خانه و آشپزخانه

ظرف نان – بهترین جا نانی پلاستیک، استیل، چوبی (جانونی جدید و شیک)

راهنمایی خرید برای جانونی

ظرف نان ( جا نانی) یکی از وسایل کاربردی برای نگهداری بهتر انواع نان فانتزی و سنتی است. که در مدل‌های جا نانی چوبی، پلاستیک، حصیری در بازار وجود دارند. اغلب خانم‌های خانه با سلیقه جا نانی پارچه ای را برای نگهداری از نان را تهیه می‌کنند.

نان ها یکی از مواد اصلی غذایی که معمولا در کنار میز و سفره غذا هست. که برای نگهداری بهتر و هنگام سرو غذا داشتن ظرف نان ( سبد نان) هم میتواند باعث زیباتر شدن تزیین سفره شود و مانع از خرد شدن نان شود. به همین خاطر خرید ظرف نان ( جانونی) در کنار سایر لوازم آشپزخانه و جهیزیه بسار کاربرد دارد. و باعث زیباتر شدن سفره و استفاده بهتر از نان بهداشتی و تازه میشود.

بنابر این برای خرید ظرف نان بهتر است که نکات ساده ای را برای خرید بهترین مدل ظرف نان در نظر بگیرید.

انواع جا نانی( ظرف نان)

ظرف جانونی چوبی

مدل ظرف نان چوبی که که در مدل های حصیر بافت بسیار زیبا یی دارند. بیشتر برای روی میز و سفره استفاده میشوند. که هم در کنار تزیین سفره برای نگهداری بهتر نان را با تکه های یک اندازه درون این مدل ظرف نان قرار می دهند.

جای نان پارچه ای

جای نان پارچه را از پارچه های طرحدار آماده میشوند که با بستن زیپ این مدل جای نان را برای نگهداری در یخچال استفاده می‌کنند.

ظرف نان پلاستیکی

یکی از مدل ظرف نان که در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار میگیرند. جانونی پلاستیک هستند. که نسبت به دیگر مدل ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و معمولا در هر خانه یک مدل از این ظرف نان ها وجود دارد.

پیشنهاد شده برای شما: انواع سفره غذاخوری جدید با کیفیت

نکات مهم و جزئی برای خرید ظرف نان

برای خرید جای نان باید با توجه به نیاز خانه که کدام مدل ظرف نان لازم می‌شود؟ ظرف نان را برای نگهدای در آشپزخانه مخاهید یا روی میز غذا ؟ باید با توجه نکات مهم و سلیقه خود برای انتخاب رنگ و طرح آن مدل جای نان خود را تهیه کنید.

اندازه و وزن: در نظر گرفتن اندازه مناسب برای خرید ظرف نان مهمترین نکته برای خرید جانونی منایب آشپزخانه است. اندازه ظرف نان با توجه به تعداد نفرات خانه و مصرف روزانه نان تازه در نظر بگیرید. و همچنین دقت کافی را داشته باشید جنس ظرف سبک و جمع جور باشد.

دسته ظرف نان : ظرف نان با مدل های دسته دار و بدونه دسته تولید میشوند. که برای زیبایی بیشتر و سهولت در جابه جایی بهتر است مدل ظرف نان دسته دار انتخاب کنید.

جنس ظرف نان : یکی از فاکتورهای مهم خرید ظرف نان که باید حتما دقت شود انتخاب جنس با کیفیت می باشد. به این دلیل که باید نان به صورت کاملا بهداشتی نگهداری شود جنس ظرف نان از بهترین مواد تولید شده باشد.

ظرف نان دربدار یا بدونه درب: این که بخواهید ظرف نان را با درب و یا بدونه درب انتخاب کنید بستگی به نوع استفاده شما خواهد داشت. اگر ظرف نان را برای نگهداری نان در آشپزخانه و در یخچال میخواهید. مدل درب دار مناسبتر است.

اما اگر ظرف نان را برای روی میز غذا خوری وسفره قرار است استفاده شود. از مدل ظرف نان فانتزی و زیبا بدونه درب بهترین گزینه می‌باشد.

قیمت ظرف نان یا جانونی

خوشبختانه تنوع مدل های بسیار زیبا با رنگ و طرح های مختلفی از ظرف نان در بازار وجود دارد. که از قیمت مناسب و ارزانی برخوردارند. و با کمترین هزینه میتوان مدل مناسب ظرف نان را برای نگهداری بهتر نان تهیه کرد. در این قسمت از پست برای 30 مدل ظرف نان را که از بالاترین کیفیت و قیمت ارزانی دارند لیست کرده ایم که میتوانید مدل مد نظرتان را انتخاب و برای تهیه ظرف نان روی دکمه مشاهده قیمت کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا