خانه و آشپزخانه

بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان (9 مدل با فشار آب کم) + قیمت و خرید بازار

آبگرمکن‌های دیواری بوتان یکی از سیستم‌های گرمایشی  تامین آب گرم مصرفی هستند. از سری آبگرمکن های کم حجم که برای اکثر فضاهایی که نیاز به سیستم گرمایش آب دارند استفاده می‌شوند. خصوصا برای آپارتمان‌ها که امروزه با فضای کوچک نیاز به یک سیستم کاربردی دارند که آب را در سریعترین زمان گرم کند.

شرکت تولید کننده سیستم های گرمایشی بوتان با بیش از شش دهه فعالیت در زمینه تولید انواع تجهیزات گرمایشی توانسته محصولاتی باکیفیت بالا و خدمات پس از فروش با پشتیبانی در سراسر ایران به یکی از برندهای شناخته شده تبدیل شود.

آبگرمکن‌های بوتان بامدل های متنوع و کیفت بالا توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند و از پرفروش ترین محصولات ایرانی هستند که مشتریان این برند را با اطمینان کامل تهیه می‌کنند. اما برای خرید آبگرمکن‌ بوتان باید با ویژگی‌های هر مدل آشنا باشید. تا از بین بهترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان مدل متناسب با محیط خانه خود را انتخاب کنید در ادامه سری آبگرمکن‌های بوتان را معرفی و مدل‌های مختلف این محصولات برند بوتان را بررسی می‌کنیم.

پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان

اگر در آپارتمان و یا فضاهای کوچک نیاز به سیستم گرمایشی آب دارید آبگرمکن‌های بوتان با مدل‌های متنوع و با ظرفیت‌های متفاوت دارای ایمنی بسیار خوبی تولید شده‌اند. با توجه به ساخت آبگرمکن بوتان مطابق با استانداردهای جهانی در مدل‌های مختلف توانسته با توجه به فضاهای مختلف محصولات خود را ارائه کند. که از پرفروش ترین مدل آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318 ، مدل B3115 و B3315if هستند.

آبگرمکن گازی بوتان مدل b4218i turbo

آبگرمکن گازی بوتان مدل b4218i turbo

اولین گزینه از آبگرمکن های بوتان برای تامین آب مصرفی ؛ آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4218i Turbo می باشد این محصول مجهز به کنترل هوشمند شعله در کنار جرقه زن خودکار،  در مدت کوتاهی دمای آب را به حد مطلوب رسانده سبب ایجاد آب خروجی با دمای کاملا یکسان میشود. همچنین با وجود توربولاتور مانع از از رسوب املاح درون آب به جداره لوله‌ها میشود.  این آبگرمکن با ویژگی های کاربردی از نوسانات دما در حین مصرف جلوگیری کرد به شما امکان داده تا بتوانید خروجی آبگرمکن را دلخواه تنظیم کنید. همچنین ابعاد کوچک آبگرمکن و استاندارد کیفیت CE اروپا این امکان را می دهد تا در مکان‌های کوچک نیز قابلیت نصب داشته باشد.

آبگرمکن بوتان 3215

آبگرمکن بوتان 3215

شرکت بوتان با دانش متخصصین مجرب و کاربلد و با استفاده از بروزترین تجهیزات مجبوب ترین سیستم های تامین آب گرم مصرفی را تولید و به بازار عرضه کرده.  آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215I مجهز به  سیستم حفاظت آیونایز و همینطور سیستم ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل یکی از بهترین آبگرمکن های است که امکان نصب در فضاهای مختلف را دارند. این این دستگاه با ظاهری بسیار شیک و جذاب  از جمله مجبوب ترین سیستم های گرمایش آب مصرفی و مدل محبوب با قیمت مناسب از محصولات برتر شرکت بوتان است.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo

این مدل یکی از سری آبگرمکن های بوتان با برخورداری از ویژگی‌های عملکردی تامین آب گرم فوری، دائم و فراوان کارکرد با کمترین جریان آب دارای ابعاد جمع وجور و سه سال ضمانت برای طراحی و ساخت آبگرمکن دیواری بوتان مدل B4115 Turbo سعی شده کلیه استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE دارای رده انرژی   E رعایت شود.

تمامی آبگرمکن های بوتان از جمله همین مدل دارای مقاومت در برابر رسوب و املاح آب هستند. ( اما باز بستگی به شرایط سختی آب نیاز به سرویس پیدا خواهند کرد) از دیگز ویژگی های این مدل امکان تنظیم شعله به صورت ولومی پیوسته و مجهز به فندک سیستم‌ ایمنی کلید حرارتی روی مبدل و کلاهک تعدیل ود در نهایت مصرف انرژی کم گاز به صورت گاز شهری و کپسولی است.

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B 84 118

آبگرمکن دیواری بوتان مدل B 84 118 یکی از جدیدترین مدل آبگرمکن بوتان که این مدل حرفه‌ای از نسل چهارم آبگرمکن های بوتان می باشند. با ویژگی‌هایی نظیر کارکردن با فشار آب کمتر ، مصرف بهینه، مقاوم بودن در مقابل رسوب ، کنترل هوشمند سیستم ایمنی و کلاهک تعدیل است. که همه استانداردهای کیفیت را به طور کامل دارند. این مدل آبگرمکن جزو پرفروش ترین مدل آبگرمکن های دیواری بوتان است.

.

اگر قصد خرید برند یا مدل های دیگر آبگرمکن را دارید پیشنهاد میکنم مقاله دیگر فراهم کده را با عنوان انواع آبگرمکن دیواری و ایستاده را مطالعه و محصولات معرفی شده را از برندهای دیگر بررسی کنید.

خرید آبگرمکن گازی بوتان

شرکت تولید کننده بوتان انواع آبگرمکن گازی دیواری بوتان را در چند سری مختلف با توجه به متراژ و معیارهای مورد نیاز فضاهای متفاوت تولید کرده است. که هر کدام از این مدل‌ آبگرمکن گازی کوچک بوتان و مدل های با ظرفیت بزرگتر برای محیط متفاوت کاربردی هستند. بنابراین هنگام خرید آبگرمکن بوتان حتما به ویژگی‌های مدل انتخاب شده توجه داشته باشید تا بهترین مدل آبگرمکن بوتان را مناسب با فضای خانه خود تهیه کنید.

بهترین آبگرمکن گازی بوتان

آبگرمکن‌های بوتان یکی از محصولات ساخت داخلی است که با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده اند. قیمت آبگرمکن بوتان در نمایندگی های فروش از سه میلیون تا هشت میلیون بستگی به ظرفیت و مدل آبگرمکن متفاوت است. در پایان این مقاله انواع مدل آبگرمکن بوتان را لیست کرده ایم که می‌توانید خرید اینترنتی آبگرمکن گازی بوتان با بررسی مشخصات کامل و قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم مدل مناسب خانه خود را انتخاب روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید تا مشخصات کامل محصول و قیمت ‌آن را بررسی کنید.

قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم

آبگرمکن بوتان تحت استانداردهای داخلی و استاندارد کیفیت اروپا CE تولید می‌شوند. که در جدیدترین مدل آبگرمکن های بوتان می‌توان به عملکرد مناسب با فشار کم آب اشاره کرد. با اطمینان کامل از کیفیت محصولات این برند 9 مدل را برای خرید آنلاین آبگرمکن دیواری بوتان آماده کرده ایم. قطعا میتوانید با بررسی مشخصات و قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم، آبگرمکن مناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم

شرکت تولید کننده آبگرمکن های بوتان سری جدید آبگرمکن بوتان با فشار آب کم را در مدل های متنوع با رنج قیمت های متفاوت و تقریبا یکسان ساخته و به بازار عرضه کرده، که در حال حاضر قیمت آبگرمکن دیواری بوتان با فشار آب کم از حدود 3 میلیون تومان تا 9 میلیون تومان بستگی به مدل، ظرفیت، نوع شمعک، فن دار بودن یا نبودن…تعیین قیمت شده اند

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. آبگرمکن بوتان خوبه؟ کدوم مدلش خوبه؟ آبگرمکن بوتان b3118 یا مدل b3115 خوبه بخرم ؟

  2. پکیج خوبه یا آبگرم کن؟
    تو هال شومینه داریم و
    تو خواب بخاری
    موتورخونه مرتب خراب میشه
    برای تامین آب گرم بهتر نیست فقط آبگرم کن نصب کنم و گرمایش منزل رو از طریق بخاری و شومینه تامین کنم؟

    1. تفاوت پکیج و آبگرمکن در مقدار فضای است که برای نصب احتیاج دارد. پیکج دیواری جانشین موتورخانه شده است و دو کار گرم کردن آب و گرمایش محیط را با هم در یک قاب کوچک، انجام می دهد. اما آبگرمکن ها به موتورخانه و فضای زیادی نیاز دارند. پس اگر فضای کمی در اختیار دارید، بهتره از پکیج استفاده کنید. ( البته که پکیج قیمت بالاتری نسبت به آبگرمکن داره که میشه گفت ارزش خرید رو داره)

  3. پکیج خوبه یا آبگرم کن؟
    تو هال شومینه داریم و
    تو خواب بخاری
    موتورخونه مرتب خراب میشه
    برای تامین آب گرم بهتر نیست فقط آبگرم کن نصب کنم و گرمایش منزل رو از طریق بخاری و شومینه تامین کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا