حمام و سرویس بهداشتی

بهترین آینه هوشمند سرویس بهداشتی + 7 مدل آینه ضد بخار حمام

آینه هوشمند ضد بخار سرویس بهداشتی از جدیدترین مدل آینه‌های کاربردی برای حمام و سرویس بهداشتی هستند. که با وجود طرح‌های بسیار شیک به یکی از اصلی‌ترین وسایل سرویس بهداشتی تبدیل شده‌اند. این مدل آینه‌های جدید هوشمند ضد بخار دارای ویژگی‌های منحصر بفرد بسیار جذاب با طراحی بسیار مختلف هستند. هدف ما در این مقاله بررسی انواع مدل آینه هوشمند سرویس بهداشتی و معرفی پرفروشترین مدل آینه‌های هوشمند است.

آینه هوشمند چیست؟

یکی از عناصر پیشرفته بسیار کاربردی برای سرویس‌های بهداشتی آینه‌های هوشمند هستند. که برای مصارف تزئینی فضاهای مختلف مانند آرایشگاه، سالن ورزشی و سرویس بهداشتی …آینه های هوشمند هستند. که به عنوان یک پنل هوشمند با امکانات بی نظیر شنیداری و قابل کنترل می‌باشند. آینه‌های سرویس بهداشتی نمونه‌های از آینه‌های جدید و مدرن هستند. که با قابلیت ضد بخار با نام آینه ضد بخار نیز شناخته شده و توجه بسیاری از طراحان ساختمان را به این محصولات جلب کرده است.

کاربرد آینه هوشمند برای سرویس بهداشتی

احتمالا شما هم با این مسئله زیاد مواجه شده‌اید، که هنگام باز کردن آب گرم سرویس بهداشتی و حمام آینه نصب شده در این قسمت از محیط بخار می‌گیرند. نمی توان به راحتی استفاده کرد. که با وجودآینه حمام ضد بخار با قابلیت ضد بخار و سنسور قابل کنترل آینه‌ای شفاف و کاربردی خواهید داشت.

آینه هوشمند چه ویژگی دارند؟

آینه‌های هوشمند سرویس بهداشتی با قابلیت‌های کاربردی و با طراحی ظاهری زیبا و مدرن دارند. که در مدل و برش‌های بسیار زیبا و گوناگون برای فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، آسانسور و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند. با ایجاد جلوه‌ای چشمگیر ویژگی‌هایی نظیر :

نمایشگر LED با قابلیت پخش محتوا هایی ویدیویی، عکس ساعت و تاریخ را با امکان کنترل از طریق گوشی همراه را دارند. که در مدلهای بسیار شکیل آینه هوشمند سرویس بهداشتی با ظاهری مدرن می‌توانند دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی را متحول کند.

پیشنهاد شده برای شما: ست آینه و باکس سرویس بهداشتی لوکس

بهترین برند آینه ضد بخار

آینه‌های ضد بخار ابتدا در کشور آلمان تولید می‌شدند. که با استقبال بسیار زیادی از خریداران مواجه شدند. و طی مدت زمان کوتاهی به تمام بازارهای بین الملل هم ارائه شدند. و در کشورهای دیگر مثل ایران آینه‌های ضد بخار هوشمند از برندهای معتبر و با کیفیت و دوام بالا تولید می‌شوند. برندهایی نظیر آرادو دلفین مدل آینه‌های هوشمند دستشویی را درتنوع بالایی به شکل مستطیل، مربع، دایره….بسیار زیبا به بازار ارائه کرده‌اند.

آینه هوشمند سرویس بهداشتی

آینه‌های مدرن و پیشرفته با امکانات ویژه به یک مدل آینه هوشمند پرکاربرد تبدیل شده‌اند. هر کدام از این آینه‌ها با قابلیت خاص خود را دارند. که برای خرید بهترین مدل آینه هوشمند سرویس بهداشتی هستند. که برای خرید آینه هوشمند با در نظر گرفتن قابلیت‌های هر کدام از این مدل آینه ها اقدام به خرید آینه داشته باشید.

آینه هوشمند ریموتی

امروزه استفاده از ریموت کنترل برای اکثر وسایل الکترونیکی جزو جدا نشدنی این وسایل شده‌اند. آینه‌های هوشمند سرویس بهداشتی هم از این قاعده مستثنی نیستند. با کمک کنترل طراحی شده برای این مدل آینه میتوان نور و افکت‌های نماش آینه را توسط ریموت تغییر داد.

آینه هوشمند صفحه نمایش‌دار

آینه‌های هوشمند سرویس بهداشتی امروزه مورد توجه بیشتری برای طراحی بهتر دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی قرار گرفته‌اند. که علاوه برظاهری زیبا و متفاوت با آینه‌های معمولی با قابلیت صفحه نمایشگر با ساده‌ترین روش اتصال به گوشی امکان پخش موزیک و ویدیو را نیز فراهم می‌کنند.

آینه هوشمند ضد بخار

آینه های هوشمند عملکرد کاملا متفاوت از آینه‌های معمولی دارند. با داشتن ویژگی خاص و ضد بخار تنها با فشار دادن قسمت تعیین شده روی آینه بخار ایجاد شده از آب گرم توسط سنسورهای طراحی شده برای این مدل آینه کاملا از بین میرود.

خرید آینه هوشمند

در این مطلب با آینه‌های هوشمند سرویس بهداشتی و امکانات این وسیله کاربردی آشنا شدیم. در این قسمت برای سهولت خرید 10 مدل آینه ضد بخار هوشمند را لیست کرده‌ایم. با بررسی مدل آینه ضد بخار سرویس بهداشتی معرفی شده و انتخاب مدل مد نظرتان روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید، تا مشخصات کاملتر و قیمت هر محصول را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا