خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین چاقوی زنجان + معرفی 12 مدل برندهای پرفروش دست ساز

بهترین مارک چاقو زنجان کدام است؟ چاقو دست ساز زنجان از کجا بخریم؟ چاقوها از ابزار کاربردی هستند، که به صورت سرویس چاقو و چاقو تک در طرح های خاص از برندهای ایرانی و خارجی در بازار موجود می‌باشند. چاقوهای زنجان یکی از انواع چاقوهای با کیفیت هستند، که برای آشپزخانه، سلاخی، قلمتراش مدل چاقوهای جیبی …. مورد استفاده قرار می‌گیرند. با وجود کیفیت بالای چاقوهای شهر زنجان می خواهیم بدانیم بهترین مارک چاقو زنجان کدام است؟ بنابراین در ادامه مقاله قصد داریم با بهترین مارک چاقو زنجان و برندهای تولید کننده برتر چاقو های این شهر آشنا شویم.

بهترین چاقوی زنجان

چاقو سازی در شهر زنجان یک صنعت بزرگ است. که تولید کنندگان چاقوهای زنجان انواع چاقو را با بالاترین کیفیت ساخته و با حک کردن نام برند روی چاقوهای زنجان نشان دهنده تضمین کیفیت چاقوهای این شهر و بیشتر شناخته شدن این ابزار شده‌اند. ( البته ناگفته نماند که امروزه بسیاری از چاقوهای خارجی خصوصا چینی وارد بازار شده و با نام چاقو زنجان بفروش میرسند. با توجه به این موضوع شناخت بهترین مارک چاقو زنجان و انواع این محصولات می‌تواند برای انتخاب محصول اصل و با کیفیت موثر باشد.

چاقو دست ساز زنجان

چاقوهای دست ساز زنجان به عنوان یکی از صنایع دستی شهر زنجان هستند. که با قدمت چندین ساله و حتی صادرات این محصولات سبب شهرت چاقوهای شهر زنجان شده است. اما با وجود صنعتی شدن اغلب صنایع، برای خریداران این سوال پیش می آید که آیا همه چاقوهای شهر زنجان دست ساز هستند؟ در پاسخ به این سوال میتوان گفت: با توجه به گسترش صنعت در همه زمینه ها و همچنین در چاقوسازی زنجان هم به سمت صنعتی شدن می رود، اما همچنان کارگاه های تولید چاقو دست ساز زنجان پا برجاست. و هم سهم بزرگی از این صنعت را در شهر زنجان دارد.

چاقو  زنجان
چاقو زنجان

چاقو آشپزخانه زنجان

بهترین چاقوی آشپزخانه زنجان با متریال ساخت فولادی و تیتانیومی کاملا ضد زنگ به صورت ست چاقو آشپزخانه و تکی، ساطور، قند شکن ….به صورت دست ساز با بالاترین کیفیت تولید و در بازار عرضه می شوند.

چاقو پیوند زنی زنجان

چاقوی پیوند زنی یکی دیگر از چاقوهای زنجان که به طور تخصصی از این ابزار کاربردی استفاده می‌شود. چاقو پیوند زنی با طراحی مخصوص باغبانی و قلم زنی درخت و نهال استفاده می‌شوند، که بیشتر باغبان‌های حرفه‌ای خرید و استفاده چاقوهای پیوند زنی با کیفیت شهر زنجان را پیشنهاد می‌کنند.

چاقو جیبی زنجان

چاقوهای جیبی زنجان بیشتر به صورت سفارشی ساخته می‌شوند. که شامل چاقوهای دنده ای، ضامن دار، دسته فشاری و تاشو جیبی در مدل های کاملا دست ساز دربازار چاقو زنجان بفرئش می رسند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک سرویس چاقوی آشپزخانه

بهترین مارک چاقوی زنجان

زنجان قدیمی‌ترین صنایع چاقو سازی را در ایران دارد. چاقو سازان زنجان بیشتر چاقوهای خود را با دست می‌سازند. برندهایی نظیر حیدری،  قربانلو، منفرد، الماس،  غفاری، بهرامی، مراورید ….از بهترین برند چاقو زنجان هستند که در کنار کیفیت ،قیمت مناسب محصولات سبب محبوبیت فراوان آنها در بین خریداران شده، بی شک این برندها توان رقابت با محصولات با کیفیت را در سطح جهانی را دارد.  

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا