اتاق خواب

قیمت بهترین مارک روتختی ترک جدید و شیک [درسال2023] برند روتختی اصل ترکیه

معرفی و بررسی برندهای برتر روتختی ترکیه

انتخاب روتختی زیبا و مناسب به عنوان یکی از لوازم خواب، و نقش اصلی ابزاری برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب را دارد. از این رو خرید بهترین مارک روتختی ترک یا ایرانی اهمیت ویژه‌ای دارد. روتختی از اقلام کالاهای خواب هستند. که باید از بهترین جنس و کیفیت برخوردار باشد. تا علاوه بر جنبه زیبایی برای کسانی که استفاده می‌کنند، به نوع پارچه و الیاف روتختی حساسیت و آلرژی نشود. با توجه به این موضوع به بررسی بهترین مارک روتختی ترک می‌پردازیم. تا با برندهای معرف روتختی ترکیه‌ای بیشتر آشنا شوید. و در انتها بهترین مدل روتختی ترکیه جدید را معرفی خواهیم کرد.

بهترین مارک روتختی ترکیه ای

برندهای متعددی در حال فعالیت و تولید انواع مدل سرویس روتختی دونفره و تک نفره هستند. که در این بین برندهای ترکیه ای با کیفیت و زیبایی هر چه تمام تر توانسته اند با انواع مدل روتختی ترکیه ای مشتریان خاص خود را داشته باشند برندهایی نظیر تاچ، کاراجا هوم، مادام کوکو، رویال هوم ، سارو، فریس چویس را میتوان از برندهای برتر روتختی ترک نام برد.

روتختی ترک تاچ( TAC)

برند تاچ با فروش انواع کالاها مانند: حوله، پرده و فرش توانسته نیاز مشتریان ای برند را با محصولاتی با کیفیت برطرف کند. که با سرویس کامل روتختی تاچ در غالب کاور لحاف، روبالشی و روتشکی یک پک کامل را به صورت سرویس کامل دارد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

روتختی برند مادام کوکو (Madame Coco)

مادام کوکو یکی از برندهای شناخته شده ترکیه‌ای می‌باشد، که با تولید ظروف و محصولات دکوراتیو بیشتر شناخته شده است. که در تولید روتختی برند مادام کوکو نیز مانند برندهای نام آشنای ترکیه ای از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

روتختی کاراجا هوم (Karaja Home)

کاراجا هوم نیز یکی دیگر از برندهای ترک است که نمایندگی رسمی این شرکت در ایران توانسته بخشی از محصولات کاراجا هوم دا در ایران داشته باشد. که به راحتی میتوان محصولات این برند را از فروشگاه های معتبر ایرانی تهیه کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

روتختی فریس جویس (Ferris Joyce)

برند فریس جویس انواع مدل روتختی که اغلب از الیاف طبیعی پنبه و چوب بامبو با بالاترین سطح کیفیت تولید کرده است. کیفیت بی نظیر در طراحی و تولید کالای خواب فریس جویس این محصولات را به یکی از برندهای برتر تبدیل کرده است.

روتختی رویال هوم ( Royal Home)

رویال هوم برندی که با تولید مدل روتختی عروس را با طراحی انحصاری در اختیار دارد. که با مدل های متنوع و منحصر بفرد توانسته طرفداران جوان بسیاری را جذب این برند کند. و می‌توان گفت برند رویال هوم پرفروشترین مدل‌های روتختی عروس ترکیه را دارد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

روتختی سارو(Sarev)

شرکت تولید کننده برند سارو با دو دهه فعالیت توانسته در میان رقبا و برندهای بزرگ تولیدکننده کالای خواب محصولاتی با کیفیت قابل قبول را ارائه کرده است. این برند با تولید نمنسوجات خانگی توانست در کنار برندهای بزرگ ترکیه ای به یکی از بهترین مارک تولید کننده انواع دوتختی تبدیل شود.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

برند روتختی ترک (Ozdlik)

یکی از برندهای باسابقه روتختی ترکیه ای اُزدلیک می‌باشد. که با پنجاه سال سابقه تولید انواع حوله و کالای خواب به یک برند تخصصی حوضه فعالیت خود تبدیل شود. این شرکت در صنعت چاپ با پیشرفت قابل توجه محصولاتی با بالاترین کیفیت رنگ و چاپ را به بازار ارائه کرده است. که با اطمینان کامل میتوان برند اُزدلیک ترکیه را به خریدارن کالای خواب معرفی کرد.

بهترین مارک روتختی ترک
بهترین مارک روتختی ترک

مشخصات روتختی اصل ترکیه‌ای

برندهای ترکیه ای که محصولات شرکت های مختلف را به بازارهای جهانی و ایران عرضه کرده‌اند. با بهره گیری از جدیدترین طراحی و پارچه با کیفیت تولیدات خود را ارائه می کنند. از مشخصات برندهای ترکیه ای عبارتند از:

  • مقاومت بالا رنگ در مقابل مواد شوینده
  • کیفیت بالا که در نتیجه طول عمر زیاد.
  • دوخت و طراحی اصولی و استاندارد
  • استفاده از الیاف طبیعی پنبه و بامبو

پشنهاد شده برای شما: 39 مدل روتختی دونفره عروس ساده و شیک

روتختی اصل ترکیه ای از کجا بخرم؟

اغلب برندهای ترکیه ای در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند که محصولات برندهای ترک را از فروشگاهای معتبر حضوری و اینترنتی به مشتریان ارائه می‌کنند. که مدل های جدید و باکیفیت روتختی ترک را می‌توانید در انتهای همین پست ببینید و به صورت اینترنتی از فروشگاه سفارش دهید.

انواع روتختی عروس از برندهای ترکیه

سرویس رو تختی دو نفره عروس که در مدل‌های بسیار زیبا را با توجه به سلیقه خود میتوان از همه برندهای ترکیه‌ای تهیه کرد اما برند رویال هوم توانسته طراحی منحصر بفردی را برای مدل روتختی‌های عروس داشته باشد.

روتختی ترک ارزان

مسلما خرید روتختی یا هر وسیله دیگری با کیفیت بالا و قیمت ارزان اگر در فروشگاهی موجود باشد یک مزیت برای خریداران محسوب می‌شود. خصوصا برندهای خارجی که نیاز به دقت بیشتری برای اصل بودن محصول دارند. اگر شما هم به دنبال خرید روتختی ترک ارزان هستید، می‌توانید به آسانی از طریق فروشگاه‌های اینترنتی که نمایندگی فروش این محصولات را به صورت تک و عمده دارند، اقدام به خرید برندهای مختلف روتختی ترک کنید.

راهنمایی و نکات خرید بهترین مدل روتختی ترکیه

توجه به ظاهر و نوع جنس روتختی هنگام خرید مهمترین فاکتور خرید بهترین مدل روتختی می باشد. که انتخاب بهترین مدل روتختی میتواند علاوه برظاهری زیبا برای دکوراسیون روی کیفیت و آرامش خواب نیز تاثیر گذار خواهد بود. بنابراین توجه به نکات مهم خرید میتواند شما را در انتخاب بهترین مارک روتختی کمک کند.

جنس روتختی: سرویس روتختی یکی از لوازم استراحت و خواب است که مرغوبیت جنس و الیاف آن میتواند روی تنفس و پوست تاثیر زیادی داشته باشد. خصوصا برای افرادی که آلرژی دارند، حتما از محصولاتیکه الیاف طبیعی ضد حساسیت دارندرا انتخاب کنند تا حین استفاده دچار مشکل نشوند.

رنگ روتختی: روتختی یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. بنابر ین توجه به هارمونی رنگ و طرح روتختی که بیشترین هماهنگی را با المان های بکار رفته دکوراسیون اتاق خواب داشته باشد. البته امروزه اغلب مدل روتختی ها با پرده به صورت ست کامل هستند که میتوانند دکوراسیونی مدرن را برای اتاق خواب رقم بزنند.

طرح روتختی : در فروشگاه های حضوری و آنلاین با تنوع بسیلر زیلادی از طرح های مختلف روتختی از برندهای متفاوت روبرو هستیم. که انتخاب روتختی را کمی دشوار کرده است. باید دقت داشته باشید که طرح انتخابی شما بیشترین هماهنگی را با اتاق خواب داشته باشد.

سایز و ابعاد روتختی

روتختی که شامل روبالشی، کاور تشک، کوسن می باشند، اگر از برندهای معتبر ترکیه و یا ایرانی تهیه کرده باشید، در یک سایز و ابعاد استانداردتولید شده اند که میتوانید در مدل های روتختی دونفره و تک نفره بستگی به نوع تختخواب خود انتخاب کنید.

قیمت روتختی ترکیه ای

قیمت روتختی بر اساس فاکتورهای مختلف نوع جنس، طرح ، مارک و چند تکه بودن روتختی تعیین می شوند. که فروشگاه و نمایندگی میتوانند این محصولات را با قیمت مقطوع ومناسب عرضه کنند.

اگر شما هم قصد خرید روتختی ترک را با کیفت بالا و قیمت مناسب را دارید. ما برای سهولت خرید در این قسمت نمونه هایی از برندهای برتر را معرفی کرده ایم. با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول را میتوانید از فروشگاه معتبر تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا