خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین سماور برقی شیشه‌ای جدید + 11 مدل پرفروش 2024

سماورهای برقی شیشه‌ای جدید دارای ظاهر فوق العاده جذاب و مدرنی هستند این مدل سماورهای مدرن با نو آوری در طراحی ترکیبی از استیل و شیشه جلوه ویژه‌ای را به آشپزخانه ها می‌بخشند، بنابراین اگر به زیبایی ظاهر سماور اهمیت می‌دهید، سماور برقی شیشه‌ای انتخابی ایده ال می‌باشند. که از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شوند.

اگر شما هم به دنبال خرید بهترین مارک سماور برقی شیشه‌ای جدید و با کیفیت هستید، در این پست قصد داریم جدیدترین مدل سماور برقی شیشه ای مدرن و کارآمد را از برندهای پرفروش بازار بررسی و در پایان معرفی کنیم پیشنهاد میکنم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین سماور برقی شیشه‌ای

میگل، بوش، فلر، دسینی، تکنو، مایر…. از برندهای مطرح و معتبر ایرانی و خارجی هستند که اقدام به طراحی و تولید سماورهای برقی شیشه‌ای در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مختلف کرده‌اند. محصولات این کمپانی‌ها بزرگ بسیار با کیفیت و بادوام هستند و از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده اند و دارای امکانات و قابلیت‌های کاربردی می‌باشد.

سماور برقی شیشه‌ای بوش

سماور برقی شیشه‌ای بوش


سماورهای برقی شیشه‌ای بوش یکی از بهترین برندهای ساخت آلمان است که در بازارهای خارجی و ایران از برندهای پرفروش و بسیار پرطرفدار هستند.
سماورهای شیشه‌ای بوش دارای ظاهر جذاب و مدرن در ظرفیت‌های مختلف تولید شده است. جنس بدنه آن از شیشه پیرکس می‌باشد که بسیار با کیفیت است و در برابر گرما مقاومت بالایی دارد. این مدل سماور شیشه ای با توان مصرفی 2200 وات مصرف انرژی بسیار پایین دارند.
از جمله امکانات سماورهای شیشه‌ای ساخت کمپانی بوش تنظیم درجه حرارت، نشانگر جوش آمدن آب، صفحه گرم نگهدارنده آب، سیستم قطع خودکار، سیستم گرم نگه داشتن چای، فیلتر استیل جدا با قابلیت جدا شدن، چراغ ال ای دی و… می‌باشد.

سماور برقی شیشه‌ای دسینی

سماور برقی شیشه‌ای دسینی

سماورهای برقی شیشه‌ای دسینی ساخت کشور ایتالیا هستند که مانند سایر محصولات ایتالیایی طراحی بسیار شیک و مدرنی دارند و جلوه‌ای خاص به آشپزخانه شما می‌بخشند.
این سماورها از جنس شیشه پیرکس با کیفیت ساخته شده‌اند از مدل سماورهای برقی کم مصرفی هستند که با توان بالا بسیار پرقدرت هستند و سریع آب را جوش می‌آورند
سماور برقی دسینی مجهز به سیستم گرم نگه داشتن چای، امکان تنظیم درجه حرارت، فیلتر استیل جدا شدنی، مجهز به چراغ ال ای دی آبی و قرمز، محفظه سیم جمع کن در زیر سماور و… می‌باشد. سماورهای برند دسینی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در ایران می‌باشند.

سماور برقی شیشه‌ای تکنو

سماور برقی شیشه‌ای تکنو

سماورهای برقی شیشه‌ای تکنو ساخت ایران هستند و جنس بدنه آنها از شیشه پیرکس مقاوم در برابر حرارت، ساخته شده است و از استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم در قسمت‌های مختلف آن استفاده شده است.
سماورهای برقی شیشه‌ای تکنو با ترکیبی از استیل و شیشه در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده اند دارای ظاهر بسیارمدرن و زیبایی هستند. این سماورها بسیار سبک هستند و توان مصرفی آنها 2600 وات است و در مقابل مصرف انرژی آنها فوق العاده کم است.
از جمله قابلیت‌های مورد توجه سماور برقی‌های تکنو می‌توان به سیستم هوشمند قطع خودکار، صفحه گرم نگهدارنده آب، نشانگر جوش آمدن آب، فیلتر استیل ضد زنگ و… اشاره کرد.

طط

سماور برقی شیشه‌ای میگل

سماور برقی شیشه‌ای میگل


سماور برقی شیشه‌ای میگل یکی از بهترین و محبوب‌ترین سماورهای شیشه‌ای موجود در بازار است که عملکرد خیلی خوبی دارد.
سماور میگل یکی از برندهای قدیمی و با تجربه ایرانی است که ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد، وزن آن نسبتاً سبک و در حدود دو کیلو گرم می‌باشد و در ظرفیت‌های مختلف تولید شده است.
سماور برقی شیشه‌ای میگل از شیشه SCHOOTT آلمان ساخته شده است که فوق العاده با دوام و با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت است. شیر برقی این سماور از فولاد ضد زنگ تولید شده است. توان مصرفی این سماور بالا می‌باشد به همین دلیل سماور قدرتمندی است و مصرف انرژی آن بسیار کم است.
سماور برقی شیشه‌ای میگل مجهز به سنسور الکترونیکی دما، سیستم خاموش شدن خودکار، سیستم محافظت در مقابل گرمای بیش از اندازه و کتری بدون آب، نشانگر گرما و نور قرمز جوش و… میباشد.
جنس فیلتر قوری این سماور از استیل ضد زنگ است و در سماور میگل از سیستم هوشمندی استفاده شده که می‌تواند دو حالت گرم و جوش را جابجا کند و سیستم گرمایشی آن از کنترل الکترونیکی هوشمند می‌باشد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد شده برای شما: بهترین سماور گازی

مشخصات سماور برقی شیشه‌ای

سماورهای برقی فوق العاده سبک هستند و ابعاد کوچکی دارند و فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهند. از آنجایی که محتوای داخل سماور و قوری کاملاً مشخص و قابل رویت است، جذابیت بالایی دارند.
سماور برقی شیشه‌ای بسیار کاربردی است و در ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید شده‌ است.این سماورها، آب را با سرعت بالایی به جوش می‌آورند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند و علاوه بر اینکه کار کردن با آنها بسیار راحت است، به آسانی هم شسته می‌شوند، به همین دلیل محبوبیت بالایی در بین مردم دنیا دارند.

جنس بدنه: سماورهای برقی شیشه‌ای از شیشه های پیرکس با دوام و با کیفیت است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. بخش‌هایی از سماور که از جنس استیل ساخته شده است مانند فیلتر و… از استیل‌های ضد زنگ با دوام می‌باشد.
و بخش‌هایی از سماور برقی شیشه‌ای که پلاستیکی می‌باشد مانند دسته های سماور و… از پلاستیک فشرده مقاوم ساخته شده که همه آنها طول عمر بالایی دارند و به راحتی خراب نمی‌شوند.


ظرفیت سماور: برای انتخاب یک سماور باید به ظرفیت آن توجه کنید. مخزن سماور قسمتی از سماور است که اب گرم را در خود نگه می‌دارد و بطور کلی سماورهای برقی شیشه ای در ظرفیت‌های 2 تا 8 لیتری ساخته شده اند.
ظرفیت سماوری که انتخاب می‌کنید، بستگی به تعداد نفرات خانواده شما و میزان مصرف چایتان دارد. اگر خانواده کم جمعیتی دارید، سماور برقی شیشه ای 2 تا 3 لیتری را انتخاب کنید و اگر خانواده شما پرجمعیت است، سماور برقی 5 لیتر به بالا برای شما مناسب است.

سماور برقی‌های شیشه‌ای مدرن مجهز به نشانگر جوش آمدن آب هستند که به شما یادآوری می‌کند که آب جوش آمده است.

سیستم قطع خودکار : سماور برقی‌های شیشه‌ای مجهز به سیستم قطع خودکار هستند که بسیار کاربردی است. این فناوری، بعد از جوش آمدن آب برای صرفه‌جویی در مصرف برق، سماور را به طور اتوماتیک وار خاموش می‌کند، در نتیجه آب سماور تبخیر نمی‌شود و مانع داغ شدن بیش از حد سماور می‌شود و به ایمنی سماور هم کمک می‌کند.

صفحه گرم نگهدارنده: سماور برقی شیشه‌ای مجهز به صفحه گرم نگهدارنده آب است که آب داخل سماور را به میزان کافی گرم نگه می‌دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

فیلتر: سماور برقی شیشه‌ای دارای فیلتر املاح است که مانع وارد شدن املاح آب درون قوری می‌شود و فوق العاده کاربردی است.

توان مصرفی: توان سماور برقی شیشه‌ای اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا هر چقدر توان مصرفی سماور بالاتر باشد، آب زودتر به جوش می‌آید و چای سریع‌تر دم می‌کشد. بنابراین باید سماوری برقی را انتخاب کنید که قدرتمند باشد و توان مصرفی آن بالا باشد. معمولاً توان مصرفی سماورهای برقی شیشه‌ای بین 1000 تا 2000 وات است.

مصرف انرژی: حتماً به برچسب انرژی سماور برقی شیشه‌ای دقت کنید. سماورهای برقی شیشه‌ای معمولاً مصرف انرژی کمی دارند و گرید انرژی آنها A میباشد.

چکه گیر: سماور برقی‌های شیشه‌ای اغلب دارای سینی چکه گیر هستند. سینی چکه گیر قطعه گرد است که در قسمت زیرین شیر سماور و جلوی پایه نصب شده است و مانع ریختن آب به اطراف سماور می‌شود.


نشان استاندارد: داشتن نشان استاندارد، مشخص می‌کند سماوری که انتخاب کرده‌اید از بخش کنترل کیفیت رد شده است و مورد تایید قرار گرفته است و به اندازه کافی ایمن و با کیفیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا