خانه و آشپزخانهلوازم برقی

جارو رباتیک چی بخرم؟ (بهترین جارو رباتیک) + 9 مدل پرفروش هوشمند 2024

کاربردها، مزایا و معایب جارو برقی رباتیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نمودار شدن، بهترین مدل‌های جارو برقی رباتیک هوشمند این امکان فراهم شده است. که بدونه دخالت دست و به طور کاملا هوشمند تمیز کردن خانه و نظافت به امری ساده تبدیل شود. علم و صنعت رباتیک در همه زمینه‌ها بسیار کاربرد دارد

از جمله با طراحی و تولید لوازم خانگی همچون جارو رباتیک هوشمند توانسته است. امور نظافت خانه را بسیار آسانتر از گذشته کند.

در واقع با خرید بهترین جارو برقی رباتیک هوشمند می‌توان بدونه اتلاف وقت و انرژی خانه‌ای تمیز داشته باشید. با توجه به این که تعداد زیادی از افراد به دنبال خرید بهترین جارو رباتیک هستند. بنابراین بهتر است ابتدا با بهترین جارو برقی رباتیک و مدل‌های آن آشنا شوید. سپس اقدام به خرید این محصول نمایید. از این جهت در این مطلب سعی بر این داریم با راهنمای خرید جارو رباتیک و نکات مهم خرید این دستگاه و بهترین مدل جارو برقی هوشمند را معرفی کنیم..

جاروبرقی رباتیک هوشمند چیست؟

این مدل دستگاه جارو برقی بسیار پیشرفته با سنسورهای قوی تنها با فشردن یک دکمه بدونه دخالت دست به بهترین شکل خانه را تمیز می‌کند. و قادر به تمیز کردن تمام قسمت‌های خانه را از جمله کنج و گوشه دیوار، زیر میز، زیر کابینت را با قابلیت تشخیص ارتفاع روی پله و بلندی را تمیز کند. این دستگاه هوشمند با پیمایش خودکار تمام نقاط منزل را می‌پیماید و تمیز می‌کند. و جالب است که جاروبرقی گرد خودکار به صورت اتوماتیک به سمت شارژر خود بر میگردد. این دستگاه به عنوان یک ربات جارو کشی برای خانه کار می‌کند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین جارو برقی ایرانی و خارجی بازار

جاروبرقی رباتیک هوشمند چگونه کار میکند؟

برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می‌آید که جاروبرقی هوشمند با شکل و ظاهر گرد چگونه کنج دیوار و گوشه ها را تمیز می‌کند؟

باید در جواب بگویم جارو هوشمند دارای دو برس در کناره‌های دستگاه است، که تمام چیزهای روی زمین را به خوبی تمیز می‌کند. و با برس گردان که برس اصلی جاروبرقی رباتیک می‌باشد. هنگام کار با جارو برقی رباتیک تمام موهای ریز و پرزها را به آسانی جمع آوری می‌کند، و با قدرت مکش به مخزن انتقال میدهد. برای کارایی بهتر روی سرامیک و پارکت لاستیک غلتان هم برای دستگاه تعبیه شده است. تا تمام نقاط خانه به بهترین شکل ممکن تمیز شود.

جارو رباتیک هوشمند
جارو رباتیک هوشمند

جارو رباتیک چی بخرم

آیا شما قصد خرید بهترین جارو برقی رباتیک را دارید؟ پس برای این که جاروبرقی رباتیک مناسب و با کیفیت انتخاب کنید باید به راهنمای خرید جارو رباتیک و نکات مهم هنگام خرید توجه داشته باشید.

1- سطوح و چیدمان خانه:اولین فاکتور برای خرید جاروبرقی رباتیک سطوح خانه و نوع چیدمان آن می‌باشد . که با دقت در این دو مورد باید جارو برقی خود را از مدلی انتخاب نمایید. که امکان جارو کردن تمام سطوح خانه را داشته باشد. اگر خانه شما بزرگ است نیاز به جاروی قویتری دارید. و با توجه به چیدمان خانه که بیشتر سطح خانه از چوب، پارکت یا فرش پوشیده شده است. با در نظر گرفتن این موارد جارویی انتخاب کنید. که دچار اختلال عملکرد دستگاه حین استفاده نشود. و اگر منزل شما دارای پله و ارتفاع است جاروی هوشمند خود را با امکان مسیریابی و تشخیص ارتفاع تهیه کنید. تا زمان جارو کشیدن باعث افتادن از پله و ارتفاع نشود، و آسیب به دستگاه وارد نشود

2- کنترل از راه دور: جارو برقی رباتیک معمولی با فشردن دکمه کافیست که تمام خانه را تمیز کند. اما در مدل پیشرفته و منحصر به فرد جاروبرقی رباتیک قادر به کنترل از راه دور می‌باشید. که با نصب اپلیکیشن مخصوص موبایل در هر زمان و هر جایی می‌توانید جارو رباتیک خود را کنترل کنید.

3- حسگر: هنگام خرید دقت کنید. جارو برقی رباتیک شما دارای حسگر فرو سرخ باشد. تا با تشخیص موانع قادر به تغییر جهت هنگام نزدیک شدن به وسایلی مانند میز و صندلی یا دیوار باشد. که این امکان در مدل‌های بسیار پیشرفته 360 درجه به کمک اسکنر لیزری و مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین قادر به پردازش نقشه محیط و موانع در حافظه هستند. با این قابلیت از برخورد جارو هوشمند با وسایل خانه جلوگیری می‌شود. و مانع از سقوط جارو از پله و ارتفاع و آسیب دیدن دستگاه می‌شود.

جارو رباتیک هوشمند
جارو رباتیک هوشمند

فیلتر:

وجود فیلتر برای جاروبرقی رباتیک بسیار مهم است. تا دستگاه بتواند حداکثر ذرات گرد و غبار را به خوبی جذب کند فیلتر هپا بهترین نوع فیلتر برای جارو برقی هوشمند است. که اطمینان میدهد ذرات گرد غبار به طور کامل جمع آوری می‌شود. برای کسانی که دچار آسم و آلرژی هستند موقع خرید حتما به داشتن فیلتر هپا توجه کنند.

شارژ خودکار:

در مدل های بسیار پیشرفته جارو رباتیک برای شارژ شدن به طور خودکار به سمت ایستگاه شارژ میرود و به طور کاملا رباتیک از منبع، شارژ می‌شود. اما در بسیاری از مدل‌ها باید به طور دستی پس از پایان شارژ، بر روی شارژر قرار بگیرد. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که جارو هوشمند معمولا یک ساعت شارژ نگه میدارد. و برای تامین یک ساعت شارژ تقریبا دو و یا سه برابر باید روی جا شارژی قرار بگیرد.

بهترین مارک جارو برقی رباتیک

بهترین تولید کنندگان جارو رباتیک شیائومی، فکر، دریم، پروسینک، اکووکس ..هستند. که از پرفروشترین مارک می‌توان برند شیائومی را به عنوان محبوبترین و جارو برقی رباتیک بین خریداران معرفی کرد.

قدرت مکش

هر نوع جارو برقی چه جارو برقی معمولی و چه جاروبرقی رباتیک قدرت مکش آن تعیین کننده کیفیت و کارایی آن می‌باشد. جارو رباتیک هر چقدر قدرت مکش بالاتری داشته باشد چرخش برس غلتان افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه همه ذرات به داخل مخزن هدایت می‌شوند. باید این نکته را ذکر کنیم که جارو رباتیک به اندازه جارو برقی معمولی قدرت ندارد و برای تمیز کاری اساسی نیست.

  • قدرت مکش جارو دارای برس غلتان از 700 تا 1000 پاسکال است.
  • قدرت مکش جارو بدونه برس از 400 تا 600 پاسکال است
  • در مدل های جارو رباتیک پر قدرت از 1800 تا 2000 پاسکال است که مناسب برای خانه‌های بزرگ است قدرت این مدل بسیار فوق‌العاده می‌باشد.

قابلیت جارو کشی روی فرش و موکت

اغلب جارو رباتیک هوشمند طوری طراحی شده‌اند که روی فرش و موکت هم به راحتی حرکت می‌کنند. اما در برخی از این دستگاه روی فرش به خوبی حرکت نمی‌کند و باعث آسیب دیدن فرش می‌شوند. از این لحاظ باید موقع خرید دقت داشت که قسمت عمده منزل از چه کفپوشی است. ما ایرانی‌ها معمولا در کنار مبلمان از فرش برای خانه استفاده می‌کنیم. پس در واقع باید جاروبرقی رباتیک روی فرش انتخاب کنیم که قابلیت تمیز کردن فرش، سرامیک و پارکت را داشته باشد.

معایب جارو برقی رباتیک

جاروبرقی هوشمند به اندازه جارو برقی معمولی مکش ندارد این مدل جارو فقط می‌تواند برای گرد و غبار روزمره مورد استفاده قرار گیرد.

جاروبرقی رباتیک به دلیل تکنولوژی پیشرفته که در آن بکار گرفته شده استت. نسبت به جارو معمولی از قیمت بالاتری برخوردار است. که خرید این دستگاه برای همه افراد مقدور نیست. و تقریبا جزو کالاهای لوکس خانه می‌باشد.

برای اجرا و کارایی این دستگاه از سنسورهای مختلفی برای حسگر دستگاه تعبیه شده است. اما با این وجود ممکن است گاهی قادر به تشخیص مکان‌های مانند کنج خانه را نداشته باشد و زمان جارو کشی درون کنج و یا گوشه‌ای گیر می‌افتد. می‌توانید برای این که با این مشکل روبرو نشوید، از جاروی هوشمند با قابلیت حسگر دیوار مجازی استفاده کنید. که البته هر چه این امکانات بیشتر باشد به طبع محصول قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

مزایای جارو برقی رباتیک

تا چند سال پیش این جزو تصورات افراد بود که ربات هوشمند در نبود شما بتواند خانه را تمیز کند. یا وقتی خسته از کار روزانه به خانه بر می‌گردید. فقط با زدن یک دکمه خانه شما به بهترین نحو تمیز می‌شود.این واقعا شگفت‌آور است حالا با این وجو د آیا خرید جاروی رباتیک هوشمند برای خانه لازم است

اگر از افرادی هستید که فرصت زیادی برای تمیز کردن خانه را ندارید بهترین راه حل برای داشتن خانه ای همیشه تمیز انتخاب و خرید جاروی رباتیک است.

اگر شما هم دوست دارید خانه‌ای هوشمند داشته باشید جارو برقی رباتیک هم در کنار دیگر وسایل هوشمند خانه قرار دهید و از زندگی به سبک هوشمند لذت ببرید.

قابلیت اتصال به wifi یکیدیگر از فایده های جاروی رباتیک است که با اتصال به اینترنت با سایر وسایل هوشمند خانه میتواند ارتباط داشته باشد.

قیمت جارو برقی رباتیک هوشمند

قیمت جارو برقی رباتیک در بازار از حدود 4/000/000 میلیون شروع می‌شود و گرانترین آن تا 18/000/000 میلیون تومان هم میرسد.

برای خرید باید با توجه به هزینه ای که دارید. در این حدود قیمتی جاروی مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید.

بهترین و پرفروش ترین جارو برقی رباتیک هوشمند را در این قسمت ببیند و جارو برقی رباتیک خود را انتخاب نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا