خانه و آشپزخانه

بهترین چراغ اضطراری شارژی + قیمت 12 مدل دیواری و سقفی ارزان

این مسئله تاکنون برای همه افراد پیش آمده زمانی که جریان برق شهری قطع می‌شود. تا زمان وصل مجدد نیاز به روشنایی پیدا کرده‌اید. چراغ اضطراری شارژی یکی از وسایل روشنایی است. که در مواقع قطع جریان برق یا مواقعی که هیچ گونه دسترسی به جریان برق و روشنایی نیست. موقع اضطرار و نیاز به روشنایی کمک زیادی به شما میکند. خرید چراغ اضطراری شارژی و اتوماتیک در این موقعیت اهمیت زیادی دارد. که این مدل چراغ میتواند نور و روشنایی را تا چند ساعت برای فضا تامین کند.

این که قطع جریان برق برای هر شهری امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین منبع نوری که که همیشه در این مواقع میتواند در دسترس شما قرار بگیرد. تهیه چراغ اضطراری شارژی است. که هم نور کافی را برای مواقع قطع برق و در مکان هایی که قابلیت دسترسی به برق را ندارند مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر قصد خرید چراغ اضطراری شارژی و یا اتوماتیک را دارید و به اهمیت این منبع نور واقف هستید باید با مدل‌ها و نکاتی که برای خرید این وسیله کاربردی نیاز است، را در این پست مطالعه و در انتهای پست بهترین چراغ اضطراری شارژی معرفی شده را مورد بررسی قرار دهید.

چراغ اضطرار شارژی چیست؟

چراغ اضطرار شارژی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ چراغ اضطراری یکی از انواع روشنای دهنده است که با ذخیره انرژی برق درون منبع ذخیره میتواند در زمان قطع و نبود برق برای نور و روشنایی محیط استفاده می شوند. که در مدل‌های بسیار متنوع با ظرفیت نگهداری شارژ و نوردهی مدل های آن با هم تفاوت دارند.

خرید چراغ اضطراری

انواع چراغ اضطراری

چراغ های اضطراری دستی، رومیزی و یا چراغ های اضطراری اتوماتیک که امروزه به طور ثابت برای ساختمان های بزرگ و مراکز تجاری …نصب میکنند. چند نوع از چراغ های اضطراری شارژی و اتومانتیک طراحی شده اند تا درمواقع اضطراری نور کافی را برای روشن شدن محیط ایجاد کنند.

چراغ اضطراری اتوماتیک

ساختمان های بزرگ که بسیاری از فضاهای آن ها مانند راهروها و آسانسورها هیچ گونه دسترسی به نور ندارند، با نصب چراغ های اضطراری اتوماتیک و چراغ تامین مرکزی و شارژی برای مواقع بحران و قطع برق نور این فضاها برعهده چراغ اضطراری اتوماتیک می‌باشد.

چراغ اضطراری شارژی

چراغ اضطراری شارژی دیواری و سقفی قابلیت جابه جایی دارند و در مدل های متنوعی در بازار وجود دارند. که از قیمت مناسبی هم برخوردارند. فقط کافیست قبل از استفاده آن را قبلا به شارژ متصل و شارژ شده باشد.

چراغ اضطراری شارژی سقفی

این مدل چراغ اضطراری که با نصب روی سقف و یا دیوار که قابلیت شارژ را دارند. زمان قطع برق کافیست این مدل چراغ اضطراری را روشن کرده تا نور و روشنایی لازم را در اختیار داشته باشید.

پیشنهادشده برای شما: جدیدترین چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و شیک بازار

راهنمای خرید چراغ‌های اضطراری

وزن اندازه: با توجه به این موضوع که چراغ اضطراری در مواقعی که دسترسی به نور ندارید قرار است استفاده شوند. اندازه ای انتخاب کنید که قابلیت جابه جایی به اتاق های دیگر و یا خارج از محیط خانه را داشته باشید. و اگر قرار است بیشتر در بیرون از فضای خانه استفاده کنید بهتر است که وزن زیادی هم نداشته باشد.

جنس چراغ: چراغ های اضطراری از آلومینیوم، فلز و پلاستیک هستند. که حتما با مدل های متفاوت آن مواجه شده اید. هنگام خرید دقت داشته باشید که جنس چراغ اضطراری کیفیت خوبی داشته باشد. خصوصا قسمتی که لامپ قرار روکش پلاستیک شفاف داشته باشد تا نوردهی بیشتری ایجاد کند.

نوع لامپ چراغ اضطراری: برای ساخت چراغ های اضطراری از بهترین شکل ممکن یعنی لامپ LED , SMD که انرژی کمتری مصرف میکند، تولید می‌شوند. نکته ای که شما هنگام خرید باید با آن توجه کنید نوع چراغ که دارای چند لامپ است و یا نور کافی را برای فضای شما دارد؟ به همین منظور باید تعداد لامپ های چراغ اضطراری را هنگام خرید در نظر بگیرید.

میزان روشنایی: اغلب چراغ های شارژی دارای تنظیم میزان روشنایی کافی با مصرف انرژی کم می‌باشند. بنابراین مدل چراغ اضطراری شارژی را تهیه کنید که قابلیت تنضیم نور با توجه به محیط شماا را داشته باشد. تا بتوان در مدت زمان بیشتری از نور آن استفاده کرد.

نوع منبع تغذیه: یکی از عوامل مهم چراغ اضطراری شارژی نوع منبع تغذیه آن می باشد. که قابلیت شارژ پذیری داشته باشد، و مدل هایی هستند که با انرژی خورشیدی قابل شارژ شدن هستند. این مدل که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند برای افرادی که خارج از شهر هستند و به برق دسترسی ندارند مناسبند. ( هنگام خرید جراغ اضطراری حتما به ظرفیت باتری و منبع تغذیه‌ توجه داشته که میزان نوردهی چراغ دقیقا بستگی به منبع تغذیه دارد.

بهترین مارک چراغ اضطراری شارژی قوی

برندهای زیادی اقدام به تولید چراغ های اضطراری شارژی کرده اند. که نمونه ای از این برندهای با کیفیت میتوان به ویداسی، کیانک، دی پی، فیرست، باسئوس، تامین نور …را جزو بهترین برندهای تولید کننده چراغ های اضطراری شارژی و اتوماتیک معرفی کرد.

چراغ اضطراری دو کاره کامی سیف مدل KM-7677

پرفروشترین چراغ اضطراری بازار چراغ اضطراری دو کاره کامی سیف مدل KM-7677

چراغ اضطراری دو کاره کامی سیف مدل KM-7677

چراغ اضطراری دو کاره کامی سیف مدل KM-7677

  • ویژگی باتری: منبع تغذیه
  • قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
  • رنگ نور: مهتابی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت چراغ اضطراری شارژی

نوع لامپ ، ظرفیت باتری، کیفیت ساخت….عوامل متعددی هستند که روی تعیین قیمت چراغ شارژی و اتوماتیک تاثیر دارند. پیشنهاد میکنم چراغ شارزی را از برندهای نام آشنا و معتبر تهیه کنید. تا نسبت به قیمت ارزش خرید را داشته باشد.

درادمه این پست مدل های برتر از انواع چراغ اضطراری شارژی را لیست کرده ایم که که میتوانید با بررسی مدل چراغ و قیمت آن با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید چراغ مورد نیاز خود را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا