دکوراسیون

23 مدل جاکفشی چوبی جدید و مدرن ( مدل های پرفروش 1403)

خرید جدیدترین مدل جا کفشی مدرن و شیک برای ورودی خانه تاثیر چشمگیری در دکوراسیون دارد. اما اینکه این وسیله باید به گونه ای انتخاب شود، که علاوه برهماهنگی و زیبایی دکوراسیون از جمله وسایلی هستند که باعث نظم و ترتیب در همان ورودی درب خانه می‌شوند. بنابراین برای خرید بهترین مدل جاکفشی مدرن و با کیفیت ابتدا باید جدیدترین مدل های جا کفشی را دید تا مدل متناسب با ورودی و دکوراسیون خانه خود را انتخاب کرد.

انواع مدل جا کفشی مدرن و جدید

جدیدترین مدل جاکفشی های چوبی ساده با طراحی مدرن امروزی در مدل های زمینی و یا دیواری بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند. جاکفشی‌های مدرن برای افرادی که برای چیدمان خانه خود از وسایل متفاوت اما ساده، به زیباترین شکل استفاده می‌کنند. در مدل‌های بسیار زیبا و متنوع و جذاب تولید و به بازار ارائه شده‌اند.

جا کفشی نشیمن دار مدرن

جا کفشی نشیمن دار یا نیمکتی یکی از انواع مدل جا کفشی با طراحی مدرن هستند. که معمولا در مدل‌هایی با ارتفاع کمتر و به صورت نیمک با قسمتی برای نشستن طراحی شده‌اند. این مدل جا کفشی نیمکت دار با تنوع رنگبندی بیشتر از جنس چوبی تولید شده‌اند. و برای قسمت نشیمن جا کفشی از پارچه‌های با کیفیت و چرم استفاده می‌شود. که زیبایی این مدل جای کفش جدید را دوچندان کرده است.

جا کفشی نشیمن دار مدرن
جا کفشی نشیمن دار مدرن

جاکفشی دیواری

جا کفشی دیواری از نمونه جا کفشی های هستند که با اشغال فضایی کم در مدل جا کفشی دیواری بزرگ برای فضاهای عمومی استفاده می‌شوند. این مدل جا کفشی دیواری در مدل‌هایی کم جا، ریلی، کلاسیک ….هستند. جاکفشی های دیواری از جنس پلاستیک چوب طبیعی و ام دی اف تولید می‌شوند. که به آسانی و با استحکام بالا روی دیوار نصب می‌شوند. از ویژگی‌های جا کفشی دیواری قیمت مناسب و فضای بزرگ برای قرار دادن کفش است.

جاکفشی دیواری
جاکفشی دیواری

جا کفشی مدرن داشبوردی

یکی از طرح های رایج جا کفشی که درب این مدل به صورت داشبوردی باز می‌شود. راحترین راه برای نگه‌داری و مرتب کردن کفش‌ها جاکفشی مدرن داشبوردی هستند. در این مدل جاکفشی جدید قسمت نگهداری کفش به صورت داشبوردی و آسان باز می شود. تا کفش های سایز بزرگ و کوچک به راحتی درون این جا کفشی قرار بگیرند. جا کفشی داشبوردی برای اکثر فضاها استفاده می‌شوند.

جا کفشی مدرن داشبوردی
جا کفشی مدرن داشبوردی

اگر قصد خرید جا کفشی را دارید پیشنهاد میکنم مقاله ای دیگر با عنوان مدل جا کفشی ایستاده و دیواری سال را مطالعه کرده و محصولات معرفی شده انتهای این مطلب را بببینید.

نکات مهم خرید جا کفشی ساده و مدرن

همانطور که میدانید جاکفشی از جنس مختلف تولید و با طراحی متفاوت در بازار وجود دارند. که برای خرید لازم است به چند نکته و ویژگی مهم خرید دقت داشته باشید. تا بهترین مدل جا کفشی مدرن و شیک را برای خانه انتخاب نمایید.

  1. انتخاب سبک طراحی جا کفشی
  2. کیفیت جنس جاکفشی و مقاوم بودن
  3. ظاهر زیبا
  4. اندازه و ارتفاع
  5. زیبایی رنگبندی
  6. نداشتن لبه های تیز
  7. ضد خش
  8. باز و بسته شدن راحت درب ها
  9. ابعاد متناسب با فضای راهروی ورودی
  10. وجود کشویی مناسب برای نگهداری لوازمی نظیر واکس و پاشنه کش و …

جا کفشی چه مدلی خوبه بخریم؟

برای بسیاری از افراد با وجود تنوع بالای مدل جا کفشی‌های زیاد دچار تردید می‌شوند که چه مدل جا کفشی خوبه؟ برای خرید و انتخاب مدل جا کفشی ابتدا با در نظر گرفتن هزینه و با توجه به نوع چیدمان دکوراسیون و محل قرار گیری به سراغ مدل جا کفشی مدرن و شیک با قیمت مناسب و کیفت بالا بروید. که با ظاهر زیبا برای دکوراسیون داخلی بتوانید کفش‌های بزرگ و کوچک را به صورت مرتب درون آن قرار دهید.

در این مقاله چند مدل جا کفشی مناسب برای ورودی خانه را معرفی کردیم. در این قسمت 33 مدل از جدیدترین مدل جاکفشی مدرن و شیک را که از پرفروش ترین محصولات سال 1402 هستند، آماده کرده‌ایم. با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده و خرید محصول قیمت و مشخصات محصول را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا