیمت روز و خرید اینترنتی برای شما آماده کرده‌ایم .

رومیزی ترمه سالاری مدل پردیس 1

رومیزی ترمه سالاری مدل پردیس 1

  • نوع: مغزی دوزی
  • نام سازنده: سالاری
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا