خانه و آشپزخانه

بهترین مدل تلویزیون هایسنس 1403 + قیمت 9 مدل با کیفیت و پرفروش

بررسی برند تلویزیون هایسنس

تلویزیون هایسنس Hisense به یکی از برندهای محبوب بازار ایران تبدیل شده است. و در کنار برندهای معتبر ال جی و سامسونگ… با قیمت رقابتی و ویژگی‌هایی نظیر کیفیت، گارانتی و قیمت مناسب از برند و مدل تلویزیون‌هایی هستند که ارزش بررسی این محصول و خرید را دارند. و اما ما قصد داریم در این مقاله بهترین مدل تلویزیون هایسنس را بررسی کنیم. پیشنهاد میکنم تا انتهای این مقاله همراه باشید.

تلویزیون هایسنس ساخت کجاست؟

تلویزیون های هایسنس یکی از برندهایی است که نام این برند کمتر از شرکت‌های سامسونگ و ال جی شنیده شده است. Hisanse در سال 1969 در کشور چین شروع به تولید رادیو و تلویزیون کرد. اما با دقت در ساخت محصولات با فناوری روز و کیفیت بالای محصولات در رده‌های بسیار خوب برندهای تلویزیون قرار بگیرد. تلویزیون اندروید هایسنس جزو مقرون به صرفه ترین برندها برای خرید تلویزیون های خارجی هستند.

تلویزیون هایسنس خوبه؟

کیفیت تلویزیون هایسنس خوبه؟ بخرم؟ این سوالی است که اغلب خریداران تلویزیون هایسنس می‌پرسند برند تلویزیون هایسنس در سال 2019 ازنمایشگر OLED خود رونمایی کرد که این قابلیت کیفیت تصاویر تلویزیون هایسنس را جزو تلوزیون‌های میان رده قرار داد. و اکنون جدیدترین تلویزیون‌های هایسنس با فناوری به نام mini LED که با تصاویر با کیفیت و بسیار شفاف‌تر را دارند و میتوان گفت تلوزیون هایسنس با قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالای تصاویر بسیار با ارزش هستند.

پرفروش ترین مدل تلویزیون هایسنس

مدل تلویزیون‌های هایسنس که در این مقاله معرفی شده‌اند، با توجه به آخرین بررسی‌های انجام شده از فروشگاه‌های معتبر و نظرات خریداران قبلی این محصولات لیستی از بهترین مدل های پرفروش تلویزیون هایسنس هستند. که شامل:

  1. تلویزیون ال ای دی هایسنس مدل 32N2173FT سایز 32 اینچ
  2. تلویزیون ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 43N2179PW سایز 43 اینچ
  3. تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-55K5700U سایز 55 اینچ
  4. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50MU722S سایز 50 اینچ

قیمت تلویزیون Hisanse

اگر شما برای خرید تلویزیون به فروشگاه های حضوری و یا اینترنتی سرزده باشید کاملا متوجه قیمت بالای این محصولات شده‌اید. با توجه به این موضوع میتوان گفت برند هایسنس در مقایسه با برندهای دیگر بازار از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. که دلیل فروش خوب این محصولات کیفت و قیمت مناسب است. که در حال حاضر تلویزیون‌های هایسنس قیمتی بین پنج تا بیست میلیون بستگی به سایز تلویزیون دارند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین تلویزیون 4k ایرانی

بهترین مدل تلویزیون هایسنس‌ کدومه؟

همانطور که در این مطلب اشاره شد تلویزیون هایسنس از کیفیت بالای تصاویر برخوردارند. که ما در این قسمت چهار مدل از تلوزیون هایسنس را که گزینه ای ایده ال هستند معرفی می‌کنیم با بررسی مشخصات هر کدام از این مدل ها می‌توانید بهترین مدل تلویزیون برند هایسنس را متناسب با هزینه خود را تهیه کنید.برای دیدن مشخصات کامل و مشاهده قیمت روی دکمه خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. امروز 28 مرداد 1402 قیمت تلویزیون هایسنس 50 اینچ حدودا ۱۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است اما با توجه به تغییرات قیمتی در بازه های زمانی این قیمت هم تغییر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا