دکوراسیون

خرید لوستر اتاق خواب با قیمت + 27 مدل لوستر ارزان شیک

خرید لوستر اتاق خواب با طراحی‌های خاص و منحصر بفرد به یکی از عوامل نورپردازی برای دکوراسیون‌های شیک و امروزی تبدیل شده‌اند. که با سبک متفاوت و طرح‌های خلاقانه یکی از پرطرفدارترین مدل لوسترهای مدرن و جدید هستند.

لوستر سقفی مدرن با مشخصه‌های خاص خود در مدل های مختلف برای پذیرایی اتاق خواب و آشپزخانه قابل نصب هستند. در این بخش با نمونه هایی با استایل‌های متفاوت لوستر مدن سقفی متاسب اتاق خواب آشنا خواهیم شد. تا تصمیم گیری بهتری برای انتخاب مناسب‌ترین مدل لوستر داشته باشید.

ما پیش‌تر در سایت فراهم کده انواع لوسترهای کریستالی را با شاخه های فلزی و کریستال‌های آویزان برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک معرفی کردیم. اما اگر شما به زیبایی و دکوراسیون خانه خود اهمیت ویژه‌ای میدهید. با بررسی مقالات قبلی با عنوان مدل لوستر کریستال جدید و انواع مدل لوستر چوبی جدید و مدرن قطعا می‌توانید انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

انواع مدل‌های لوستر اتاق خواب

لوسترهای مدرن در واقع ساده ترین لوسترهایی هستند که تعداد شاخه و کریستال های کمتری برای طراحی و تولید این مدل‌های ساده و شیک استفاده شده است. و در کل با طراحی ساده و وزن کمتر با صفحات نورانی از لامپ‌های LED و SMD در اشکال هندسی و ملکولی خلاقانه ظاهری بسیار زیبا و چشمگیری دارند. که با نصب انواع مدل‌های لوستر اتاق خواب مدرن و جدید در شکل‌های هندسی دایره، مستطیل و کروی برای اتاق خواب‌های مختلف خانه نصب و دکوراسیون را به شکل چشمگیری متحول می‌کنند.

لوستر مدرن پذیرایی

همانطور که بیان شد استفاده از لوسترهای مدرن برای پذیرایی امروزه در اغلب خانه ها با دکوراسیون مدرن بسیار باب شده‌اند. به طوری که افراد زیادی به جای لوسترهای پرزرق و برق و البته گران قیمت ترجیح میدهند. که لوسترهای سقفی مدرن را با نوع طراحل متفاوت از لوسترهای بزرگ شاخه‌ای کریستالی برای خانه نصب کنند. مدل لوستر مدرن پذیرایی اما ساده برای خانه‌های آپارتمانی امروزی میتوانند جلوه‌ای ویژه برای دکوراسیون ایجاد کنند.

لوستر مدرن اتاق خواب

لوسترهای مدرن نسبت به مدل کلاسیک و سنتی معمولا ارتفاع کمتری دارند. به همین دلیل می‌توانند برای فضای اتاق خواب بسیار مناسب باشند. و این امکان را می‌دهند. که با انتخاب از بین طرح‌های بسیار شیک لوسترهای مدرن مخصوص اتاق خواب و نصب آن جلوه‌ای خاص به اتاق ببخشد. و دکوراسیون اتاق خواب را از حالت یکنواخت همیشگی خارج کنید.

لوسترهای مدرن سقفی با اشکال و مدل های خاص وجود دارند. که استفاده از لوسترهای با سبک مدرن و مینیمال برای اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه و در قسمت بالای کابینت جزیره می‌تواند جلوه ای بسیار زیبا برای دکوراسیون آشپزخانه داشته باشند. از ویژگی لوسترهای مدرن در برخی از مدل‌ها طراحی به صورت اشکال هندسی که قابلیت تغییر ظاهر را دارند. این مدل های فانتزی جدید بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار گرفته اند. و مورد پسند خریداران هستند.

لوسترهای مدرن سقفی برای چه فضا و دکوراسیونی مناسب هستند؟

لوسترهای جدید و مدرن با طراحی در مدلهای بسیار متنوع برای بخش‌های مختلف خانه قابلیت نصب دارند. اما برای خرید لوسترهای مدرن دقت داشته باشید که حتما مدل مناسب برای اتاق خواب و یا پذیرایی را تهیه کنید. تا بیشترین هماهنگی را با وسایل دکوراتیو اتاق داشته باشد. که بعد از نصب با هماهنگی ایجاد شده جلوه‌ای شیک و چشمگیر را برای اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه داشته باشد.

مدل لوستر مدرن بهتره یا کلاسیک؟

به جرات میتوان گفت خانه‌ای که اکثر وسایل آن کلاسیک و اشرافی هستند. قطعا برای کاملتر شدن نیاز به مدل لوستر کلاسیک خواهند داشت. اما برای یک فضا با چیدمان مدرن از طرح‌های شلوغ فاصله گرفته و برای دکوراسیون خود بهتر است از یک لوستر مدرن استفاده کنید تا همه چیز در تناسب با هم قرار گیرند.

جدیدترین مدل لوستر

 لوسترها مدل‌های متخلفی دارند. و انواع لوستر در شکل ها ی مدرن و کلاسیک مدل‌های خاصی بستگی به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. که ما برای سهولت خرید جدیدترین لوستر اتاق خواب را آماده کرده‌ایم. در ادامه با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه خرید محصول تصاویر، مشخصات لیشتر را با قیمت مشاهده می کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا