خانه و آشپزخانه

بهترین قابلمه لایف اسمایل اصل + 11 مدل پرفروش بازار ایران

سرویس قابلمه‌هاییلایف اسمایل با کاربرد و عملکرد بالا و طرح و رنگ متنوع و مدرن در ظرفیت‌های مختلف با رنج قیمتی متفاوت از برند مطرح لایف اسمایل به بازار عرضه کرده شده اند که بسیار محبوب و پرفروش هستند. لایف اسمایل یکی از برندهای معتبر و مطرح در خاورمیانه که در عرصه تولید لوازم آشپزخانه و پخت و پز فعالیت می‌کند


سرویس قابلمه لایف اسمایل از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده و کاملاً استاندارد است و می‌توان گفت بالاترین سطح کیفی و بهداشتی را دارد. سرویس پخت و پز لایف اسمایل با تنوع بالا و کیفیت فوق العاده یکی از سرویس قابلمه های ترک است که در بازار ایران مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

اگر شما هم قصد انتخاب و خرید سرویس قابلمه لایف اسمایل را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قابلمه لایف اسمایل ساخت کجاست؟

لایف اسمایل در سال 2007 در دبی، امارات متحده عربی پایه گذاری شد و با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته و بکارگیری دانش و تجربه متخصصین و مهندسین عرب توانسته محصولاتی با بالاترین استاندارد کیفی طراحی و تولید کند. دفتر مرکزی این کمپانی در کشور دبی قرار دارد.
محصولات این کمپانی شامل ظروف پخت و پز، لوازم آشپزخانه و لوازم برقی ضروری می‌باشد که همه آنها فوق العاده با کیفیت هستند و با روشهای منحصر به فرد این کمپانی ساخته شده‌اند.
جالب است بدانید روش ساخت و برنامه‌های تحقیق برند لایف اسمال ثبت اختراع شده است.

اهداف این برند ساخت لوازم پخت و پز و آشپزخانه سالم و بدون مواد شیمیایی و سازگار با محیط زیست، مد روز و کم مصرف می‌باشد که امروزه تا حد زیادی توانسته این اهداف را محقق کند.
کمپانی لایف اسمایل با اینکه تنها 15 سال است که تاسیس شده، اما خیلی زود در بین برندهای مطرح دنیا جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص داد و موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001-2015 شده و در حال حاضر محصولات خود را به کشورهای بیشماری در سطح دنیا صادر می‌کند و در چندین کشور مختلف در سطح دنیا، نمایندگی فعال و معتبر دارد.

life smile لوگو
life smile لوگو

ویژگی‌های قابلمه لایف اسمایل چیست؟

سرویس قابلمه‌های لایف اسمایل، دارای ویؤگی های منحصر به فردی پوشش نچسب و عالی، لایه داخلی با دوام از بالاترین کیفیت گرانیت، سرامیک . چدن ضد خش با دسته های نسوز….از قابلمه های فوق العاده عالی برای پخت پز هستند که درادامه به طور مفصل تر آنها را عنوان می‌کنیم.

1-عملکرد استثنایی و سبک منحصر به فرد کمپانی لایف اسمایل برای ساخت سرویس قابلمه‌های خود،به اینصورت است که آلومینیوم خالص را در دمای بالا ذوب می‌کند و آن را توسط دایکاست تحت فشار قرار می‌دهد و از آن در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند. به همین دلیل این قابلمه‌ها فوق العاده با کیفیت و با دوام هستند و سال‌های زیادی، بدون ایجاد کوچک‌ترین تغییر شکل می‌توانید از آنها استفاده کنید.

2-از آنجایی که این قابلمه ها خط تولید اختصاصی دارند و طراحی آنها را طراحان برجسته دنیا انجام می‌دهند، سرویس قابلمه‌های لایف اسمایل بسیار لوکس، خاص و منحصر به فرد هستند و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند.

3-رنگ آمیزی این قابلمه‌ها به وسیله کوره انجام شده و از رنگ‌های نچسب در ساخت آنها استفاده می‌شود. رنگ بندی این سرویس‌ها بسیار متنوع و جذاب است و شما می‌توانید بر اساس دکوراسیون آشپزخانه یکی از آنها را انتخاب کنید.

4- در سرویس قابلمه‌های لایف اسمایل از تکنولوژی سند بلاست استفاده شده که باعث می‌شود به هیچ عنوان ته دیگ در آنها نسوزد.

5- قابلمه‌های لایف اسمایل مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و ضد ضربه و ضد خش هستند.

6- قابلمه‌های لایف اسمایل قابلیت پخش حرارت به صورت یکنواخت را دارند و مواد غذایی به صورت یکسان در آنها پخته می‌شود.

7- داخل این قابلمه‌ها کاملاً نچسب است و علاوه بر اینکه مواد غذایی به هیچ عنوان به آنها نمی‌چسبد به راحتی شسته و تمیز می‌شوند.

8- این قابلمه‌ها کاملاً استاندارد و فاقد مواد شیمیایی مضر هستند و در حین پخت، هیچگونه مواد شیمیایی را به غذای شما اضافه نمی‌کند و شما به وسیله آن می‌توانید غذایی کاملاً سالم را برای عزیزانتان تهیه کنید.

9- با در نظر گرفتن کیفیت و کاربردی که این محصولات دارند قیمت آنها مقرون به صرفه می‌باشد.

10- سرویس قابلمه‌های لایف اسمایل در ظرفیت‌های مختلف و کاربردی 6، 10، 12 14… نفزه تولید شده‌اند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده‌تان و میزان نیازی که دارید، یکی از آنها را انتخاب کنید.
برای انتخاب و خرید سرویس قابلمه لایف اسمایل با در نظر گرفتن نکاتی که گفته شد، حتماً از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا علاوه بر اینکه از اصالت کالای مد نظرتان مطمئن می‌شوید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن هم بهره ببرید.

تشخیص لایف اسمایل اصل

از آنجایی که قابلمه‌های لایف اسمایل بسیار پرطرفدار و پرفروش است، مدل‌های تقلبی آن به وفور در بازار دیده می‌شود که تشخیص آنها از محصولات اصلی کمی چالش برانگیز است.

در این قسمت چند تا از بهترین روش‌های تشخیص سرویس قابلمه لایف اسمایل اصلی را به طور خلاصه با هم بررسی می‌کنیم.

1- برای تشخیص قابلمه لایف اسمایل اصلی برچسب محصول و شماره سریال آن را بررسی کنید، سپس با وارد شدن در سایت رسمی این کمپانی و ثبت شماره سریال آن، هم از نام برند، مدل محصول و مشخصات کامل آن را اطلاع پیدا کنید و هم از اصل بودن آن مطمئن شوید.

2-روش دیگری که برای تشخیص سرویس قابلمه لایف اسمایل اصلی وجود دارد، بررسی قیمت آن است. زیرا همانطور که گفتیم این محصولات به روشی خاص و منحصر به فرد ساخته می‌شوند و کیفیت و عملکرد بالایی دارند، بنابراین قیمت آن هم باید نسبت به کیفیت آن منطقی باشد.
پس اگر محصولی که قصد خرید آن را دارید قیمت خیلی ارزانی دارد، مطمئن باشید که آن محصول تقلبی است.

3-روشی دیگر که نشان می‌دهد، سرویس قابلمه لایف اسمایل مد نظرتان اصلی است یا تقلبی، این است که اسم برند و لوگوی کمپانی باید روی قابلمه‌ها هک شده باشد که یا به صورت برجسته است و یا فرو رفته.

4-یکی دیگر از راه‌های تشخیص قابلمه‌های اصلی این است که باید به وزن آن توجه کنید. زیرا قابلمه‌های اصل خیلی سبک نیستند و از آنجایی که از مواد مرغوب ساخته شده‌اند، نسبت به محصولات تقلبی وزن بیشتری دارند.

بهترین قابلمه لایف اسمایل اصل

قابلمه های لایف اسمایل سری FLCM ، P7 , P5، و سری BB_ 10SET از مدل های محبوب برند لایف اسمایل هستند که با طراحی مدرن ، بهترین متریال پوشش داخلی و خارجی سرویس پخت و پز از بهترین مدل قابلمه های لایف اسمایل مناسب برای پخت غذایی سالم هستند که با عملکرد عالی از خریدارن قبلی این محصولات پیسنهاد شده اند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

سایت لایف اسمایل : www.lifesmile.ae

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا