دکوراسیون

22 مدل چراغ آویز آشپزخانه (لوستر آویز) شیک و لوکس پرفروش 1403

چراغ آویز سقفی آشپزخانه برای نورپردازی و دکوراسیون تاثیر شگفت انگیزی دارد. که با انتخاب مدل مناسب و طراحی اصولی لامپ آویز آشپزخانه مدرن زیبایی این فضا دو چندان می‌شود. . بنابراین برای خرید بهترین چراغ آویز آشپزخانه مناسب با سطوح مختلف فضای آشپزخانه مانند کانتر، اپن و یا میز غذاخوری نیاز به دقت ویژه‌ای دارد. تا علاوه بر روشنایی فضای آشپزخانه دکوراسیون چشمگیر و خلاقانه‌ای داشته باشد. میتوان گفت وجود چراغ آویز سقفی و لامپ آشپزخانه شیک یکی از عوامل مهم تاثیر گذار آشپزخانه هستند که در ادامه بیشتر به بررسی و معرفی انواع چراغ آویز سقفی آشپزخانه مدرن و لوکس می‌پردازیم.

انواع لامپ آویز اپن آشپزخانه

چراغ های آویز آشپزخانه یک وسیله برای سیستم روشنایی اشپزخانه است. که در مدل هایی با یک یا چند چراغ طراحی شده اند. که با توجه به سبک و عوامل دکوراسیون مدرن و جدید امروزی نصب می‌شوند. تنوع بالای این چراغ لوستر آشپزخانه روشنایی و زیبایی منحصر بفرد آنها سبب شده مورد توجه طراحان داخلی قرار بگیرند. و به یکی از عناصر اصلی روشنایی و دکوراسیون اشپزخانه تبدیل شوند.

چراغ آویز خطی

چراغ آویزهای خطی در دو مدل آویز و توکار طراحی شده از چند ردیف لامپ ال ای دی درون یک پوشش کنار هم قرار گرفته‌اند. که به دلیل موازی بودن نور دهی لامپ ها در یک ردیف به این مدل چراغ ‌های خطی می‌گویند. که بیشتر در مدل‌های چراغ آویز خطی ساده مدرن برای آشپزخانه نصب و سبب طراحی دکوراسیونی جذاب می‌شوند.

چراغ آویز خطی
چراغ آویز خطی

چراغ آویز سه شعله

چراغ آویز سه شعله همانطور که از نام این مدل پیداست سه آویز لامپ در کنار هم قرار میگیرند. که با حباب شیشه‌ای و یا قاب‌های چوبی و فلزی زیبایی این مدل دو چندان می‌شود. مدل آویز سه شعله با قرار گرفتن سه لامپ درون این مدل چراغ‌های آویز سه شعله روشنایی مناسبی را ایجاد می‌کنند. به همین دلیل بسیار مورد استقبال خریدارن قرار گرفته‌اند.

پیشنهاد شده برای شما: انواع مدل لوستر آشپزخانه جدید و مدرن

چراغ آویز تک شعله

آشپزخانه و یا اتاق‌های کوچک هم برای تکمیل دکوراسیون نیاز به یک چراغ آویز دارند. مدل چراغ آویزهای تک شعله در عین سادگی زیبایی کاملی را برای آشپزخانه‌های کوچک ایجاد می‌کنند. چراغ های تک شعله بسیار کاربردی هستند و در اتاق و راهروهای نیز نصب می‌شوند.

چراغ آویز چوبی یا شیشه‌ای کدام بهتر است؟

برای تولید و ساخت چراغ آویزهای اشپزخانه از متریال ساخت مختلفی برای پوسته و زیباتر شدن چراغ آویز استفاده می‌شود. در بین انواع مدل چراغ آویزهای آشپزخانه مدل های چوبی و شیشه‌ای بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند. درپاسخ به این سوال که چراغ آویز چوبی یا شیشه‌ای کدام بهتر است؟ هر دو نوع چراغ میتواند زیبایی و جلوه خاصی با توجه به هماهنگی با سبک دکوراسیون داشته باشند. انتخاب نوع جنس و رنگ چراغ بیشتر بستگی به سلیقه افراد دارد.

چراغ سقف و اپن آشپزخانه چی بخریم؟

خوشبختانه چراغ آویزهای سقفی و یا مدل لامپ آشپزخانه مدرن در مدل‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. که به سادگی میتوان مدل مناسب را انتخاب کرد. البته بهتر است هنگام خرید چراغ آویز آشپزخانه به سبک دکوراسیون و تم آشپزخانه دقت داشته باشید. و مدل چراغ آویز حتما شکل و رنگی هماهنگ با دیگر عوامل دکوراسیون داشته باشد.

بهترین چراغ آویز برای آشپزخانه

با وجود تنوع بالای چراغ آویزهای آشپزخانه با متریال های شیشه ای، فلزی، استیل، چوبی برای تمام دکوراسیون ها به راحتی میتوان مدل دلخواه را انتخاب کرد. چراغ آویز نه تنها برای آشپزخانه بلکه برای فضاهای رستوران، کافه… هم مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید چراغ آویز آشپزخانه

همانطور که می دانید چراغ های آویز علاوه بر کاربردی بودن برای سیستم نورپردازی از عوامل تاثیر گذار دکوراسیون هستند. که با توجه به اهمیت خرید چراغ آویزهای آشپزخانه ما در این قسمت 23 مدل چراغ آویز آشپزخانه شیک و زیبا بازار را لیست کرده‌ایم. میتوانید با دیدن و بررسی قیمت چراغ آویز اپن آشپزخانه مدل های معرفی شده برحسب سلیقه بهترین گزینه خرید را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا