خانه و آشپزخانهلوازم برقی

جاروبرقی جنرال فیت خوبه؟ 3 مدل بهترین جاروبرقی جنرال فیت

جاروبرقی جنرال فیت یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین جاروبرقی های سطلی موجود در بازار است که از متریال با کیفیت ساخته شده و امکانات قابل توجهی دارد این جاروبرقی ها مطابق با تکنولوژی روز آلمان طراحی شده و در ایران به مرحله مونتاژ رسیده است.
جاروبرقی نیمه صنعتی جنرال فیت مجهز به مخزنی بزرگ است و علاوه بر اینکه برای استفاده در منزل مناسب است، جاروبرقی های جنرال فیت با موتور قدرتمند و طراحی جاروبرقی نیمه صنعتی برای محیط‌های عمومی مثل ادارات، رستوران‌ها، تالارها، هتل ها و… کاربرد دارد.

جاروبرقی جنرال فیت ساخت کجاست؟

جنرال فیت یک برند ایرانی است که در ابتدا با نام شرکت یادآوران پیروز در شهرک صنعتی جی، اصفهان پایه گذاری شد، در اواخر سال 1396 نام خود را به کمپانی جنرال فیت تغییر داد.
این کمپانی با بیشتر از سه دهه تجربه و استفاده از دانش متخصصین و تکنسین‌های مجرب آلمانی و استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته، محصولاتی بسیار مدرن و درجه یک را به بازار عرضه کرده که مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی شده‌اند اما نسبت به برندهای خارجی قیمت ارزانتری دارند.
کمپانی جنرال فیت انواع جاروبرقی های نیمه صنعتی را به بازار عرضه کرده که دارای گارانتی دو ساله هستند و 12 سال خدمات پس از فروش دارند.
این کمپانی اقدام به راه اندازی واحد توسعه و تحقیق برای بالا بردن، کیفیت محصولات خود کرده و حضوری فعال در تولید جاروبرقی‌های سطلی برای مکان‌های عمومی دارد.

جارو برقی جنرال فیت
جارو برقی جنرال فیت

بهترین مدل جاروبرقی جنرال فیت

جارو برقی جنرال فیت مدل پرستو Parastoo 5300 و جاروبرقی جنرال فیت مدل نسیم 4300 دو محصول کمپانی جنرال فیت ظاهر جذاب و مدرنی دارد و علاوه براینکه بدنه آن فوق العاده مستحکم و با کیفیت است، مقاومت و طول عمر بالایی دارد
فیلتر نمدی که در این جاروبرقی به کار رفته مانع وارد شدن گرد و غبار به موتور آن می‌شود. استفاده از متریال با کیفیت در لوله‌های خرطومی آن به استحکام و دوام این لوله‌ها افزوده است.
لوازم جانبی که برای جاروبرقی صنعتی جنرال فیت در نظر گرفته شده شامل زانو گردان و لوله خرطومی میباشد و برای جاروبرقی نیمه صنعتی این برند مبل پاک کن و گوشه پاک کن طراحی شده است.


پیشنهاد مطالعه: بهترین جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو 5300

جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو 5300
جاروبرقی جنرال فیت مدل پرستو 5300

بهترین و پیشرفته‌ترین محصول کمپانی جنرال فیت، جاروبرقی مدل پرستوی آن است که نسبت به بقیه جاروبرقی‌های این برند ظاهر جذاب‌تر و شیکتری دارد.
با اینکه موتور این جاروبرقی بسیار قدرتمند است و توان مصرفی آن 1300 وات دارد، صدای آن بسیار کم(70 دسی بل) می‌باشد و به هیچ وجه آزاردهنده نیست.
لوله خرطومی این جاروبرقی از محصولات پلیمری ساخته شده و استحکام و دوام بالایی دارد.
این جاروبرقی نیمه صنعتی مجهز به مخزنی بزرگ با گنجایش 21 لیتر است که بسیار مورد توجه رستوراندارها، صاحب کارخانه‌ها، هتل دارها و… قرار گرفته است.
جاروبرقی مدل پرستو جنرال فیت، مجهز به فیلتر بهداشتی هپا است که ضد آلرژی می‌باشد.
شعاع کارکرد 7 متری و سیم جمع کن خودکار از دیگر قابلیت‌های این جاروبرقی می‌باشد.

جاروبرقی جنرال فیت مدل نسیم 4300

جاروبرقی جنرال فیت مدل نسیم 4300
جاروبرقی جنرال فیت مدل نسیم 4300

جاروبرقی جنرال فیت مدل نسیم در دسته جاروبرقی های سطلی قرار دارد این مدل جاروبرقی با برخورداری از موتور قدرتمند دو پروانه تکنولوژی AEG آلمان، با توان 1300 وات مکش بسیار قوی و عملکرد عالی از گزینه های ایده ال برای خانه های بزرگ و  منازل ویلایی،سالن‌های بزرگ همچون فروشگاه‌ها، مساجد… است. این دستگاه با لوله خرطومی باکیفیت مجهز به چرخ‌هایی با قابلیت چرخش 360 بسیار روان هستند. از دیگر ویژگی های این محصول مخزن 21 لیتری بسیار بزرگ بدون نیاز به خالی کردن مکرر مخزن جاروبرقی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا