اتاق خواب

قیمت روتختی سه بعدی جدید + 28 مدل روتختی شیک ارزان 1403

روتختی سه بعدی یکی از جدیدترین مدل روتختی‌های بازار هستند. که جدیدا با طراحی‌های بسیار زیبا و جذاب در بازار عرضه شده‌اند. طراحی مدل روتختی جدید سه بعدی بسیار چشمگیر هستند. به همین دلیل طی مدت کوتاهی توانسته‌اند از پرفروشترین مدل روتختی‌های بازار شوند. و مورد استقبال هر بیننده‌ای قرار گرفته‌اند. خرید روتختی به عنوان یکی از لوازم اصلی دکوراسیون اتاق خواب نیاز به دقت دارد. که بتوانید با انتخاب طرح و رنگ مناسب دکوراسیون شیک و مدرنی داشته باشید. از این رو ما در این مقاله به بررسی انواع روتختی سه بعدی و معرفی پرفروشترین مدل روتختی سه بعدی می‌پردازیم.

روتختی سه بعدی چیست؟

در این چند سال اخیر تولید لوازم سه بعدی بسیار جلب توجه کرده‌اند. و استفاده از تکنیک‌های سه بعدی و چاپ روی بسیاری از وسایل و حتی پارچه‌ها رایج شده است. از این رو تولید کنندگان روتختی‌های یک نفره و دونفره با طراحی چاپ سه بعدی روی پارچه‌های مخصوص روتختی جدیدترین طرح‌های زیبا و منحصر بفرد را برای سرویس روتختی سه بعدی دارند که در نگاه دیداری تصاویر دارای عمق و به نوعی زنده و طبیعی هستند.

کاربرد روتختی سه بعدی

روتختی یکی از المان‌های اصلی دکوراسیون اتاق خواب است که انتخاب طرح و هماهنگی آن با نوع چیدمان و دکوراسیون می‌تواند جذابیت خاصی برای اتاق خواب ایجاد کند. بنابراین خرید یک روتختی جدید از برندهای شناخته شده و برتر بازار میتواند تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب باشد.

روتختی سه بعدی با ایجاد عمق بصری و جذابیت در عین سادگی می‌تواند محوریت دکوراسیون اتاق را داشته باشد. که با خرید جدیدترین مدل روتختی دخترانه، عروس و اسپرت را با توجه به چیدمان اتاق خواب قادر خواهید شد دکوراسیون مدرن و امروزی را داشته باشید.

جنس روتختی سه بعدی

برای ایجاد طرح سه بعدی باید از پارچه‌هایی با بالاترین کیفیت چاپ شود. که طی فرایند تولید پارچه کاملا کیفیت خود را حفظ کند. به همین دلیل برای تولید روتختی از جنس میکرو ، پنبه ، تنسیل و بامبو که دارای کیفیت بالایی هستند استفاده می‌شود. تا فرایند چاپ از کیفیت بالایی برخوردار باشد.در نهایت با اطمینان کامل میتوان گفت روتختی‌های سه بعدی از بالاترین کیفیت جنس پارچه و چاپ نسبت به دیگر مدل روتختی برخوردارند.

سایزبندی روتختی سه بعدی

همانطور که میدانید روتختی دارای سایز بندی استانداردی در مدل روتختی سه بعدی دونفره و یک نفره هستند. که مدل روتختی سه بعدی علاوه بر این دو نوع سایز برای رده‌های سنی کودک ونوجوان نیز تولید شده‌اند. که در این بین مدل روتختی سه بعدی نوجوان با طراحی فانتزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

ابعاد استاندارد روتختی

قبل از خرید روتختی باید ابعاد طول، عرض و ارتفاع تشک تخت را اندازه بگیرید تا با اندازه‌های دقیقتر مدل روتختی با جلوه ای مناسب و زیباتر را برای تختخوابتان تهیه کنید.

روتختی یک نفره دارای اندازه‌ای استاندارد برابر با 160 سانت در 220 را دارند که در مدل دونفره  با توجه به کوئین (Queen) یا کینگ (King) بودن تخت، به ترتیب 200*220 و 220*240 سانتیمتر می‌باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک روتختی ترک جدید و شیک

مزایای استفاده از مدل دوتختی سه بعدی

انواع مدل روتختی سه بعدی با وجود طراحی جدید و جذاب از جنس پارچه‌های با کیفیت تولید می‌شوند. که که دوام و عمر بالایی در مقابل شستشو دارند.

انتخاب طرح روتختی میان تنوع این محصولات همیشه افراد دچار تردید می‌کند. اما با وجود طرح‌های متنوع و شیک روتختی سه بعدی در مدل فانتزی، اسپرت و ساده به راحتی می‌توانید طرح متناسب با اتاق خواب خود را انتخاب کنید.

روتختی‌های سه بعدی از جدیدترین طرح روتختی هستند. که با توجه به نوع دکوراسیون امروزی طراحی شده‌اند. روتختی سه بعدی یا دیجیتالی 3D سبک جدیدی است که جذابیت و زیبایی خاص آن بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند.

قیمت روتختی سه بعدی ارزان و با کیفیت

مهمترین فاکتور برای تعیین قیمت انواع مدل روتختی کیفیت مواد اولیه و نوع چاپ محصول است. ابعاد و اندازه روتختی مدل یک نفره و دونفره نیز برای قیمت گذاری این محصولات تاثیر دارد. با توجه به این موارد روتختی‌های موجود بازار از قیمت‌های مختلفی برخوردارند.

در این قسمت برای سهولت انتخاب مدل روتختی سه بعدی و دانستن قیمت هر کدام از طرح و برندهای مختلف لیستی از بهترین مدل روتختی سه بعدی موجود بازار که طرح‌های پرفروش سال بوده‌اند را آماده کرده‌ایم . میتوانید با توجه به هزینه‌ای که در اختیار دارید و با سلیقه خود بهترین مدل روتختی سه بعدی را متناسب با دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا