خانه و آشپزخانه

بهترین مارک کلمن آب استیل و پلاستیکی جدید با کیفیت + 25 مدل پرفروش ارزان

بهترین نوع کلمن آب کدام است؟

کلمن آب یکی از وسایل کاربردی که در فصل گرم تابستان با نگهداری یخ در مدت زمان طولانی آب خنک مورد نیاز خانواده‌ها را تامین می‌کنند. مدل‌های متنوع کلمن آب در سایزهای کوچک و بزرگ برای مصرف خانه، مسافرت و مکان‌های مختلف استفاده می‌شوند. و حتی گاهی نیاز می‌شود از کلمن برای نگهداری مواد غذایی یا دارویی استفاده شوند.

قبلا کلمن در مدل‌ ساده بدونه تنوع تولید می‌شدند. اما کلمن‌های جدید با جنس‌های متفاوت استیل، شیشه‌ای و پلاستیکی در مدل مختلف با تنوع رنگ، طرح و ظرفیت تولید و در بازار عرضه شده است. که قابلیت نگهداری آب یخ را در مدت زمان طولانی دارند. مدت زمان نگهداری آب یخ کلمن به کیفیت جنس و این که از بهترین برند تولید شده باشد. خواهد داشت.

انواع مدل کلمن آب کدام است؟

کلمن یکی از وسایلی که استفاده از آن را در فصل گرم تابستان نمی‌توان چشم پوشی کرد. حتی نمی‌شود بدونه کلمن آب خنک و دلچسب را در دسترس داشت. پس بنابر این استفاده از بهترین کلمن آب در فصل تابستان ضرورت دارد.

بهترین کلمن استیل

کلمن‌های استیل که از استیل ضد زنگ تولید می‌شوند. قابلیت نگهداری آب سرد و گرم را دارند. که از برندهای معروف این مدل میتوان به کلمن یونیک و جاسمینور اشاره کرد که از کیفیت و زیبایی برخوردارند.

مدل کلمن شیشه ای

کلمن‌های شیشه ای با ظرافت و زیبایی خاصی که دارند. بیشتر در مجالس و میهمانی برای خنک نگه داشتن شربت و آب خنک با تکه های یخ که بیشتر در کنار میز پذیرایی استفاده می‌شوند. برای خانواده‌هایی که مراسم میهمانی‌های بزرگ برگزار می‌کنند بهترین گزینه برای نگهداری آب و شربت و نوشابه خرید کلمن شیشه‌ای هستند.

کلمن پلاستیکی کوچک و بزرگ

یکی از انواع کلمن‌ها نوع پلاستیکی هستند که به دلیل سبک بودن و مقاومتی که دارند، و با تنوع کلمن پلاستیکی کوچک و بزرگ مورد استفاده اکثر خانواده ها قرار میگیرند. چرا که این مدل کلمن‌های پلاستیکی کوچک برای مسافرت و کلمن‌های پلاستیکی بزرگ را نیز برای مکان های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نکاتی که برای خرید کلمن آب باید بدانید.

نوع جنس کلمن: همانطور که در این مطلب اشاره شد کلمن‌های آب دارای جنس‌های مختلف هستند که انتخاب نوع جنس کلمن بستگی به نیازتان دارد. که می‌توان جنس و مدل کلمن آب را از بین تنوع این محصول در بازار به راحتی انتخاب کنید.

ظرفیت کلمن : کلمن های آب در ظرفیت های 2 لیتری، 4 لیتری، 7 لیتری ….و با گنجایش های بیشتر تولید می‌شوند. که گنجایش و ظرفیت کلمن باید با توجه به تعداد افراد خانواده صورت بگیرد. اگر کلمن را برای فضاهای عمومی قرار است تهیه کنید از مدل کلمن های بزرگ پلاستیکی انتخاب نمایید.

مدت زمان نگهداری آب کلمن

کلمن برای نگهداری آب یخ برای مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. به همین دلیل هنگام خرید باید به کیفیت جنس کلمن دقت داشته باشید و مدل کلمنی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و سبک بودن دارای کیفیت بالایی باشد تا آب یخ و نوشیدنی را در مدت زمان بیشتری خنک نگه دارد.

کلمن دو کاره چیست؟

برخی از کلمن ها دارای قابلیت نگه داری آب‌یخ و همچنین گرم نگه داشتن نوشیدنی هایی مانند چای را دارند که بیشتر این مدل کلمن از جنس فلز و استیل ضد زنگ هستند. بعضی از مدل کلمن‌ها دارای دو شیر مجزا طراحی شده اند تا به راحتی بتوان ازاین مدل کلمن استفاده کرد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک فلاسک چای استیل شیشه ای

قیمت کلمن آب

کلمن‌های آب با توجه به این که دارای جنس و ظرفیت‌های مختلف هستند و همچنین برندهای متفاوتی دارند از قیمت های متنوعی نیز برخوردارند.

ارزانترین مدل کلمن

کلمن‌های پلاستیکی با این که مقاومت بالایی دارند اما نسبت به دیگر جنس کلمن قیمت ارزانتری دارند کلمن‌های پلاستیکی قیمت مناسبی دارند و با کمترین هزینه بهترین کلمن پلاستیکی را میتوان تهیه کرد.

گرانترین کلمن

کلمن‌های شیشه‌ای با این که بسیار ظریف هستند اما به دلیل ظرافت و فانتزی بودن از قیمت بالایی برخوردارند. و دیگر مدل کلمن‌های جدید که از چوب راش تولید شده اند را میتوان گفت که جزو گرانترین کلمن‌های بازار هستند.

در این مطلب مواردی که برای خرید کلمن آب لازم است بدانید را به طور مختصر توضیح دادیم. گرانترین و ارزانترین مدل کلمن بازار را معرفی نمودایم در این قسمت برندهای برتر و پرفروش بازار را ملاحضه خواهید کرد که میتوانید با سلیقه خود بهترین کلمن آب را با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا