حمام و سرویس بهداشتی

33 مدل چراغ دیواری سرویس بهداشتی و حمام (مدرن و لوکس) + خرید مدل های ضد آب

39 مدل خاص چراغ دیواری سرویس بهداشتی و چراغ بالای آینه

چراغ دیواری حمام و سرویس بهداشتی یکی از عناصر اصلی نورپردازی برای داشتن دکوراسیون لوکس سرویس‌های بهداشتی هستند. که قطعا هر چقدر نورپردازی این محیط به بهترین شکل انجام شود، فضایی با جلوه و زیبایی بیشتری خواهید داشت. سرویس بهداشتی و حمام باید دارای نور کافی و مناسب باشند که با انواع لامپ حمامی چراغ‌های مخصوص بالای آینه و سقفی این نورپردازی کامل می‌شود.

امروزه برای طراحی و نورپردازی سرویس‌های بهداشتی از برخی آینه‌های چراغ دار یا ریسه‌های خطی استفاده می‌شود.که جلوه ای زیبا دارند اما نمی‌توانند نورکافی برای این محیط داشته باشند. و چون آینه‌های سرویس بهداشتی وسیله‌ای هستند که افراد خانوده همیشه برای رسیدن به سر صورت خود استفاده می‌کنند. بنابر این چراغ سرویس بهداشتی را باید انتخاب کرد که علاوه برجلوه زیبا و مدرن نور مناسب داشته باشد.

انواع چراغ دیواری حمام و سرویس بهداشتی

ابتدایی‌ترین چراغ حمام و سرویس بهداشتی از مدل‌های ساده دیواری با حباب‌های شیشه ای یا پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گرفتند. که امروزه با توجه به دیگر المان‌های سرویس بهداشتی و حمام مانند روشویی‌های مدرن و لوکس یا شیرالات با کیفیت و زیبا خرید بهترین چراغ‌های دیواری و سقفی حمام و سرویس بهداشتی که با کوچکترین تغییر می‌تواند دکوراسیون شیک را داشته باشند.

چراغ دیواری حمام



چراغ دیواری حمام

درحال دریافت محصولات منتخب ...

چراغ سقفی حمام

چراغ‌های جدید که برای نورپردازی‌ سرویس‌های بهداشتی تولید شده‌اند. در مدل های چراغ سقفی حمامی مدرن در اندازه‌های کوچک و متوسط بسیار محبوب هستند. و با پراکنده کردن نور کافی برای محیط فضا را بزرگتر نشان میدهند.

چراغ دیواری بالای آینه

آینه‌های که برای سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند یکی از وسایلی هستند که هنگام بیدارشدن از خواب برای رسیدن به سر صورت و شب‌ها برای مسواک زدن جلوی همین آینه ها می ایستیم به همین دلیل با خرید بهترین چراغ دیواری سرویس بهداشتی برای بالای آینه های سرویس بهداشتی علاوه بر مدرن‌تر شدن دکوراسیون باعث تغییر روحیه نیز می‌شوند.

چراغ آویز بالای روشویی

چراغ‌های آویز خیلی بلند برای سرویس بهداشتی و حمام از لحاظ ایمنی اصلا مناسب نیستند. اما مدل‌های کوتاه و تقریبا چسبیده که با حالت آویز بودن سرپیچ و حباب هستند. برای بالای روشویی‌های مدرن بسیار زیبا و چشمگیر هستند و نور کافی را برای محیط ایجاد می‌کنند.

بهترین مدل چراغ حمام و سرویس بهداشتی

حمام و سرویس بهداشتی محیط مرطوبی هستند. به همین دلیل باید از چراغ هایی که ضد آب و از جنس با کیفیت بالایی برخوردارند استفاده کنید. تا زمانی که در مجاورت هوای مرطوب قرار می‌گیرند دچار زنگ زدگی و پوسیده نشوند.که البته چراغ های تولید شده از برندهای معتبر با ویژگی ضد آب و ضدزنگ بودن تولید شده اند که با اطمینان کامل میتوان چراغ دیواری مناسب سرویس بهداشتی را تهیه کرد.

کاربرد چراغ دیواری سرویس بهداشتی چیست؟

سرویس بهداشتی و حمام معمولا بدونه پنجره ویا فضایی برای نور گرفتن از بیرون هستند. بنابر این تامین نور کافی برای این فضاها بسیار اهمیت دارد. که در برخی از سرویس های بهداشتی از هالوژن یا ال ای دی دور آینه استفاده می‌شوند. اما هیچ گاه نور کافی را برای این محیط ندارند. که بهترین نوع برای استفاده از چراغ‌های دیواری بسیار زیبا و مخصوص سرویس بهداشتی هستند.

خرید چراغ دیواری حمام

چراغ حمام و سرویس بهداشتی در چند دسته تقسیم شده اند که شامل: چراغ دیوارکوب بالای روشویی، چراغ سقفی، چراغ‌های لاینر یا خطی می‌باشند. که باید با توجه به دیگر المان‌های استفاده شده مثل کاشی، شیرالات، روشویی و آینه با هماهنگی داشته باشند.

قیمت چراغ حمام و سرویس بهداشتی

چراغ‌های دیواری حمام به دلیل تنوع بالای جنس و طرح از برندهای متفاوت قیمت های گوناگونی دارند که ما در این قسمت از پست 29 مدل برتر با کیفیت چراغ حمام و سرویس بهداشتی را از برندهای اصلی لیست کرده‌ایم که برای سهوات خرید اینترنتی چراغ دیواری سرویس بهداشتی و قیمت میتوانید با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید مشخصات بیشتر و قیمت این محصولات را دریافت کنید.

دیواری حمام مدل سورنا 221

دیواری حمام مدل سورنا 221

  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دیواری حمام مدل sorena22

دیواری حمام مدل sorena22

  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دیواری حمام مدل sorena22

دیواری حمام مدل sorena22

  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دیواری حمام مدل سورنا 02

دیواری حمام مدل سورنا 02

  • جنس بدنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا