تلویزیونخانه و آشپزخانه

بهترین تلویزیون 4K ایرانی + قیمت 9 مدل پرفروش 2024

تلویزیون 4k با کیفیت پخش تصویر فوق العاده با  فناوری‌ها، ویژگی‌ها و عملکرد‌های مختلف زیادی که دارند، بدونه تردید نمونه از تلویزیون‌های با کیفیت فوق العاده از برندهای ایرانی و خارجی بازار هستند. که افراد زیادی را  ترغیب به خرید با کیفیت‌ترین تلویزیون های 4k کرده‌اند. اگر شما هم  به دنبال خرید بهترین تلویزیون 4k برای ps5 , و تماشای فیلم هستید، در ادامه این مقاله راهنمای خرید تلویزیون 4k با ما همراه باشید هدف ما بررسی امکانات موجود در تلویزیون های فورکی در سایزبندی های متفاوت از برندهای پرفروش بازار است.

تلویزیون فورکی چیست؟

تلویزیون های 4k با فناوری upscaling در واقع با  ارتقا کیفیت تصویر وضوح تصاویر را بسیار بهینه تر کرده و جزئیات تصاویر و رنگ را بهینه تجزیه و تحلیل می کند. و تصاویری بدونه نویز و با کیفیت و جزئیات بیشتر را در این مدل نمایش می‌دهد.

تلویزیون‌های فورکی نسبت به تلویزیون‌های معمولی با تراکم بیشتر پیکسل، تصاویری روشن تر و واضح را نمایش میدهد. در تلویزیون فورکی صفحه نمایش تصاویر را به اندازه 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی، در کل با حدود 8.3 میلیون پیکسل را تشکیل میدهد. که سبب ایجاد تصاویر با کیفیت و وضوح بیشتر می شوند.

بهترین مارک تلویزیون 4k 

تلویزیون های 4k فورکی در واقع نسل جدید تلویزیون های پیشرفته هستند که توسط برندهای بزرگ سازنده تلویزیون طراحی شده اند. در حال حاضر توسط برندهای ایرانی و خارجی سامسونگ، ال جی، سونی، شیائومی، ایکس ویژن، جی پلاس، اسنوا …. با کیفیتی در سطحی عالی در ابعاد متنوع جزئ پرفروش ترین تلویزیون های فورکی هستند که با قیمت بسیار رقابتی از گزینه های عالی برای خرید و بررسی بیشتر می باشند.

بهترین تلویزیون 4k 

تلویزیون گیمینگ 4K

تلویزیون‌های فورکی یکی از جدیدترین تلویزیون‌های چند سال اخیر هستند. که توسط برندهای مطرح خارجی و ایرانی با امکانات پیشرفته و فناوری روز دنیا تولید می‌شوند. خروجی بسیار با کیفیت تلویزیون های 4k نسل جدید در بهترین و بالاترین سطح قرار دارند همین سبب شده این مدل تلویزیون به یک مدل بی نظیر برای گیمینگ هم تبدیل شود.

تلویزیون‌های 4K 60Hz از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردارند. که در نسل جدید با بهره‌گیری وضوح تصویر 4K UHD استفاده از درگاه HDMI 2.1 و مجهز به فناوری‌VRR (نرخ نوسازی متغیر) سبب شده با این ویژگی ها  تلویزیون های بی نظیر برای تماشای فیلم یا گیمینگ باشند.

تفاوت 4K (فورکی) و تلویزیون Full HD چیست؟

 تلویزیون های Full HD فول اچ دی معمولی تصاویر را با 1920 × 1080 پیکسل را نمایش میدهند. در صورتی که تلویزیون‌های فورکی تصاویر را با کیفیت چهار برابر بالاتر در پیکسل های بیشتر ، جزئیات و موجودات تصویر 4K را بسیار دقیقتر به نمایش می گذارند.

اگر تلویزیون را برای بازی‌های حرفه‌ای نمی‌خواهید و یا امکانات زیادی توقع ندارید، میتوانید دیگر مدل تلویزیون های ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب را در پست بهترین تلویزیون ایرانی مورد بررسی قرار دهید.

تلویزیون 4k چی بخرم

تلویزیون‌های فورکی که حدود هشت سالی است که وارد بازار شده‌اند. تقریبا از تمام برندهای تولید کننده معتبر لوازم صوتی تصویری مثل ال جی، سامسونگ، سونی، جی وی سی، اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن …. طراحی تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

پرفروش ترین تلویزیون 4k

برندهای زیادی تلویزیون های 4k را با مجهترین امکانات روانه بازارهای جهانی کرده اند. و قطعا برندهای بزرگی مانند ال جی ، سونی، سامسونگ به دلیل برندهایی شناخته شده و فعالیت در سطح جهانی از پرفروش ترین تلویزیون 4k بازار هستند. اما با توجه به وارداتی بودن این محصولات در ایران کمتر و با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند. برندهای ایرانی هم در این زمینه بسیار خوب درخشیده اند. و تلویزیون‌های هوشمند را با وضوح تصاویر Ultra HD – 4K را تولید و با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌کنند.


درحال دریافت محصولات منتخب ...

در این مقاله پرفروشترین تلویزیون های 4K ایرانی معرفی شده، که ممکن است با توجه به فروش بالای این محصولات به مرور زمان ناموجود شوند. بنابراین پیشنهاد میکنم در صورت ناموجود شدن مدل تلویزیون های معرفی شده با کلیک روی دکمه زیر به دسته بندی اصلی تلویزیون های 4K ایرانی فروشگاه مراجعه و مدل‌های مشابه را ببیند.

نلویزیون 4k چی بخریم؟

بهترین مارک تلویزیون 4K ( فورکی) از برندهای، ال جی، سامسونگ، سونی، جی وی سی، اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن …. طراحی تولید و در بازار عرضه می‌شوند. که ما پرفروشترین مدل های هر کدام از این برندها را در این مطلب معرفی کرده‌ایم.

تلویزیون فورکی چیست؟
تلویزیون های 4k با فناوری upscaling در واقع با  ارتقا کیفیت تصویر وضوح تصاویر را بسیار بهینه تر کرده و جزئیات تصاویر و رنگ را بهینه تجزیه و تحلیل می کند. و تصاویری بدونه نویز و با کیفیت و جزئیات بیشتر را در این مدل نمایش می‌دهد.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. برای خرید تلویزیون 4k چطور بدونیم که تلویزیون فورکی است؟ تلویزیون فورکی ایرانی بهتره یا خارجی آیا امکانات تلویزیون های 4k ایرانی با برندهای خارجی فرق داره؟

    1. بزودی یک محتوا کامل در مورد مشخصات تلویزیون های 4k منتشر میکنیم

  2. من هم از فروشگاه شرکتمون مدل ۶۵ دوو خریدم مرجوع کردم از کیفیتش راضی نبودم تلویزیون سونی خرید م فوق العاده است

    1. در حال حاضر هیجکدام از برندهای ایرانی تلویزیون ریسیور دار ندارند تمام برندهای ایرانی تلویزیون های فورکی را گیرنده دیجیتال مجهز کرده اند.

  3. جی وی سی قدیمی که عالیه حتی دست دو پیداکنی می ارزه. ولی تلویزیون های جدید که اکثرا یا تولید چین هستن یا قطعات چینی و مونتاژ ایران که زیاد اعتباری نیست با این شرایط تحریم و قیمت نجومی و بازار تقلبی تلویزیون بدون گارانتی خریدنش یه ریسکه پس اول خوب در مورد هر برند تحقیق کنید …

  4. من اسنوا55 خریدم تصویرش که چندان قابل قبول نیست. مثلا دارای نرخ رفرش بالاس خیر سرش وقتی شبکه های تلویزیون رو عوض میکنی تصویر که بعدچندثانیه میاد و دوباره تصویر برمیگرده

  5. قیمت تلویزیون های 4k در ایران خیلی بالاست برای خرید بهترین تلویزیون های 4k ارزان قیمت کجا رو پیشنهاد میکنید؟ میگن شهرهای مرزی تلویزیون های قیمت پاینتری هم میشه خرید کسی تجربه خرید از این شهرهارو داشته؟

    1. تلویزیون ایکس ویژن و تی سی ال هر دو از برندهای ساخت و مونتاژ ایرانی هستند. که از لحاظ کیفیت در یک سطح یکسانی قرار دارند اما با توجه به اینکه هر کدام قابلیت و یا ویژگی خاص همان برند را دارند میتواند انتخاب افراد با در نظر گرفتن انتظاری که دارند متفاوت باشد ( تلویزیون تی سی ال فروش بالاتری در ایران دارند)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا