دکوراسیون

بهترین صندلی اداری طبی + 15 مدل پرفروش بازار


انتخاب یک صندلی اداری طبی مناسب، برای ساعت‌های طولانی که در محل کار سپری می‌کنید، علاوه بر اینکه راحتی و سلامت شما را فراهم می‌کند به بهبود عملکرد شما هم کمک می‌کند.
کارمندان ادارات به دلیل استفاده بیش از حد از صندلی نامناسب در معرض ایجاد مشکلات اسکلتی و ناهنجاری ستون فقرات قرار دارند استفاده از یک صندلی اداری آرگونومیک می‌تواند از ایجاد این مشکلات پیشگیری کند. بنابر این برای خرید صندلی اداری مدل های طبی از گزینه های ایده ال هستند که در جدیدترین مدل ها با طراحی ظاهری مدرن و با امکان تنظیم مطابق با فضای کار و نوع کاربرد این صندلی ها وسیله ای کاربردی برای رفاه فرد و عملکرد بهتر در پیشرفت کار هستند

بهترین برند صندلی طبی اداری

نیپلر، راشن، لیو، داتیس، رایانه صنعت، راد سیستم، آرکانو، بتیس… از برندهای مطرح و معتبر هستند که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز اقدام به طراحی و تولید صندلی‌های استاندارد اداری کرده‌اند صندلی های این برندها بسیار با کیفیت و بادوام بالا با ضمانت قطعات ارائه می شوند. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین برندهای صندلی‌های اداریمی پردازیم.

انواع صندلی اداری طبی

صندلی‌های اداری طبی از برندهای مختلف دارای انواع مختلفی از صندلی های طبی گیمینگ، صندلی پشت توری قابل تنظیم و در کل صندلی های ارگونومیک هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و شامل:

بهترین صندلی اداری طبی
بهترین صندلی اداری طبی

صندلی اداری طبی ماساژوردار

صندلی اداری ماساژوردار به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام انجام کار از ماساژ هم لذت ببرید.
این صندلی مجهز به رولر یا بالشتک ماساژ است که به صورت اتوماتیک وار حرکت می‌کند و عضلات و کمر شما را ماساژ می‌دهد.
صندلی های اداری طبی ماساژوردار مجهز به موسیقی آرامبخش، قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیمات گرمایی و… می‌باشد و شما می‌توانید شدت فشار، نوع ماساژ و نقاطی که دوست دارید ماساژ بگیرند را تنظیم کنید.
از فواید صندلی اداری ماساژوردار می‌توان به آرامش بیشتر در حین کار و کاهش خستگی عضلانی، کاهش اضطراب و استرس، رفع کمردرد و… اشاره کرد.

صندلی طبی اداری مخصوص دیسک کمر و گردن

این صندلی برای افرادی که ساعت‌های طولانی روی صندلی اداری می‌نشینند و دیسک کمر دارند یا از کمردرد رنج می‌برند، مناسب است و علاوه بر اینکه به کاهش درد زانو و درد پا کمک میکند، درد گردن را هم تسکین می‌بخشد و قسمت میانی آن طوری طراحی شده است که گردش خون به راحتی در قسمت زانوهای شما جریان پیدا می‌کند.
صندلی طبی اداری مخصوص دیسک کمر و گردن دارای تکیه‌گاه آرگونومیک است و قسمت پشت شما را کاملاً پوشش می‌دهد و از قوس کمر شما حمایت می‌کند و فشارهای وارده روی ستون فقرات شما را خنثی می‌کند. همچنین این مدل صندلی قابلیت نصب بالشتک مخصوص دارد و پشتی صندلی آن فنری است.
طبی اداری مخصوص دیسک کمر و گردن دارای قابلیت تنظیم پشتی، تنظیم ارتفاع، قابلیت خواباندن صندلی، تنظیم دسته و…. میباشد.

پرفروش ترین برند صندلی اداری ایرانی


صندلی اداری طبی برند ایرانی نیپلر در سال 1373 پایه گذاری شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع صندلی اداری طبی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع آغاز کرد و در حال حاضر محصولات خود را به کشورهای زیادی صادر می‌کند.
صندلی اداری طبی نیپلر کیفیت و مقاومت بالایی دارد و از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده، روکش آن معمولاً از پارچه و چرم با کیفیت می‌باشد و بدنه آن از پروفیل فولاد با آبکاری کروم ساخته شده است.
این صندلی‌ها ضد تعریق هستند و قابلیت تنظیم نشیمن، قابلیت تنظیم پشتی، قابلیت تنظیم محل گودی کمر، قابلیت تنظیم ارتفاع دسته و… دارند. این کمپانی محصولات خود را با قیمت‌های متفاوت طراحی کرده و شما با هر میزان بودجه‌ای می‌توانید، صندلی اداری مد نظرتان را انتخاب کنید. صندلیهای اداری طبی نیپلر مجهز به سه سال گارانتی هستند.

مشخصات صندلی طبی استاندارد


صندلی اداری طبی که انتخاب می‌کنید، حتما باید از امکانات تنظیم در قسمت های مختلف صندلی برخوردار باشند و همچنسن ویژگی‌ کامل و استاندارد صندلی طبی اداری را داشته باشد که در ادامه 8 مشخصه صندلی های طبی را بررسی و بیان می‌کنیم.

1- عرض و عمق صندلی طبی

عرض و عمق صندلی طبی اداری باید استاندارد باشد. عرض صندلی طبی اداری معمولاً 40 یا 50 سانتی‌متر است و عمق آن ( قسمت جلوی صندلی تا جایی که تکیه می‌دهید) باید اندازه‌ای باشد که شما بتوانید به راحتی به قسمت پشتی آن تکیه کنید. یعنی زمانی که روی صندلی می‌نشینید و به قسمت پشتی آن تکیه می‌دهید، حدود 5 تا 10 سانتی‌متر بین صندلی و زانوی شما فاصله باقی بماند.
صندلی طبی اداری قابلیت تنظیم شیب صندلی به جلو و عقب را دارد.

2- پشتی آرگونومیک

صندلی اداری طبی دارای پشتی آرگونومیک است و قابلیت تنظیم فرم پشتی را دارد. پهنای پشتی صندلی استاندارد اداری بین 30 تا 50 سانت است.
اگر قسمت پشتی صندلی اداری جدا باشد و چسبیده نباشد، بهتر است صندلی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه باشد.
اما اگر قسمت پشتی صندلی چسبیده به آن باشد، بهتر است به صورت جلو عقب حرکت کند و دارای قفل تنظیم باشد.

3- قابلیت تنظیم ارتفاع
صندلی های اداری استاندارد دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و دارای اهرم تنظیم پنوماتیک هستند.
بهترین ارتفاع برای یک صندلی اداری طبی طوری است که در زمان نشستن، پاها روی زمین قرار بگیرد و ارتفاع بازوی شما با ارتفاع میزی که از آن استفاده می‌کنید، متناسب باشد.
برای تنظیم ارتفاع صندلی روی آن بنشینید و پاها را روی زمین قرار دهید و زمانی که زاویه زانوهایتان 90 درجه است، ارتفاع را تنظیم کنید.
صندلی اداری طبی 40 تا 60 سانت ارتفاع دارد، حداقل ارتفاع آن 30 و حداکثر ارتفاع آن 80 سانتی متر می‌باشد.

4- دسته های قابل تنظیم

صندلی اداری استاندارد دارای دسته‌های قابل تنظیم می‌باشد. دسته‌های صندلی اداری را طوری تنظیم کنید که در حین استفاده، بازو و شانه شما تحت فشار نباشد.

5- صندلی گردان اداری

صندلی اداری طبی قابلیت چرخش دارد تا فرد بتواند به راحتی حرکت کند و به همه قسمت‌های میز خود دسترسی داشته باشد.

6- پشت گردن، تکیه گاه قابل تنظیم صندلی

صندلی اداری طبی دارای پشتی گردن می‌باشد که در برخی صندلی‌ها جدا می‌شود و در بعضی دیگر جدا نمی‌شود. این پشتی، قوس گردن را کاملاً پوشش می‌دهد که هم مانع رسیدن آسیب به گردن شما می‌شود و هم از خستگی گردن شما جلوگیری می‌کند.

7- روکش صندلی

جنس روکش کفی و پشتی صندلی اداری طبی قابلیت تنفس دارد و ضد تعریق است.
صندلی‌های اداری طبی که روکش آنها از ترکیب پنبه، کتان، ابریشم، میکرومودل، ابریشم مصنوعی، پشم مرینو، ویسکوز، بامبو و… ساخته شده‌ ، قابلیت تنفس دارند. اما صندلی‌های چرمی با اینکه ظاهر مدرنی دارند، ضد تعریق نیستند.

جنس روکش صندلی اداری طبی نه زیاد سفت و خشک است و نه زیاد شل می‌باشد. زیرا اگر بیش از حد سخت و خشک باشد، از نشستن روی آن زود خسته می‌شوید و اگر زیادی نرم باشد، خیلی زود فرم خود را از دست می‌دهد.

9-پایه صندلی

جنس پایه صندلی اداری طبی بسیار با کیفیت است و چرخ‌های آن فوق العاده روان و با دوام میباشد. زیرا از فلز یا پلاستیک ABS ساخته شده‌اند و زود نمی‌شکنند و خراب نمی‌شوند.

در هنگام انتخاب و خرید صندلی طبی اداری علاوه بر نکاتی که عنوان کردیم، حتما وزن و قد خود یا کارمندانتان را در نظر بگیرید. در حین خرید حتماً کاتالوگ صندلی را بخوانید تا از میزان آستانه تحمل وزن آن آگاه شوید.
قیمت صندلی طبی اداری بر اساس جنس آن، متریال به کار رفته در آن، برند سازنده و قابلیت‌هایی که دارد متفاوت است.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا