خانه و آشپزخانه

11 مدل اون توستر 60 لیتری ایرانی و خارجی + قیمت و خرید

دستگاه اون توستر ۶۰ لیتری یکی از انواع اون توسترهای کاربردی و پرطرفدارترین مدل در بین سایر مدل‌های اون توستر هستند این دستگاه‌ با ظرفیت مناسبی که دارد به یکی از بهترین مدل اون توسترهای مورد استفاده در رستوران و خانه هستند که قابلیت پخت انواع خوراکی‌های مانند مرغ، ماهی، پیتزا، سبزیجات،…. با حجم بالا و هم در سریع‌ترین زمان آماده می‌کنند. البته ما پیشتر در مقاله‌ای بهترین مارک اون توستر را با ظرفیت‌های مختلف معرفی کردیم در این مقاله قصد داریم اون توسترهای ۶۰ لیتری را از برندهای مختلف بررسی کنیم تا در نهایت بهترین مارک اون توستر ۶۰ لیتری را با امکانات مورد قبول معرفی کنیم

بهترین مارک اون توستر ۶۰ لیتری

برندهای سان ورد، تکنو، بایترون، پارس خزر، کومتای، لوکستای، نوبل کینگ، بسیاری از برندهای متعدد دیگر که امروزه لوازم پخت و پز و الکترونیکی آشپزخانه را تولید می‌کنند انواع مدل اون توستر را با ظرفیت‌های کوچک تا بزرگ ۶۰ لیتری را در مدل‌های یک سینی و دو سینی در قالب محصولاتی عالی با امکانات مورد قبول را به بازار عرضه نموده‌اند.

  • آون توستر داتیس مدل DT-700
  • آون توستر کاراجا مدل K260PJ
  • آون توستر گوسونیک مدل GEO-650
  • آون توستر رومانزو مدل OV-B 897
  • آون توستر بوکر مدل S1658
  • آون توستر رومانزو مدل SOL-W894

بهترین مارک اون توستر ۶۰ لیتری

مشخصات توستر ۶۰ لیتری

اون توسترهای موجود در بازار در دو مدل دکمه‌ای و لمسی هستند که هر دو مدل عملکرد تقریباً یکسانی دارند. تفاوت توستر لمسی و دکمه ای طراحی زیباتر توسترهای لمسی درکنار آسانتر بودن برنامه های این مدل سببب محبوبیت بیشتر توسترهای لمسی شده. در مقابل توسترهای دکمه ای هم از دوام بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. هر دو مدل توسترهای 60 لیتری لمسی و دکمه ای، این مدل با فضای خوبی که دارد امکان پخت چندین نوع غذاهای فست فود و سنتی را حتی برای مهمانی‌های بزرگ پوشش می‌دهد

نحوه عملکرد اون توستر ۶۰ لیتری

در کل تمام اون توسترها دو مدل فن‌دار یا کانوکشن‌دار و معمولی طراحی شده‌اند که البته اون توسترهای کانوکشن‌دار با سیستم گردش هوای یکسان دارای عملکرد بهتری در پخت غذا هستند اون توسترهای کانوکشن‌دار قیمت بالاتری هم برخوردارند

اون توستر چند لیتری خوبه؟

اون توستر در مدل هایی از ظرفیت ۱۵ لیتر تا ۶۰ لیتری هستند که حتی مدل‌های ۶۰ لیتری هم ابعاد چندانی ندارند و نسبت به فرهای قدیمی فضای کمتری را اشغال می‌کنند اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید اون توستر با حجم بیشتر بین ۴۰ تا ۶۰ لیتر میتواند نیاز می‌تواند به خوبی نیاز همه کاربران را پوشش دهد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین فر توکار

پرفروش‌ترین اون توستر ۶۰ لیتری

توسترها لوازم کوچک و اما پرکاربردی ارزان قیمتی هستند که از گرم کردن غذا تا پخت غذا را با این دستگاه می‌توان انجام داد اما برای خرید اون توستر با توجه به بررسی های صورت گرفته از مشخصات این دستگاها بهتر است که دستگاهی را انتخاب کنی که دارای المنت‌های مقاوم بدنه مستحکم و ترجیحا از مدل های کانوکشن دار باشند.

در این بخش لیستی از پرفروش‌ترین توسترهای از برندهای معتبر که دارای گارانتی که در کنار کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخوردارند را آماده کرده‌ایم با بررسی قیمت مشخصات و نظرات در مورد اون توستر ۶۰ لیتری می‌توانید مدل مناسب برای آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. قیمت اون توستر 60 لیتری لمسی چقدره؟ از لحاظ کارایی اون توسترهای لمسی چه فرقی با اون توسترهای معمولی دارند؟

    1. توستر لمسی از جدیدترین مدل توسترهای موجود در بازار هستند، که دارای طراحی ظاهری مدرنی هستند. و در برخی مدل ها از قابلیت های بیشتری نسبت به توسترهای معمولی دارند. توستر لمسی و ولومی از لحاظ نحوه استفاده نیز با یکدیگر تفاوت دارند. توسترهای لمسی دارای پنل لمسی هستند و شما برای استفاده از دستگاه با لمس تنظیمات مورد نظرتان می‌توانید به آسانی شروع به پخت غذا کنید.

    2. قیمت اون توستر 60 لیتری بستگی به برند انتخابی شما دارد، در حال حاضر ارزانترین توستر 60 لیتری از 2 میلیون تا گرانترین توسترهای 60 لیتری 9 میلیون …در بازار موجود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا