رپورتاژ

تلویزیون ال جی C3 یا C2 ؟ بهترین های تلویزیون اولد ال جی 2023

رپورتاژ: اگر شما هم به معنای واقعی کلمه طرفدار و پیرو شرکت محبوب ال جی هستید ، حتما همیشه سعی بر این دارید که بروز ترین محصولات این کمپانی را در لیست لوازم خانگی هوشمند خود قرار دهید . از این رو قاعدتا باید جدید ترین اخبار منتشر شده از سوی شرکت ال جی را دنبال کنید تا بتوانید در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید . در دنیای امروزه صنعت و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت و ترقی می باشد پس هیچ نگرانی نسبت به تهیه ی یک تلویزیون باکیفیت باقی نمی ماند و شرکت های تولید کننده ی این محصول به راحتی می توانند نیاز های مخاطبان خود را در هر زمینه ای برآورده کنند .

LG هر ساله بنا بر احترام متقابلی که نسبت به مشتریان خود دارد ، بهترین محصولاتش را روانه ی بازار های جهانی می کند که TV های پرفروش و شاهکار این شرکت ، در زمره ی این تولیدات به حساب می آیند . تلویزیون ال جی C3 یک از برجسته ترین مدل های این کمپانی در سال 2023 میلادی به شمار می رود که نسخه ی ارتقا یافته تر نسل قبلی خود یعنی تلویزیون ال جی C2 است و در واقع تحول نوینی را در صنعت تکنولوژی رقم زده است و توانسته در مدت کوتاهی ، به یکی از بهترین تلویزیون های OLED بازار تبدیل شود . همچنین اگر شما عزیزان به مطالعه ی مقاله ی تخصصی این تلویزیون رغبت دارید ، می توانید لینک فوق در ابتدای پاراگراف را دنبال کنید و علاوه بر بررسی موشکافانه ی این مدل ، نسبت به خرید بی واسطه آن از طریق وب سایت ممتاز کالا هم اقدام کنید .

به جرئت و با کمی اختلاف می توانیم بگوییم که تا این لحظه بهترین تلویزیون های ال جی ، مدل های C3 و C2 بوده اند ، چرا که علاوه بر طراحی بی نظیر و فوق باریکشان ، در بخش های صوتی و تصویری نیز نسبت به مدل های قبلی ال جی ، پیشرفت فوق العاده ای داشته اند . قیمت تلویزیون های اولد ال جی هم معمولا در یک رنج متوسط قرار دارد و نسبت به مدل های دیگر رقبای خود در این سطح ، مناسب تر است . البته نمی توان انتظار داشت که این دو TV دوست داشتنی ، هم قیمت تلویزیون های میان رده ی این شرکت باشند ، چرا که بر طبق عادت ، مدل های OLED ، همیشه یک سر و گردن از سایر تلویزیون ها بالاتر هستند و نمی شود این واقعیت را نادیده گرفت .

_ گروه متخصصان وب سایت ممتاز کالا و دی جی کالا در ادامه ی مطالب قصد دارند توضیحات جامع تری از این دو مدل پر فروش را در اختیار شما عزیزان قرار دهند ، و قاعدتا بین مدل های متنوعی که در این دو فروشگاه موجود می باشد ، ما خرید تلویزیون های OLED ال جی را به شما پیشنهاد می دهیم .

تصاویری متفاوت تر از همیشه ، در تلویزیون های C3 و C2 ال جی

شاید اولین مسئله ی که در تهیه ی یک تلویزیون مرغوب و باکیفیت به چشم می آید ، قابلیت های تصویری آن باشد ، پس حداقل می توانیم این بخش را به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های خرید در نظر بگریم ، که بر اساس تحقیق های صورت گرفته ، سهم کثیری از انتخاب های مشتریان به این قسمت مهم وابسته است .

C:\Users\Radin\Pictures\Screenshots\Screenshot (6).png

یکی از مهم ترین تغییرات تلویزیون های ال جی C3 و C2 در بخش تصویر ، بهره مندی از پنل استثنایی Evo با گرمای تولیدی و مصرف برق کمتر است ، که نمونه ی آن را در دیگر پرچم دار های شرکت ال جی ، مانند تلویزیون G1 شاهد بودیم . اما در سال جاری این پنل ویژه ، به صورت قوی تری ظاهر شده است ، که بر همین اساس ، تاثیر کاهش نور خودکار و کارایی قابلیت HDR را به صورت بهتری شاهد خواهیم بود .

در صفحه نمایش این تلویزیون ها از پردازنده ی آلفا 9 نسل 5 استفاده شده است که صحنه به صحنه ی تصاویر را با وضوح بی بدیل 4K پردازش می کند ، و همچنین از فناوری های متنوعی جهت ارتقای هوش مصنوعی به کار رفته در آن ها کمک گرفته شده است که در خلق تصاویری بی نظیر دخیل هستند و به راستی چشمان هر مخاطبی را نوازش می دهند .

همانطور که می دانید هر چه نرخ تازه سازی تصاویر در تلویزیون ها بیشتر باشد ، قاعدتا تجربه ی هیجان انگیز تری از دریافت محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهند ، چرا که نمایشگر به صورت سریع تری در برابر تغییرات واکنش نشان می دهد . از این رو مجموعه ی ال جی برای این دو مدل تلویزیون OLED هم ، نرخ رفرش ریت 120 هرتز را در نظر گرفته است تا افراد قادر باشند تماشای تصاویر و بازی کردن را با سرعت فوق العاده ای تجربه کنند . این نرخ تصویر برای کسانی که به بازی های ویدویی علاقه دارند و به اصلاح یک گیمر حرفه ای هستند ، بسیار مناسب است زیرا می توانند از تجربه ی یک بازی کردن بدون لگ و بریده بریده شدن تصویر در کنار دوستان خود لذت ببرند .

یک تجربه ی صوتی فراتر از انتظار شما با تلویزیون های OLED

سیستم صوتی تلویزیون ال جی C2 به صورت 2.2 کاناله طراحی شده است و می تواند تا 40 وات توان صوتی را به راحتی برای شما تولید کند ، که این در نوع خود بی نظیر است . البته شما عزیزان می توانید با مراجعه به لینک این تلویزیون در سایت ممتاز کالا ، مطالب صوتی بیشتری را در خصوص این مدل مطالعه کنید و در آخر هم برای خرید تلویزیون های C3 و C2 ، از مشاوران متخصص ما در این زمینه راهنمایی رایگان دریافت کنید .

فرمت نام آشنای Dolby Atmos در تلویزیون های ال جی C3 و C2 ، به صورت پیشرفته تری خود نمایی می کند . به وسیله ی این فناوری اصوات به صورت خودکار ارزیابی و با توجه به محتوای پخش شده تجزیه و تحلیل می شوند ، علاوه بر این ها قابلیت فوق ، با اضافه کردن کانال هایی همه جانبه ، صدایی فراگیر و سه بعدی را به شما عزیزان تحویل می دهد .

از تکنولوژی Clear Voice Pro به کار رفته در تلویزیون های اولد هم نمی توان غافل شد ، زیرا برای بهبود و تقویت بیشتر دیالوگ ها و البته درک بهتر صدای گوینده ، نقشی اساسی ایفا می کند و سبب می شود که تجربه ی شنیداری شما مخاطبان ارجمند ، به بهترین شکل ممکن رقم بخورد .

رابط کاربری ویژه ی Web OS در تلویزیون های C3 و C2 ال جی

از آنجایی که اکثر تلویزیون های امروزی هوشمند هستند ، کمپانی ال جی هم رابط فوق پیشرفته ی Web OS را برای تلویزیون های OLED خود طراحی کرده است ، تا کاربران بتوانند به همه ی محتوای مورد علاقه شان اعم از سرگرمی ، فیلم و سریال ، دسترسی کامل داشته باشند . این سیستم عامل همچنین قابلیت اتصال به اینترنت و وب گردی را هم برای شما عزیزان فراهم می کند و انواع کانال های جذاب و دیدنی جهانی ، مانند Netflix ،Prime Video و Disney + را در اختیار شما قرار می دهد .

C:\Users\Radin\Pictures\Screenshots\Screenshot (7).png

شما با بهره گرفتن از میکروفون به کار رفته در ریموت کنترل جادویی تلویزیون های ال جی C3 و C2 ، می توانید دستورات متعدد خود را به صورت جست و جوی صوتی اجرا کنید ، همچنین بدون تماس فیزیکی با دکمه های ریموت ، می توانید کانال ها را تعویض و صوای تلویزیون را هم کم و زیاد کنید . به علاوه قادر خواهید بود در کثری از ثانیه به تمام برنامه های نصب شده ی خود دسترسی داشته باشید ، پس با این تفاسیر می توان گفت که شما یک تلویزیون گوش به فرمان را در اختیار دارید .

قابلیت Apple Airplay هم یکی دیگر از ویژگی های جذاب تلویزیون های OLED به شمار می رود ، شما به بهره گیری از این ویژگی می توانید اطلاعات خود را به طور سریع از گوشی همراه به صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید و به راحتی انواع محتوای صوتی و تصویری ، اعم از فیلم و موسیقی را با TV خود به اشتراک بگذارید .

تلویزیون های ال جی C3 و C2 ، همچنین قابلیت اتاصل به وای فای و بلوتوث را در خود دارند و از پورت های ارتباطی موثری همچون HDMI و USB بهره می گیرند .

نحوه ی خرید از فروشگاه ما

کمپانی خوش نام و پر آوازه ی ال جی ، امروزه یکی از پیشتازان عرصه ی تولید و ساخت تلویزیون های هوشمند در جهان به شمار می رود ، و توانسته با ارائه ی تلویزیون هایی هوشمند و منحصر به فرد ، بیشتر مخاطبان این حوزه را به سمت و سوی خود سوق دهد . حال با معرفی سری جدیدی از تلویزیون های OLED خود ، یعنی مدل های C3 و C2 ، قصد دارد به نوبی نبض فروش این بازار رقابتی را از آن خود کند .

شما همچنین می توانید انواع تلویزیون های ال جی را با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنید و از 2 سال گارانتی معتبر شرکتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای اطلاع از انواع قیمت تلویزیون ال جی و ثبت سفارش ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . ( رپورتاژ)

شماره تماس : 09186663742

اینستاگرام ممتاز کالا : @momtazkala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا