خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک ماشین لباسشویی اتوماتیک 1403 + 10 مدل پرفروش سال

ماشین لباسشویی اتوماتیک چه مارکی خوبه ؟

ماشین لباسشویی اتوماتیک یکی از وسایل خانه است، که با توجه به پیشرفت تکنولوژی به دو دسته ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک پیشرفته هستند. که هرکدام از این دو مدل دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی می‌باشند. در این مقاله قصد داریم وِیژگی‌های این دو نوع ماشین لباسشویی اتوماتیک را با توجه به مارک‌های مختلف بپردازیم و در ادامه برندهای با کیفیت ایرانی و خارجی را معرفی کنیم.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک

ظرفیت ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی‌اتوماتیک بربرحسب کیلوگرم ظرفیت مدل های مختلف آن سنجیده میشود. که متنوانید انتخاب ظرفیت ماشین لباسشویی را به تعداد افراد خانواده در تصویر پایین مشخص شده است.

ظرفیت ماشین لباسشویی اتوماتیک

نوع چرخش و سرعت لباسشویی: لباسشویی های اتوماتیک دارای درجه تنظیم درجه چرخش هستند که با تنظیم درجه شستشو سرعت و چرخش مشخص میشود. البته لباسشویی هر چقدر سرعت بیشتری داشته باشد زمان شستشو را با قدرت بیشتر و در کمترین زمان ممکن با صرف انرژی پایین انجام میدهد.

اتصال به وای فای: یکی از امکانات و قابلیت بسیار ویژه که با پیشرفت تکنولوژی برای ماشین های لباسشویی‌اتوماتیک قرار داده اتصال به وای فای است. این امکان فراهم شده که ماشین لباسشویی را به راحتی کنترل شود.

مشخات فنی لباسشویی تمام اتوماتیک ( خشک کن)

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک یکی از قابلیت هایی که نسبت به مدل اتوماتیک دارد خشک کردن لباس با سیستم حرارتی برقی به صورت کامل است. و اما باید بگوییم که ماشین لباسشویی‌اتوماتیک به چند گروه مختلف تقسیم می‌شود. که در مدل‌های متنوع تولید شده‌اند. که شامل:

ماشین لباسشویی‌اتوماتیک دیجیتال درب از جلو 100% خشک کن

ماشین لباسشویی‌اتوماتیک درب از بالا دارای پروانه نیم دور با گیربکس و گردش سریع دورانی

ماشین لباسشویی دارای گردش سریع، تسمه، پولی و شفت درب از بالا

ماشین لباسشویی با موتور DS ،تسمه پولی، خشک کن 100%

ماشین لباسشویی‌اتوماتیک دارای برنامه‌های مختلف شستشو هستند، یکی از برنامه‌های شستشو این مدل لباسشویی شستشو با برنامه اقتصادی هستند که لباس ها را با کمترین مصرف انرژی و پودر می‌شویند. و از کمترین درجه حرارت برای شستن بهتر لباس استفاده میکند.

ماشین لباسشویی چه مارکی خوبه؟

انواع مدل ماشین لباسشویی اتوماتیک با ظرفیت‌های مختلف در شرکت های لوازم خانگی تولید شده و به بازار عرضه میشوند. که برندهایی نظیر : ال جی، سامسونگ، پاکشوما، دوو، بوش، اینترنشنال، جی پلاس…..را میتوان نام برد.

خرید ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک

برای خرید انواع ماشین لباسشویی ابتدا باید برندهای مختلف را بررسی کرد، و سپس میتوانید با توجه به نظرات خریداران قبلی بهترین و معروفترین برند و مدلی که دارای ویژگی مد نظر شماست را انتخاب نمایید.

همچنین پیشنهاد میکنیم مطالب دیگر فراهم کده را با معرفی بهترین مارک ماشین لباسشویی دوقلو و نیز بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو را هم مطالعه و محصولات معرفی شده را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت بهترین مدل ماشین لباسشویی اتوماتیک در بازار چقدر است؟

امروزه برای خرید ماشین لباسشویی که از مهمترین کالاهای اساسی خانه محسوب می‌شود. برای اکثر افراد پیش می‌آید که قیمت انواع ماشین لباسشویی‌اتوماتیک در بازارچقدر است؟

در این که ماشین لباسشویی قیمت بسیار ارزانتر از مدل لباسشویی خارجی دارند ماشین لباسشویی خارجی به دلیل وارداتی بودن و هزینه های وارد کردن از قیمت بسیار بالاتری برخوردارند. اما نباید فراموش شود که برندهای ایرانی نیز توانسته اند با پیشرفت همگام با تکنولوژی روز جهان پیش روند و ماشین لباسشویی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به بازار ارائه کنند.

در این قسمت از مقاله لیستی از پرفروشترین مارک های ماشین لباسشویی اتوماتیک را آماده کرده‌ایم. میتوانید با توجه به سلیقه و هزینه ای که در اختیار دارید بهترین لباسشویی اتوماتیک مورد نظر خود را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

لباسشویی دوقلو یا اتوماتیک

ماشین های لباسشویی در مدل های متنوع هر کدام دارای قابلیت های خاص مدل خود هستند. که برای انتخاب ماشین لباسشویی دوقلو یا اتوماتیک ابتدا باید مطابق با نیازهای خود و بررسی قابلیت‌های هر کدام از لباسشویی تمام اتوماتیک و معمولی را از نظر کیفیت و برنامه های متعدد شستشو در ماشسن لباسشویی های جدید را با بررسی های دقیق قطعا میتوان مدل مناسب را انتخاب کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا