اتاق خواب

بهترین مدل روتختی دخترانه فانتزی و اسپرت [38 طرح شیک نوجوان و بزرگسال]

جدیدترین مدل روتختی دخترانه فانتزی شیک کدومه؟ بهترین رنگ روتختی دخترانه چیه؟ روتختی یکی از لوازم اتاق خواب است که تاثیر شگفت انگیزی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. انتخاب طرح روتختی همیشه یکی چالش های دخترانه است. که طرح و رنگ روتختی جذاب و مطابق با سلیقه دختران باشد. خوشبختانه تنوع بالای مدل روتختی های دخترانه جدید در بازار فراوان است. و افراد به راحتی می‌توانند طرح و مدل مد نظر خود را انتخاب کنند. اگر شما هم قصد خرید روتختی را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با مدل روتختی مناسب اتاق خواب دخترانه آشنا شوید و در انتها جدیدترین مدل روتختی های بازار را ببینید.

روتختی مناسب برای اتاق خواب دخترانه

دختر خانم ها از همان بچگی عاشق رنگ‌های شاد و روشن هستند. و در سنین نوجوانی و جوانی هم معمولا به سراغ مدل روتختی های فانتزی و اسپرت میروند. که در ادامه با مدل های جدید فانتزی سه بعدی را با طرح های مینیمال و شیک روتختی دخترانه بزرگسال و نوجوان از برندهای برتر بررسی خواهیم کرد.

انواع روتختی دخترانه

انتخاب روتختی برای اتاق خواب دخترانه به دلیل تنوع در رنگ و طرح شاید کار دشواری باشد ،  انتخاب روتختی مطابق با رنگ اتاق خواب در ایجاد هارمونی المان‌های دکوراسیون اهمیت ویژه ای دارد. در وحله اول و به جنس روتختی و کیفیت محصول سپس تناسب بین رنگ و طرح روتختی با دیگر المان‌های دکوراسیون اتاق خواب دقت کنید . مدل های روتختی دخترانه شامل:

  • روتختی دخترانه ساده
  • روتختی دخترانه اسپرت
  • روتختی دخترانه فانتزی

مدل روتختی دخترانه ساده

روتختی‌های ساده چه در مدل‌های دخترانه با رنگ‌های روشن و برای بزرگسالان در عین سادگی بسیار شیک هستند. که گاهی در ترکیب دو یا چند رنگ ساده بدونه نقش بیار چشمگیر هستند. و هیچگاه قدیمی نمی‌شوند. مدل روتختی‌های تک رنگ و ساده برای کسانی که اتاق خواب ساده را می پسندند مناسب است. بیشتر دختران تمایل به سبک ساده و مینیمال روتختی دخترانه نوجوان دارند.

روتختی دخترانه اسپرت

بسیاری از دختران از طرفداران اصلی روتختی دخترانه نوجوان اسپرت و رنگ های مشکی، سورمه ای، آبی، قرمز، زرد و طوسی می باشند. دوست دارند آن را با وسایل اتاق خواب خود هماهنگ کنند. و زیبایی متفاوتی را بوجود آورند. که به راحتی می‌توانید از بین مدل روتختی‌های اسپرت رنگ و طرح مورد نظر را طبق سلیقه‌ خود انتخاب کنید. برهمین اساس دکوراسیون آن نیز متفاوت‌تر خواهد بود.

روتختی سه بعدی دخترانه

روتختی های سه بعدی که در این چند سال اخیر بسیار باب شده‌اند. با طرح های بسیار متنوع تقریبا برای اکثر سلیقه‌ها طرح و رنگ‌های بسیار جذابی دارند. در طرح‌های روتختی دخترانه شیک جدید بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. مدل روتختی‌های سه بعدی دارای طرح های چاپی هستند و میتوان این مدل را با پرده اتاق خواب ست کرد. و دکوراسیون بسیار زیبایی را رقم زد.

بهترین مارک روتختی دخترانه

روتختی از برندهای ایرانی و خارجی مختلفی تولید می‌شوند. که در بازار ایران برند روتختی‌های ترکیه‌ای هم بسیار به چشم می‌خورد. تمام این برندهای انواع روتختی در طرح های ساده و دخترانه را نیز تولید می‌کنند. برندهای نظیر تاچ، رویال هوم، ازدلیک، لایکو، افراف ورونیکا، راشا، آنیکاهوم، …را میتوان از بهترین مارک روتختی معرفی کرد.

پرفروشترین طرح روتختی دخترانه

دختران از طرفداران اصلی روتختی دخترانه بوده و علاقه‌ زیادی به آن دارند که از جدیدترین طرح و مدل روتختی شیک و ساده را برای اتاق و تخت خود انتخاب کنند. ما هم برای سهولت انتخاب و خرید 48 مدل از پرفروشترین روتختی دخترانه فانتزی و شیک سال از برندهای برتر آماده کرده‌ایم. می‌توانید با انتخاب طرح مورد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول مشخصات، قیمت، عکس روتختی را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا