حمام و سرویس بهداشتی

قفسه حمام – 39 مدل شلف جا وسایل حمام پلاستیکی و فلزی شیک و لوکس بازار

قفسه حمام یا همان شلف جا وسایل حمامی که برای نظم دادن به وسایل حمام و مرتب شدن این محیط استفاده می‌شوند. یکی از لوازم ارزان اما کاربردی می‌باشند، که دارای تنوع طرح ، رنگ و جنس‌های مختلف هستند. این وسیله کاربردی علاوه بر مرتب شدن محیط لوازم حمام را به صورت کاملا بهداشتی نگهداری می‌کند.

شاید در نگاه اول خرید قفسه‌های حمام زیاد مهم نباشد، اما در واقع یکی از وسایل ضروری برای فضای حمام می‌باشد که در انواع مختلفی از دو تا چند طیقه تولید شده اند. که برای چیدمان وسایل حمام بسیار مناسب هستند. و با نصب و یا آویزان کردن شلف حمام روی دیوار حمام از شلوغ شدن این فضای جلوگیری می‌کنند.

انواع قفسه حمام

تولید کنندگان قفسه‌های فلزی و همچنین لوازم پلاستیکی قفسه‌های حمام را با دو نوع جنس فلز و پلاستیک با طرح های مختلف و شیک تولید کرده‌اند. که هر کدام مزیت‌ها و زیبایی خاص خود را دارند. بنابراین با توجه به راهنمای خرید قفسه حمام که در ادامه به معرفی مدل‌های متنوع این محصول پرداخته‌ایم.

قفسه فلزی شیک برای حمام

قفسه‌های فلزی که از نوع جنس ضد زنگ تولید می‌شوند. که با رنگ های کروم و طلایی بسیار زیبا جلوه می‌کنند، در مدل‌های یک دو و یا سه طبقه تولید و در بازار عرضه شده اند.

قفسه حمامی لوکس
قفسه حمامی لوکس

قفسه پلاستیکی حمام

شرکت‌های تولید کننده سرویس‌های پلاستیک قفسه‌های دیواری حمام را در مدل درب دار و بدونه درب تولید کرده‌اند. که در برخی از مدل‌ها به صورت ست کامل همراه با جا صابونی، آینه، سطل… هستند. که با تنوع رنگی این محصولات بسیار زیبا می‌توانید به آسانی هماهنگ کنید. و این که قفسه حمام درب دار یا بدونه درب باشد بستگی به سلیقه شما خواهد داشت.

پیشنهاد شده برای شما: ست آینه و باکس سرویس بهداشتی لوکس

شلف و استند PVC حمام

یکی از مدل‌های بسیار کاربردی و جدید استند جا وسایل حمامی جدید هستند، با جنس ضد آب که دارند در کنج حمام قرار می‌گیرند. و به راحتی هر کدام از وسایل حمام در جای خود و داخل استند قرار می‌گیرند. اگر فضای کافی برای قرار دادن این مدل جدید استند لوازم حمام را دارید، این مدل یکی از بهترین جا لوازم حمام پرکاربرد می‌باشد.

نکات مهم هنگام خرید قفسه حمام

برای خرید هر محصول باید نکات خرید را رعایت کرد، تا در نهایت بتوانید بهترین کاربرد و استفاده را از محصول داشته باشید. برای خرید قفسه حمام نیز باید به چند نکته توجه داشته باشید.

جنس و کیفیت: برای محیط حمام به دلیل رطوبت بالا نمی‌توان از هر نوع وسیله‌ای را استفاده کرد. چون به دلیل رطوبت زیاد و تماس مستقیم آب جنس بی کیفیت دچار زنگزدگی می شود. بنابر این بهترین شلف دیواری حمام از جنس فلز و یا استیل ضد زنگ، پلاستیک و یا PVC را تهیه کنید.

قفسه درب دار یا بدونه درب؟ مدل قفسه‌های فلزی حمام اغلب بدونه درب هستند. اما اگر شما قصد تهیه قفسه حمام درب دار را دارید، می‌توانید این مدل‌ها را از نوع جنس پلاستیک و یا پی وی سی انتخاب نماید.

طرح و رنگ : قفسه‌های حمام چه از جنس فلزی و یا پلاستیکی تمام طرح ها و مدل‌های این محصولات دارای تنوع رنگ هستند. که به راحتی می توانید رنگ آن را مطابق با سلیقه خود و همچنین دیگر وسایل حمام تهیه کنید.

تعداد طبقات: قفسه های حمام دارای مدل های متنوعی با تعداد طبقات مختلف هستند. که برای خرید قفسه حمام را باید با توجه به تعداد افراد خانواده در مدل دو و یا چند طبقه در نظر بگیرید. که وسایل شخصی افراد خانواده هر کدام با نظم در جای خود قرار بگیرند.

قیمت و خرید جا وسایل حمام

قفسه های حمام از وسایل پرکاربرد و ارزانی هستند که با صرف هزینه‌ای بسیار پایین نظم و زیبایی را برای حمام ایجاد می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم برای خرید شلف حمام یکی از مدل‌هایی که در این بخش معرفی شده را انتخاب کنید. تا نظم و زیبایی را برای فضای حمام خود بر قرار کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. درود
    من تعداد ۵۰ عدد شلف دیواری استیل، برای حوله حمام لازم دارم . برای هتل .
    موجود دارید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا