خانه و آشپزخانه

بهترین شیر ظرفشویی آشپزخانه + 5 مارک پرفروش ترین شیر ظرفشویی اهرمی و دو منظوره

کدوم مدل شیر آب برای سینک ظرفشویی خوبه؟

بهترین مارک شیر ظرفشویی کدام است؟ جدیدترین شیر ظرفشویی رنگی آشپزخانه برای ایجاد زیبای هر چه بیشتر آشپزخانه و داشتن دکوراسیون مدرن طراحی شده‌اند. شیر آب ظرفشویی که نسبت به مدل‌های قدیمی و ساده تنوع و زیبایی خاص خود را دارند. با قیمت‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند. اما برای خرید شیر ظرفشویی آشپزخانه علاوه بر زیبایی کیفیت محصول و فاکتورهای مهم دیگری برای خرید وجود دارد. قصد داریم در این مقاله به خرید جدیدترین و بهترین شیر آشپزخانه بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید زیباترین شیر ظرفشویی را دارید تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع شیر ظرفشویی آشپزخانه

انتخاب شیر آلات با کیفیت و مناسب برای خانه نیاز به دقت بالایی دارد. خصوصا بهترین شیر سینک ظرفشویی با ویژگی زیبا بودن برای دکوراسیون آشپزخانه و همچنین از لحاظ کیفیت به دلیل این که به طور مکرر طی روز مورد استفاده افراد خانواده قرار می‌گیرد. یکی از لوازم پر مصرف آشپزخانه است که انتخاب بهترین مدل شیر ظرفشویی با کیفیت و زیبا میتواند جلوه‌ای زیبا برای دکور آشپزخانه داشته باشد.

 شیر ظرفشویی دو منظوره

بهترین شیر ظرفشویی دو منظوره

شیرآب ظرفشویی دو منظوره آشپزخانه که به نوعی این مدل دستگاه تصفیه آب نیز محسوب می‌شود. با طراحی سازگار با محیط آشپزخانه و بسیار کاربردی دو اهرم مجزا دارند. اهرم بزرگ برای مصرف آب شهری و اهرم کوچک که در آن دستگاه تصفیه آب تعبیه شده، برای آب آشامیدنی تنظیم شده است.

شیر ظرفشویی دیواری

شیر ظرفشویی دیواری

این مدل شیر مخصوص ظرفشویی برای بالای سینک و نصب روی دیوار طراحی شده است. به نسبت مدل‌های دیگر با فاصله بیشتری از سینک ظرفشویی روی دیوار نصب می‌شوند. این مدل برای سینک ظرفشویی‌هایی که قابلیت نصب شیرآب را روی سینک ندارند مناسب هستند.

شیر ظرفشویی شیلنگدار یا شاوی

شیر ظرفشویی شیلنگدار یا شاوی

شیر ظرفشویی شاوی همان شیرهای مخصوص ظرفشویی هستند، که در قسمت دهانه شیر شیلنگی با قابلیت چرخش 360 درجه قرار داده شده است. این مدل استفاده بسیار آسانی دارند. هنگام شستن ظروف و سینک در هر قسمتی از سینک میتوان شیر آب را چرخاند.

شیر آب اهرمی

شیر آب‌های قدیمی دارای سرپیچی برای باز و بسته کردن شیر آب بودند، که باز و بسته کردن این مدل شیر آب ظرفشویی سخت و زمان‌بر بود. ولی با طراحی شیر آب اهرمی با قابلیت باز و بسته شدن سریع و آسان آب را در اختیار قرار میدهد. یکی از مزیت‌های شیر آب اهرمی باز و بسته شدن سریع و صرفه جویی در مصرف آب است.

شیر آب ظرفشویی طلایی

جدیدترین مدل‌های شیر آب با آبکاری‌های بسیار دقیق و با کیفیت نقش موثری در زیبایی دکوراسیون دارند. که آبکاری شیر الات به رنگ طلایی با زیبایی چشمگیر در چند سال اخیر بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. و اغلب افرادی که قصد خرید شیر آب ظرفشویی را دارند مدل‌های رنگی و طلایی را با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب می‌کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین ست شیرآلات ایرانی و خارجی

راهنمایی و نکات مهم خرید شیر آب ظرفشویی

وزن شیر آب: شیرهای آب با متریال ساخت برنج، چدن ، برنز تولید میشوند. که برای عبور آب با فشار بالا پایداری و ضخامت کافی را داشته باشند. از این رو شیرهای آب که وزن بیشتر و سنگین‌تر دارند، با ضخامت لایه‌های بیشتر و کیفیت بالاتری برخوردارند. بنابر این هنگام خرید شیرالات علاوه بر زیبایی ظاهری به وزن و آلیاژ به کار رفته شده دقت کنید.

ارتفاع شیر آب: یکی دیگر از مواردی که برای خرید شیر آب باید به آن توجه داشت، ارتفاع شیر آب است. که بستگی به عمق سینک دارد، اگر سینک آشپزخانه عمیق و بزرگ باشد شیر پایه کوتاه جوابگو نیست. در کل شیر پایه بلند برای شستشو مناسب و جلوه بهتری دارند.

شیر آب رنگی : شیرهای قدیمی فقط در رنگ کروم و استیل بودند. اما جدیدترین مدل شیرهای آب آشپزخانه با تنوع رنگی همچون: سفید، سیاه، طلایی، کروم ….بسیار جذاب و خیره کننده هستند. که با توجه به دکوراسیون آشپزخانه هر کدام از این رنگ ها را با سلیقه خود میتوان انتخاب کرد.

گارانتی شیرالات برندهای ایرانی و خارجی

اکثر شیرالات خانه از برندهای ایرانی و خارجی تولید و در بازار ارائه شده‌اند. که اکثرا دارای گارانتی چندین ساله هستند. برای اطمینان بیشتر هنگام خرید برگه ضمانت را از فروشنده دریافت کنید. بهتر است محصول مورد نظر خود را از فروشگاه هی حضوری و اینترنتی معتبر تهیه کنید.

بهترین مارک شیرالات ایرانی

شیرالات ساختمانی از برندهای معتبر ایرانی که در کنار برندهای خارجی در حال تولید و پیشرفت هستند. منصفانه است اگر بگوییم این برندهای ایرانی توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت عالی تولید کنند. برندهایی نظیر شیرالات شودر، راسان، درخشان، اوج، قهرمان، شایان، کی دبلیو سی، از بهترین تولید کنندگان شیرالات ایرانی هستند.

شیر ظرفشویی خارجی

با این که برندهای ایرانی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. و توانسته‌اند. نیاز خریداران را رفع کنند اما برخی از افراد برندهای خارجی را ترجیح میدهند. از این برتدهای شیرالات خارجی می‌توان به نوبیلی، الپس، وسین تین …از برندهایی هستند که در بازار ایران فعالیت می‌کنند.

قیمت شیر ظرفشویی آشپزخانه

همانطور که در این مقاله اشاره شد شیرهای سینک آشپزخانه دارای مدل‌های متنوع از برندهای ایرانی و خارجی تولید می‌شوند که هر کدام دارای قیمت گوناگونی را در بازار دارند. نمی‌توان قیمت مشخصی را بیان کرد به همین منظور ما در این قسمت 39 مدل بهترین شیر ظرفشویی از جدیدترین و پرفروش ترین شیر ظرفشویی را لیست کرده‌ایم که برای مشاهده مشخصات بیشتر روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا