خانه و آشپزخانهلوازم برقی

خرید یخچال کوچک ارزان قیمت + [مجردی، اداری، هتلی]

یخچال هتلی چیست؟ بررسی یخچال های هتلی مینی بار

شما قصد خرید یخچال کوچک را دارید؟ برای قرار دادن یخچال بزرگ دچار کمبود جا هستید؟ اگر در منزل از یخچال ساید بای ساید استفاده می‌کنید. و متوجه این موضوع شده‌اید که ساید بای ساید با وجود آپشن‌های مختلفی که دارد. اما گاهی برای مواد غذایی با حجم بیشتر دچار کمبود جا می‌شوید. بنابر این نیاز می‌شود که یخچال کوچکی در کنار ساید شما قرار بگیرد. شاید آشپزخانه شما کوچک باشد و تصور کنید نمی‌توانید یخچال دیگری در این فضا قرار دهید اما این طور نیست چون یخچال کوچک مینی، یا همان هتلی از مدل های رومیزی جمع و جور تا زیر کابینتی بسیار فضای کمی اشغال می‌کنند. و بسیار کمک کننده هستند.

البته این یخچال‌های کوچک فانتزی در بسیاری از محیط های دیگر نیز مانند مغازه، هتل ، دفتر کار …یا برای افرادی که تنها زندگی می‌کنند کاربرد دارد. حالا که شما قصد خرید یخچال کوچک ارزان را دارید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای خرید دستگاه کوچک را با همه نکات مهم که باید هنگام خرید به آن دقت کنید. توضیح دهیم. و بهترین برندها را معرفی کنیم.


بهترین یخچال فریزر کوچک

یخچال کوچک یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای نگهداری بطری‌های نوشابه و مواد غذایی که نیاز به نگهداری طولانی مدت ندارند است. این دستگاه در ابعاد کوچک و گاهی قابل حمل بسیار کارایی دارند و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند. و چون قبلا بیشتر در هتل‌ها استفاده شده‌اند. به عنوان یخچال هتلی شناخته شده است.

یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835 یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار
یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100مشاهده قیمت و خریدیخچال 5 فوت سینجر مدل 1100
یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930قیمت و خرید یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930

مشخصات یخچال کوچک

همه یخچال های بازار برحسب فوت بیان می‌شوند. و اما یخچال کوچک هم از 3 فوت تا 10 فوت تولید و در بازار وجود دارند. که در سه مدل کاربردی به بازار ارائه شده است.

یخچال رومیزی

یخچال رومیزی

این مدل کوچکترین یخچال که 3 فوت و دارای یک طبقه می‌باشد. این مدل بیشتر برای روی کابینت طراحی شده و به راحتی قابل جابه جایی است.

یخچال کوچک شیشه ای ( مینی بار)

یخچال شیشه ای کوچک هتلی

این مدل یخچال شیشه‌ای با درب دو جداره بیشتر حالت تزیینی دارند و برای خنک نگه داشتن انواع بطری نوشیدنی مناسب هستند.

یخچال کوچک رنگی

یخچال  کوچک رنگی
یخچال کوچک رنگی

این مدل یخچال کوچک رنگی جزو وسایل فانتزی است که امروزه طرفداران بسیاری جذب این محصول شده‌اند. با رنگ‌های شاد و زیبای این مدل برای چیدمان هر محیطی بسیار مناسب هستند. که علاوه بر دکوراسیون جذاب و شاد برای فضایی که نیاز به یخچال کوچک دارند. مناسب است.

پیشنهاد شده برای شما:بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی

بهترین مارک یخچال کوچک ایرانی و خارجی

در کشور خودمان ایران برندهای بسیار معتبری در زمینه تولید انواع یخچال فعالیت می‌کنند. که یخچال کوچک هم یکی از محصولات این تولید کنندگان است ما در این مطلب 6 برند را معرفی می‌کنیم که البته برندهای معتبر دیگر هم تولید کننده این محصولات هستند که شما می‌توانید همه آنها را مورد بررسی قرار دهید.

امرسان: شعار همیشگی شرکت امراسان «زیبا ، پیشرو، مطمئن » که همه محصولات تولیدی این شرکت از جمله یخچال کوچک هتلی را با کیفیت بالا در ظرفیت 3 تا 10 فوت تولید کرده است.

شرکت تولید کننده محصولات ایستکول از سال 1357 فعالیت خود را آغاز کرده است. و محصولات بسیاری را وارد بازار کرده نموده که با رضایت مشتریان خود توانسته جزو تولیدکنندگان نمونه کشور باشد.

الکترو استیل: یکی از برندهای قدیمی با سابقه که با الکترو پشتیبان ضمانت همه کالا ها از جمله یخچال خود را دارد. و با طراحی یخچال فریزر دوقلو 7 فوت توانسته نیاز بسیاری از مشتریان خود را برطرف کند.

پلار: پلار از محصولات خوش نام ایرانی است. که توانسته جایگاه خود را در بین خریداران حفظ کند. که یخچال کوچک را برای استفاده در منزل و محل کار تولید و به بازار ارائه کرده است.

دیپوینت: محصولی که نام آن را این روزها در بازار زیاد می‌شنویم . دیپونت توانسته با تکنولوژی روز دنیا پیش برود. و از لحاظ تولید محصولات به روز بسیار خوب عملکرده است.

هیمالیا: هیمالیا هم با شعار هیمالیا برقله زیبایی ها تولید کننده اولین یخچال کابینتی در ایران که با بهره گیری از نیرو های متخصص در زمینه تولید خود نقش بسزایی در ولید ملی ایفا کرده است.

یخچال کوچک ارزان قیمت

یخچال‌های کوچک از برندهای ایرانی و خارجی تولید می‌شوند. که یخچال‌های کوچک ایرانی نیز با کیفیت بالا و قیمت ارزان توانسته اند نظرات خریداران را به این مدل یخجال کوچک ارزان جلب کند. در این قسمت می‌توانید انواع یخچال کوچک که دیگران خریده‌اند ببینید. و مدل مد نظرتان را انتخاب و برای دیدن مشخصات کامل و قیمت روز روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

 محصولات معرفی شده در این مطلب جزء پرفروش ترین ها هستند، به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در این مطلب و فروشگاه ، ناموجود شوند. در این صورت موجود نبودن محصولات معرفی شده، میتوانید از محصولات مشابه در صفحه اصلی فروشگاه مراجعه کنید

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا