حمام و سرویس بهداشتیخانه و آشپزخانه

15 مدل ست دیواری سرویس بهداشتی ( جدیدترین های 1403)

ست دیواری سرویس بهداشتی دیواری زیبا و شیک از لوازم و اکسسوری های کوچک اما ضروری برای سرویس های بهداشتی هستند که در محیط های خانگی، اداری و تجاری کاربرد دارند. یک سرویس بهداشتی مناسب با اینکه کمترین فضا را در منزل به خود اختصاص می‌دهد، اما وجود اکسسوری ها و لوازم کاربردی آینه، جا حوله ای، جا مسواکی… تاثیر زیادی روی زیبایی و دکوراسیون این فضادارد و مستقیماً با بهداشت خانواده شما در تماس است.
انتخاب یک ست سرویس بهداشتی شیک به عوامل مختلفی بستگی دارد خوب علاوه بر اینکه رفاه و آسایش شما را فراهم می‌کند، دکوراسیون دستشویی و حمام شما را شیک‌تر می‌سازد.

ست سرویس بهداشتی چیست؟

مجموعه‌ای از وسایل کاربردی مورد استفاده در حمام و دستشویی که هم برای بهداشت فردی از آنها استفاده می‌شود، هم زیبایی سرویس بهداشتی شما را افزایش می‌دهد این سرویس ها که شامل چند تکه هستند ست سرویس بهداشتی می‌گویند که فضای حمام و دستشویی شما را نظم می‌بخشند.

ست سرویس بهداشتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، فانتزی و مدرن و همچنین در سایزهای متفاوت، در بازار موجودند و شما میتوانید ، با در نظر گرفتن نیاز خود و متناسب با سلیقه شخصیتان و دکوراسیون منزلتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

انواع ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی انواع مختلفی دارد که بین 4 تا 7 تکه است. این ست‌ها معمولاً از فلز، پلاستیک یا سرامیک ساخته می‌شوند. که از برندهای مختلف با طراحی های بسیار زیبا و جذاب عرضه شده اند

ست سرویس بهداشتی دیواری

ست سرویس بهداشتی دیواری شامل آینه، جا صابونی، جا مایع دستشویی، جادستمالی، جامسواکی، آویزه حوله و… می‌شود که اغلب دارای قابلیت نصب روی دیوار و اطراف آینه هستند به همین دلیل فضای کمی را اشغال می‌کنند و در طرحها و رنگ‌های متنوع و جذاب تولید می‌شوند.

ست سرویس بهداشتی سطل و فرچه


سطل فرچه برای تمیز کردن سطح سرویس بهداشتی کاربرد دارد. سطل یکی از اجزای اصلی ست سرویس بهداشتی است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود است. برخی از سطل‌ها پدالی و برخی بدون پدال هستند، سطل‌های پدالی برای حفظ نظافت بهتر می‌باشد.

بهترین مارک ست سرویس بهداشتی دیواری

لیمون، ایکیا، همارا، هوم کت، ایکیا، هارمونی.… از برندهای مطرح و خوشنام هستند در زمینه تولید ست‌های سرویس بهداشتی با کیفیت فعالیت می‌کنند، محصولاتی بسیار درجه یک به بازار عرضه کرده‌اند این برندهای شناخته شده طرفداران زیادی دارند.

ست سرویس بهداشتی همارا

یکی از بهترین برندهای داخلی تولیدکننده ست سرویس بهداشتی، برند معتبر همارا است که از متریال پیشرفته و مدرن در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.
ست سرویس بهداشتی همارا علاوه بر طراحی جذاب و مدرن، کیفیت و مقاومت بالایی دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید شده است. محصولات همارا علاوه بر منزل شخصی، در ادارات و کارخانه ها، هتلها و…. هم کاربرد دارند.

ست سرویس بهداشتی لیمون

محصولات لیمون یکی از خوش قیمت‌ترین و پرطرفدارترین برندهای داخلی است که علاوه بر داخل ایران، در کشورهای خارجی هم طرفداران خاص خود را دارد.
ست سرویس بهداشتی لیمون فوق العاده پرفروش و با کیفیت هستند، دوام و مقاومت بالایی دارند و به راحتی خراب نمی‌شوند.
این کمپانی همواره روی محصولات خود تست کنترل کیفی انجام می‌دهد و توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد.

ست دیواری سرویس بهداشتی هوم کت

یکی از بهترین ست‌ سرویس بهداشتی های موجود در بازار، محصول برند هوم کت است که رنگبندی جذاب و مدرنی دارند و مطابق با سلیقه ایرانی طراحی شده و از مواد درجه یک ساخته شده‌اند، به همین دلیل نسبت به دیگر ست‌های بهداشتی وزن کمتر و اندازه استانداردتری دارند.
محصولات این کمپانی بسیار با کیفیت و با دوام هستند و طول عمر بالایی دارند و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارند.

ست سرویس بهداشتی ایکیا

برند ایکیا ست های سرویس بهداشتی‌ با طراحی ساده و در عین حال بسیار شیک را به بازار عرضه کرده که طرفداران زیادی دارند.
این کمپانی از متریال درجه یک و بسیار پیشرفته در ساخت محصولات خود استفاده می‌کند به همین دلیل این محصولات، فوق العاده با کیفیت و با دوام می‌باشند، همچنین کم جا می‌گیرند و وزن سبک‌تری دارند.

ست سرویس بهداشتی هارمونی


برند ایرانی هارمونی ست‌های سرویس بهداشتی بسیار شیک و مدرنی را با کیفیت بالا به بازار عرضه کرده که دوام و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدن و ضربه دارند.
این محصولات مستحکم و کم جا هستند و از موادی سبک و مرغوب ساخته شده‌اند و به راحتی خراب نمی‌شوند.

ست سرویس بهداشتی 9 پارچه دلفین مدل EST-02-C

ست سرویس بهداشتی 9 پارچه دلفین مدل EST-02-C
ست سرویس بهداشتی 9 پارچه دلفین مدل EST-02-C
جنساستیل ضدزنگ
امکانات ست سرویس بهداشتیجادستمالی

ست سرویس بهداشتی 7 پارچه دلفین مدل 78AB-7

ست سرویس بهداشتی 7 پارچه دلفین مدل 78AB-7
ست سرویس بهداشتی 7 پارچه دلفین مدل 78AB-7

جنساستیل
امکانات ست سرویس بهداشتیاستند لوازم آرایشی
ابعاد بسته‌بندی۵۰*۴۰*۳۵ سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی۳۵۰۰ گرم
سایر توضیحاتجنس بدنه از آلیاژ زینک ،آبکاری کروم و ضد زنگ – جنس بدنه زینک و آبکاری کروم (ضد زنگ) سایز جای مایع۷*۱۳*۲۵ سانتیمتر سایزحوله بلند۷*۴۴*۶ سانتیمتر سایز جای دستمال رول۹*۱۳*۱۳ سانتیمتر سایز زیر آینه ۱۴*۵۰*۶ سانتیمتر سایزجا صابون۱۲*۱۶*۵ سانتیمتر سایزحوله گرد ۸*۲۱*۸ سایزجا مسواک ۱۱*۱۲*۱۱ جنس ظرف جای مایع و جای صابون از سرامیک

ست سرویس بهداشتی 5 تکه اطلس مدل الوند

مشخصات
جنسپلاستیک
امکانات ست سرویس بهداشتیاستند لوازم آرایش

ز

ویژگی‌های ست سرویس بهداشتی دیواری با کیفیت

از آنجایی که ست‌های سرویس بهداشتی موجود در بازار، بسیار زیاد هستند و تنوع بالایی دارند، انتخاب یک سرویس بهداشتی خوب در بین برندهای متنوع و طرح های مختلف کمی چالش برانگیز است. مشخصات ست سرویس بهداشتی را که کیفیت عالی دارند را بررسی می کنیم.

1- جنس ست سرویس بهداشتی
اولین نکته‌ای که باید به آن دقت کنیم جنس سرویس بهداشتی است دقت کنید که محصول مد نظرتان محکم و با دوام باشد تا طول عمر بالایی داشته باشد.

ست سرویس بهداشتی از نظر جنس سه دسته است.

  • سرویس بهداشتی پلاستیکی که قیمت آن بسیار مناسب است، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و دوام کمتری نسبت به ست‌های سرویس بهداشتی دیگر دارد.
  • ست سرویس بهداشتی فلزی: که از استیل یا آلومینیوم در ساخت آن استفاده شده، دوام بالایی در مقابل ضربه و رطوبت دارد،در طرح‌ها و رنگ‌های مدرن و جذابی تولید شده است.
  • ست سرویس بهداشتی سرامیکی: با دوام‌ترین سرویس بهداشتی از جنس سرامیک ساخته شده که در برابر رطوبت، ضربه، مواد شوینده مقاوم است فوق العاده شیک و زیبا می‌باشد و قیمت بالاتری نسبت به بقیه ست‌ها دارد.

2- سایز ست سرویس بهداشتی
اندازه ست سرویس بهداشتی مدنظرتان باید متناسب با محیط دستشویی و حمام شما باشد. اگر فضای شما کوچک است، از ست سرویس بهداشتی با سایز کوچکتر استفاده کنید و اگر فضای بزرگی در اختیار دارید، ست سرویس بهداشتی بزرگتر را انتخاب کنید.

4- طراحی و شکل ظاهری ست سرویس بهداشتی
ست سرویس بهداشتی که انتخاب می‌کنید باید با دکوراسیون حمام و دستشویی شما همخوانی داشته باشد. بعضی افراد ست بهداشتی مدرن را با رنگ‌های روشن و آرامبخش انتخاب می‌کنند و برخی دیگر به ست‌های بهداشتی کلاسیک علاقمند هستند.

5- ست سرویس بهداشتی باید ضد آب باشد. از آنجایی که کاربرد آنها در محیط مرطوب است، بهتر از ضد آب باشد در غیر این صورت ست های سرویس بهداشتی فلزی زنگ می‌زنند.

6- ست سرویس بهداشتی باید در برابر مواد شوینده مقاوم باشد. از آنجایی که در سرویس بهداشتی، دائماً از مواد سفید کننده و ضدعفونی کننده استفاده می‌کنیم، ست سرویس بهداشتی که انتخاب می‌کنیم، باید مقاوم باشد و در مواجهه با مواد شوینده خراب نشود.

7- ست سرویس بهداشتی باید قابلیت شستشو داشته باشد. از آنجایی که همواره در حال شستشو در سرویس بهداشتی هستیم تا مانع انتقال باکتری شویم، باید ست سرویس بهداشتی ضد آب را انتخاب کنیم و اگر ست مدنظر قابلیت شستشو نداشته باشد، فقط جنبه تزیینی دارد.

8- ست سرویس بهداشتی را از برند سازنده معتبر انتخاب کنید، تا دوام و کیفیت بالایی داشته باشد.

9- به قیمت ست سرویس بهداشتی دقت کنید. زیرا ست‌ سرویسهای بهداشتی وجود در بازار، قیمت‌های متفاوتی دارند و شما باید با در نظر گرفتن بودجه شخصی و نیاز خود یکی از آنها انتخاب کنید.

به طور کلی ست سرویس بهداشتی که انتخاب می‌کنید، باید زیبا و مدرن باشد، کاربردی باشد و عملکرد خوبی داشته باشد، از مواد با کیفیت ساخته باشد و مقرون به صرفه باشد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا