دکوراسیونمبلمان و چیدمان

بهترین صندلی اداری بتیس + 5 مدل پرفروش بازار

صندلی‌های اداری بتیس یکی از بهترین برندهای موجود در بازار محصول کمپانی معتبر و نام آشنای بتیس است که کاملاً استاندارد و مطابق با آناتومی بدن انسان طراحی شده اند. برند بتیس با تولید صندلی های اداری، دانشجویی، رستورانی… توانسته در کنار برندهای بزرگی چون نیپلر، هوگر و راشن … محصولاتی با کیفت بینظیر را به بازار و قروشگاه های انلایین و حضوری عرضه کند.
به همان اندازه که استفاده از یک صندلی اداری مناسب، می‌تواند میزان بازدهی و راحتی شما را در حین کار افزایش دهد و سلامتی شما را تضمین کند، استفاده از یک صندلی نامناسب علاوه براینکه منجربه ناراحتی شما در زمان کار کردن میشود، آسیب‌های جبران ناپذیری را هم برایتان به همراه دارد.
اگر شما هم ساعت‌های طولانی روی صندلی اداری می‌نشینید، صندلی اداری بتیس یکی از گزینه‌های پیش رویتان می‌باشد، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. تا با پرفروش ترین مدل های صندلی بتیس را معرفی کنیم….

بهترین صندلی اداری بتیس

صندلی‌های اداری بتیس در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذاب تولید شده‌اند و علاوه براینکه ظاهری مدرن و شیک دارند، راحتی بی‌نظیری را در حین کار برای شما فراهم می‌کنند. این صندلی‌ها از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده‌اند و دوام، کیفیت و طول عمر بالایی دارند.
وزن این صندلی‌ سبک است و با ابعاد کوچک ساخته شده و به طور کلی فضای کمی را اشغال می‌کند و برای محیط‌های کوچک مناسب است.
روکش بهترین صندلی اداری ساخت کمپانی بتیس ضد تعریق است و قابلیت تنفس بالایی دارد.این صندلی مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم تکیه‌گاه سر و تکیه‌گاه کمری میباشد و به طور کلی طوری طراحی شده که مانع خستگی کمر، گردن و سایر قسمت‌های بدن شما در هنگام کار می‌شود.
محصولات برند بتیس با اینکه کیفیت و کارایی خوبی دارند، نسبت به محصولات دیگر برندها بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه می‌باشند.

پرفروش ترین مدل صندلی بتیس

صندلی های برند بتیس با کیفیت بالا و ویژگی صندلی های مناسب قضاهای اداری و تجاری یک برند ایرانی خوشنام است که با ضمانت محصولات و پشتیبانی خوب به یکی از پرفروش ترین مدل صندلی های بازار تبدیل شده اند. در این قسمت بهترین مدلهای صندلی بتیس را به شما معرفی می‌کنم.

صندلی اداری بتیس مدل b205m

صندلی اداری بتیس مدل b205m

یکی از بهترین صندلی‌های ساخت شرکت بتیس صندلی اداری مدل b205m است که استاندارد و آرگونومیک طراحی شده است.
این صندلی طراحی مدرن و جذابی دارد و در رنگبندی متنوع مشکی و طوسی طراحی شده و شما می‌توانید مطابق با دکوراسیون اتاق کار خود، رنگ صندلی مدنظرتان را انتخاب کنید.
صندلی اداری مدل b205m از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده، بسیار سبک و کم جا است و قابلیت تنفس بالایی دارد، به طوری که مانع تعریق شما در حین کار میشود.
صندلی اداری مدل b205m مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم پشتی گردن و… است. این محصول چرخدار می‌باشد و بدون اینکه از جایتان بلند شوید، دسترسی شما را به همه قسمت‌های میز کارتان فراهم می‌کند.

صندلی اداری بتیس مدل B204

صندلی اداری بتیس مدل B204

این محصول کمپانی بتیس، همانند دیگر صندلی‌های ساخت این برند استاندارد میباشد و مطابق با آناتومی بدن انسان ساخته شده و راحتی، آسایش و سلامتی را با هم برای شما به ارمغان می‌آورد.
طرح جذاب و رنگ بندی متنوع 16 رنگ تیره و روشن بسیار زیبا از دیگر ویژگی‌های این صندلی اداری است، روکش آن از چرم مصنوعی مرغوب می‌باشد که ضد تعریق است و قابلیت تنفس بالایی دارد.
پایه‌های صندلی اداری مدل 204 از فلز مقاوم ساخته شده و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم تکیه‌گاه سر، چرخدار بودن، خوش قیمت بودن و… اشاره کرد.

صندلی دانشجویی بتیس

صندلی دانشجویی بتیس
صندلی دانشجویی بتیس

صندلی‌ دانشجویی ساخت کمپانی بتیس کاملا استاندارد ، بسیار سبک و کم جا است و در رنگ بندی متنوع و زیبا تولید شده‌اند.
روکش این صندلی از چرم مرغوب مصنوعی ساخته شده و ضد تعریق است. جنس دسته‌های آن از پلاستیک فشرده با کیفیت می‌باشد که دوام و مقاومت بالایی دارد.
صندلی دانشجویی بتیس از پروپیلن ساخته شده که بسیار با دوام است و طول عمر بالایی دارد. جنس پایه‌های آن از فلز مرغوب میباشد و به طور کلی فوق العاده با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

صندلی اداری بتیس مدل B201N

صندلی اداری بتیس مدل B201N

صندلی اداری بتیس مدل 201 استاندارد است و دارای طراحی مینیمال و مدرن میباشد و کیفیت ساختاری بالایی دارد.
جنس روکش آن از چرم مصنوعی با کیفیت میباشد که ضد تعریق است، سبک با ابعاد کوچک برای محیط‌های کوچک طراحی شده و مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم پشتی گردن و… می‌باشد.
این محصول برند بتیس تنوع رنگ بالایی دارد و چرخدار است، پایه‌های فلزی مقاوم دارد و می‌توان گفت این صندلی یک صندلی اداری ایده‌آل و راحت برای کارمندان می‌باشد.

صندلی اداری بتیس مدل کرکره‌ای

صندلی اداری مدل کرکره‌ای
صندلی اداری مدل کرکره‌ای

این محصول کمپانی بتیس، ظاهر مدرن و جذابی دارد و استاندارد میباشد بطوریکه متناسب با آناتومی بدن انسان طراحی شده و مانع خستگی بدن می‌شود.
روکش این صندلی از چرم مصنوعی مرغوب ساخته شده و قابلیت تنفس بالایی دارد و ضد تعریق است.
پایه‌های این صندلی از فلز با دوام ساخته شده و براحتی خراب نمی‌شود. قابلیت تنظیم ارتفاع در این محصول تعبیه شده و شما می‌توانید متناسب با قد خود ارتفاع آن را تنظیم کنید.
صندلی کرکره‌ای چرخ‌دار است و کار کردن را برایتان راحت‌تر می‌کند. این محصول بسیار با کیفیت و قیمت مناسب است.

راهنمای خرید صندلی اداری

برای انتخاب خرید صندلی اداری مناسب باید چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید که در این قسمت آنها را بررسی می‌کنیم.

1- صندلی اداری باید راحت و آرگونومیک باشد و مطابق با آناتومی بدن انسان طراحی شده باشد تا هم راحتی شما را فراهم کند، هم در صورت استفاده در طولانی مدت کمر شما آسیب نبیند.

2- صندلی اداری باید مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع باشد تا هم به راحتی بتوانید ارتفاع آن را مطابق با نوع نشستن تنظیم کنید
ارتفاع صندلی اداری باید به اندازه‌ای باشد که در هنگام نشستن روی آن، به راحتی بتوانید پاهایتان را روی زمین قرار دهید.

3- عرض، عمق و شیب صندلی اداری باید متناسب با فرم بدن شما باشد.
شیب صندلی اداری باید طوری باشد که لگن فرد به طور صحیح روی آن قرار گیرد و همه قسمت‌های پا از قبیل ران، زانو و مچ پا بطور کامل احساس راحتی داشته باشد. عرض و عمق صندلی اداری آرگونومیک و استاندارد، مناسب است.

4- صندلی اداری باید مجهز به تکیه‌گاه کمری باشد و از قسمت کمر شما پشتیبانی کند و مانع خستگی شما شود.
تکیه‌گاه کمری اغلب صندلی‌های اداری به شکل S طراحی شده‌اند و از ستون فقرات محافظت می‌کنند. تکیه‌گاه را در زاویه بین 105 تا 110 درجه از نشیمنگاه قرار دهید تا کمرتان آسیب نبیند.

5- صندلی اداری مجهز به تکیه‌گاه سر قابل تنظیم است. تکیه‌گاه سر در صندلی اداری طوری تعبیه شده که با زاویه 30 درجه چرخش دارد و 5 سانت پایین‌ و بالا حرکت می‌کند و برای همه افراد با هر میزان قد مناسب است.
تکیه‌گاه مانع رسیدن آسیب به ستون فقرات و گردن می‌شود و از خسته شدن بدن و گردنتان پیشگیری می‌کند.

6- صندلی‌ اداری باید چرخدار باشد تا به شما این امکان را بدهد که به همه قسمت‌های میز خود بدون اینکه از جایتان بلند شوید، دسترسی داشته باشید.

7- دقت کنید صندلی اداری که انتخاب می‌کنید دارای روکش مناسبی باشد که اولاً ضد تعریق باشد و قابلیت تنفس بالایی داشته باشد و دوماً به راحتی تمیز شود. صندلی‌های اداری با روکش چرمی، محبوبیت بالایی دارند به راحتی تمیز می‌شوند.

8- قیمت صندلی اداری بر اساس برند سازنده آن، جنس روکش، کیفیت و… متفاوت است و شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه شخصی تان صندلی اداری مد نظرتان را انتخاب کنید.

9- برند سازنده صندلی اداری نشان دهنده میزان دوام و کیفیت آن است، بنابراین سعی کنید از برندهای معتبر خرید کنید.

در نهایت با توجه به نکاتی که عنوان کردیم و با در نظر گرفتن میزان قد و وزن خود و سلیقه شخصی‌تان، سعی کنید صندلی اداری را از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر بخرید، تا هم گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد و هم استاندارد باشد.
صندلی اداری را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه ظاهر آن مدرن و شیک است، راحتی و آسایش شما را فراهم کند و قسمت‌های مختلف آن قابل تنظیم باشد تا در صورت استفاده در طولانی مدت بدنتان آسیب نبیند

پیشنهاد مطالعه: بهترین صندلی نیپلر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا